[RAW] Sherlock Holmes

Sortzailea Taichisan, 2007ko Abuztuaren 27a, 08:50:52

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

jonnydbz

Nik uste modema eta pc artean ez dagoela IPrik, USB bidez baita (edo modemetan horrela izaten da). Erregistroan zein IP daukazun gorde dezakete, baina trafikoa zein IPrekin egiten den ere begiratu beharko dute, eta hor IP berdina izango duzu baten igoeran eta bestearen jeitsieran. Gainera MACa ere hor dago, bietan berdina... Etorkizun gutxi daukazula uste dut...
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Aju

#31
Aipamenaren egilea: jonnydbz  Noiz: 2010ko Otsailaren 13a, 00:29:51
Nik uste modema eta pc artean ez dagoela IPrik, USB bidez baita (edo modemetan horrela izaten da). Erregistroan zein IP daukazun gorde dezakete, baina trafikoa zein IPrekin egiten den ere begiratu beharko dute, eta hor IP berdina izango duzu baten igoeran eta bestearen jeitsieran. Gainera MACa ere hor dago, bietan berdina... Etorkizun gutxi daukazula uste dut...
Trafikoko IPa ere berria da.

Gauzak ongi egiteko, hutsetik hasi naiz:

-Aurreko IParekin egindako jaitsiera guztia ezabatu dut (aurreko erabiltzailearekin hasitako jaitsiera bat jarraituko banu, neure burua delatatzen dut :meparto:)
-IPa aldatu dut
-IP berriarekin email berria egin dut.
-IP eta email berriarekin kontu berria egin dut
-Badaezpada nabigatzaileko cookie guztiak ere ezabatu ditut, eta bittorrent berria instalatu dut.

-Kontu berriarekin torrent bakarra jarri dut jaisten, beraz, trafiko guztia IP berriarekin egingo dut, eta hau bukatzean berriro egingo dut berdina beste IP berri batekin. Aurreko IParen erabilera eza dela eta, aurreko kontuarekin lot nazaketen datu bakarra MACa da, eta gehitxo begiratzea dela esango nuke (paketeetan agertzen da?), eta baneatzen banaute, MACa nola aldatu irakurri dut.

Momentuz 5 giga jaitsi ditut 24 orduan eta ondo doa.

jonnydbz

A, baina orduan ez duzu bittorrent bezero batetik igotzen jarri eta beste batekin jeitsi, ratioa igotzeko ezta? Lehen hori ulertu nuen-eta. Agian zorte apur izan dezakezu.
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Aju

#33
Aipamenaren egilea: jonnydbz  Noiz: 2010ko Otsailaren 13a, 10:36:31
A, baina orduan ez duzu bittorrent bezero batetik igotzen jarri eta beste batekin jeitsi, ratioa igotzeko ezta? Lehen hori ulertu nuen-eta. Agian zorte apur izan dezakezu.
Keba. Jaitsiera bukatzen dudanean berriro hutsetik hasi eta hasierako40 gigak aprobetxatuko ditut.

Ikusi dudanez, TCP bidez MACa bidaltzen da, baina UDP bidez ez :biggrin:

Aju

Beno, ba momentuz 15.5GB jaitsi ditut eta lehen muga pasatu dut, eta hau ondo doa. Nik uste dut IPa aldatuta aski dela, eta MACa aldatu nahi bada, eskuz alda daiteke edo bestela UDP erabili.

jonnydbz

Eta DBZ boxa zertarako jeisten zabiltza ba? :silba:
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Aju

#36
Aipamenaren egilea: jonnydbz  Noiz: 2010ko Otsailaren 14a, 14:28:32
Eta DBZ boxa zertarako jeisten zabiltza ba? :silba:
:silba: :silba: :silba: :silba:
























:silba: :silba:

EDIT: Dena den gauza gehiago jaisten saiatuko naiz (ahal den neurrian), Bihurkorrak eta Sherlock Holmes adibidez. Tamalez, torrent asko izorratu egin dira.

jonnydbz

Nire kontua ere hor dago, ea zer nahi duzuen jeitsi, baina inork ez zuen ezer esan...
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

jonnydbz

DBZren 4. boxa trackerrean ::Vudu
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Aju

Aipamenaren egilea: jonnydbz  Noiz: 2010ko Otsailaren 15a, 19:48:27
DBZren 4. boxa trackerrean ::Vudu
Ba bai, eta desesperatuta nago unian azureus ezin jartzearekin :smiley_1140:

jonnydbz

Ni portatilarekin uTorrenta jartzen nuen eta primeran zihoan 80 portuan
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Aju

#41
Niri ez doakit ezer bittorrentetik, nire WAN IPa blokeatuta edo dago, eta ez dakit zer egin.



Eta hori megauploadera 240kb/s-ra nengoela igotzen. Nik konexio hau aprobetxatu egin behar dut :brickwall :brickwall

Antza denez, hilabete honetan hurrengo 3 liburuak ere igoko omen ditu. Doble kapako 35 dvd jaitsi behar ditut, eta konexio puta hau ezin dut aprobetxatu :brickwall :brickwall :brickwall :brickwall :brickwall :brickwall

jonnydbz

Zelan doa trapitxeoa Aju? Badabil edo zer? Ze ya bigarren boxarekin hasi dira.
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Aju

Lehen boxa bukatzeko 6. liburukia bakarrik falta zait. Ondo doa. Egia esan aurreko erabiltzaile guztiak ezabatzen bukatu dute, eta inoiz ezabatu izan didate jaisten nenbilela, baina trapitxeoa lasai asko egin daiteke ultrasurf erabilita, IPa falseatzen baita, atzerriko IPren bat erabiliz. Niretzako ez du merezi beldurrarekin ibiltzea.

jonnydbz

Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa