A Tomar por culo EITB....

Sortzailea Taichisan, 2008ko Abenduaren 31a, 12:17:17

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

Taichisan

Aupa lagunok, ointxe bertan ikusi dut berria, ta ezin nuen imagina hau gertatu ahalko zenik....
Badirudi gaur E.T.A.k goizaldean deitu duela esanez EITBko sede berriaren aurrean(San mames, termibus ta Basurtoko ospitalearen alboan dagoena) Auto bomba bat jarri dutela, ta gainera anaiak deitu dit ze justo nire ama Basurtun egiten du lan, baino ezirudien ezer eztanda egingo zuenik. Baino ointxe berton internetera jo dut ze flipantea da hau gertatzea  ta eitbk bere programazioarekin normal segitzea batez ere jakinda atentatu bat izan denean behintzat eitb24ko alertak ateratzen zirenean pantaiaren behekaldean.

Horregatik begiratu dut ta hauxe ikusi dut:

http://www.misexta.tv/home/1_0/0/362421
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

Aju

Dios, San Mamesi zerbait gertatu bazaio, neuk desartikulatuko dut ETA :smiley_1140:

Sustoa aparte, horiek badaukate osaba Ibarretxe kalteak ordaintzeko. Nekatuta egongo ziren hainbeste Ero eta berorekin. Orain badaukate eskusa desmadrean ibiltzeko emisioekin behintzat, beraz kontuz.

jonnydbz

Osaba Ibarretxe gure gurasoen dirua da egia esateko
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Taichisan

Egia esango dizuet, beldur naiz ez dituzten euskarazko bikoizketak derrepente etenduko honen erruz dirulaguntza horrekin komponketetara destinatzen.... Ta kaltetuak beti, gu, baino oraingoan ez Eitbren erruz baizik eta denok dakigunen erruz?? hori da bai, euskal herria salbatzea, orduan hil dezagun euskara(hay ke joderse?? batzuk ahaleginean euskara suspertzeko ta beste batzuk esan euskal herriaren opresioarengatik borrokatzen dutela ta daukagun apurra suntzitzen ahalegintzen dira, kontradikzio piloa dauz hemen nik uste) :manifa:
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

Aju


jonnydbz

Gaur egun hitzak eta ekintzak ez datoz ia inoiz bat. Kontsekuentea izatea zaila da.

Aipamenaren egilea: Aju  Noiz: 2008ko Abenduaren 31a, 13:19:48
Aipamenaren egilea: jonnydbz  Noiz: 2008ko Abenduaren 31a, 12:56:43
Osaba Ibarretxe gure gurasoen dirua da egia esateko
En plan Olentzero, ez?
Ez, en plan zergak, dena bezala.
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

darko

Ni ez naiz izango atentatuak defendatuko dituena, baina EiTBren kontra egitea euskararen kontra egitea dela esatea askotxo ote den iruditzen zait.

Eta konponketa (4 milioi ? uste dut, ederra txantxa) guk ordainduko dugu bai, ETB1en ez baina ETB2n badagoen guztia bezalaxe.
Hizkuntza bat ez da galtzen ez dakitenek ikasten ez dutelako, inperialistek eurena inposatzen dutelako baizik

ensha

arrazoia du Darkok, azkenaldi luze xamarrean EITBk ez dio laguntza ezta bultzada handirik eman euskarari. Etb1-eko programazioarekin erotu egiten gaituzte etb2-renan dirutza utzi eta txukun-txukun uzten duten bitartean.

EITB indartzen bai, baina EUSKAL telebista?

Hori bai, gertatutako gertatu ondoren ea zein suertatzen den kaltetuen... ez da bat ere zaila euskarazko bikoizketa arloari tokatzea. ??
lanbroa..

jonnydbz

Azkenean bi aldiz ordainduko dugu, diru publikoaz eta eduki eskasekin...

Ongi etorri ensha ;)
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa