[RAW] Sherlock Holmes

Sortzailea Taichisan, 2007ko Abuztuaren 27a, 08:50:52

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

jonnydbz

#45
Orain konturatu naiz. Yomaren DVDa dago, Taichisan DVDripa egitea nahi al duzu? Arazorik gabe jeitsi dezaket.

Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Taichisan

Ona litzake egia esan!^^ zu jaitsizazu ta ahal dudanean egingo nuke muntaia(badakizue ta lan piloa dekodala atzean ondino).
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

jonnydbz

#47
Jeisten jarri dut, baina lehen zeuden 2 iturriak ez daude, espero dut berriz agertzea.

edit: goizean jada jeisten zebilen, gaur gauerako jeitsita egongo da.
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

jonnydbz

DVDa jeitsita. Ikusi dut eta ghosta nabari zaio, baina bueno... kaptura bat erantsi dut mezuan ikus dezazun. Honekin zerbait egin nahi baduzu esan eta bidaliko dizut kopia bat.
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Taichisan

Ez dago gaizki^^behintzat etbren logorik gabe eukitzeko aukera jajajajaja :meparto:
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

Aju

Aipamenaren egilea: jonnydbz  Noiz: 2010ko Martxoaren 15a, 21:38:57
DVDa jeitsita. Ikusi dut eta ghosta nabari zaio, baina bueno... kaptura bat erantsi dut mezuan ikus dezazun. Honekin zerbait egin nahi baduzu esan eta bidaliko dizut kopia bat.
Ripeatzean DGIndex pasa eta gero agian ez dauka efektua.

jonnydbz

Aipamenaren egilea: Aju  Noiz: 2010ko Martxoaren 17a, 17:11:42
Aipamenaren egilea: jonnydbz  Noiz: 2010ko Martxoaren 15a, 21:38:57
DVDa jeitsita. Ikusi dut eta ghosta nabari zaio, baina bueno... kaptura bat erantsi dut mezuan ikus dezazun. Honekin zerbait egin nahi baduzu esan eta bidaliko dizut kopia bat.
Ripeatzean DGIndex pasa eta gero agian ez dauka efektua.
Hau ripeatzaileak hartu dezala kontuan :biggrin:
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

jonnydbz

Araleren DVD batzuk aurkitu ditut, baina pena da ze 9. diskotik aurrera hasi direla ematen du, edo aurrekoak galgu egin dira.
http://www.nyaatorrents.org/?page=search&cat=0_0&filter=0&term=dr+slump
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

jonnydbz

Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa