Euskal hauteskundeak Urriaren 21 era aurreratu dira.

Sortzailea baronluigi, 2012ko Abuztuaren 21a, 11:05:14

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

baronluigi

Ba bai lagunok, Patxi Lopez gure "lehendekaritxoak" hurrengo urteko martxoan ospatzekoak ziren hauteskundeak aurtengo urriaren 21 ean ospatzea erabaki ditu, Euskal Herria jasaten hari den egoera bereziagatik.

Emango al dio PPri  nahikoa denbora aspalditik prestatzen hari den "pucherazo"-a martxan jartzeko? xD

GS

Nik nahiago nuke hauteskundeak ez aurreratzea. Horrela Ziskok jauntxokeri gehiago egiteko denbora edukiko zuen eta gero martxoan PPSS"o"Eko porrota haundiagoa izango zen.

Aju

Ez dio denborarik emango prestatzen ari den tranpa martxan jartzeko. Lotsagarria da esatea 300.000 pertsona joan direla ETAren mehatxuagatik. Arabaren biztanle kopuruaz ari gara! Euskadin jaiotako pertsona bat beste norabait joan bada bizitzera, zergatik bozkatu behar du bere jaioterrian?. Hori horrela dela onartzen badugu, hemen bizi diren galiziar eta extremadurarrek adibidez zergatik ez dute bozkatzen beraien jaioterrian, hemen egin beharrean?. Hemen, jaioek eta etorriek bozkatzen dute, eta begibistakoa da mekanismo horrek nonbait huts egiten duela, ze probintzia guztiek berdin jokatzen badute bozkatzaileak solapatzen dira.

burrundaie

Agur, Lopez, aguuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuur!!




jonnydbz

Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Godelet

Ea zer gertatzen den gure Dino-Surio maitearekin!  :pozik:
G o d e l e t

Taichisan

Nik espero diat, naiz ta jakin EAJk irabaziko dituela auteskundeak, minorian gobernatzea ta Bildu/amaiurren laguntza eskatzea, orduan izango dugu baretze pixkat...
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!