ETB3ko programazioa

Sortzailea Aju, 2008ko Urriaren 08a, 20:21:59

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

Aju

09:45     ETB3 INAUGURAZIO EKITALDIA               
10:10    QUOUSQUE TANDEM OTEIZA 100 URTE          
11:10    BURP (PILDORAK)          
11:20    GAZTEA-KLIP          
11:45    ANTZINATEKO HIRI GALDUAK          
12:40    SHEHERAZADE PRINTZESA          
13:05    MEGAMAN
13:25    HEIDI
13:50     DORAEMONEN JAIOTZA
14:20    GAZTEA-KLIP AMAIA          
15:00    ANIMALIEN NEGUKO JOKOAK
15:45    CHILO? 2008          
16:15    BURP (PILDORAK)          
16:25    GAZTEA-KLIP AMAIA          
17:05    ZOROAK ZORO          
17:25    LUCKY LUKE
17:50    DOREMIREN MAGIA          
18:20    ONE PIECE
18:45    DRAGOI BOLA GT
19:10    LAU IZUGARRIAK          
19:30    ELMER
19:50    GAZTEA-KLIP MAIDER
20:20     SUT&BLAI               
20:50    BURP          
21:30    EITB KULTURA          
22:00    EITB KULTURA GAUAK          
23:10    OTEIZA:1908-2008 Y SIGO          
00:10    KATU KALE          
01:20    MICHAEL PALIN EUROPA BERRIAN          
02:15    GAZTEA-KLIP          
02:35    SUT&BLAI          
03:05    ANTZINATEKO HIRI GALDUAK          
04:05    GAZTEA-KLIP AINHOA          
04:35    NATURAL WORLD SYMPHONY          
05:25    BAGA HANDIETAKO SURFLARIAK          
06:25    GAZTEA-KLIP AMAIA


Bueno, zeozer itxaroten zuenak kriston muturrekoa eramango duela...

shanks_op

ba egia esan ez zait batere gustatzen  :brickwall
honena 17:50 hasten da eta 19: 30 etan amaitu
doremi, one piece, dragoi bola gt eta lau izugarriak
ETB  :smiley_1140: :smiley_1140: :manifa:
pepito tolejo ataca de nuevo!!!! EITB no tokes los cojones espa?ol!!

Arsenicum


Nondik atara dozu programazio hori? Ze egunetakoa da?
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

jonnydbz

EiTBko webean ez da ageri oraindik... Hau suposatzen dut ostiraleko programazioa izango dela, inaugurazio ekitaldiagatik eta Oteizaren istoria horrengatik.

DORAEMONEN JAIOTZA???????? Ze arraio da hau Doraemonen lehen atala?????? Uste dut lehen eta azken atala kenduta beste guztiak ikusita ditudala. Eta lehen atala bada, lehenik eta behin, ikusi egin beharko dut, eta gero,... Doraemon berriz ere bota behar dute???? Dragoi Bola/Z/GT baino pase gehiago izan dituela uste dut.

Printzipioz, bai, mojoi ederra, niretzat behintzat. Gero Gaztea-Klip horiek zer diren ikusi beharko den, eta zergatik dauden izen gabea, Amaia, Maider eta Ainhoa (denak neskak). Burp eta Elmer zer diren badakizue?? Nik ez... Gero Katu Kale agertzen da hor, 80ko hamarkadaren amaieran egin zuten musika programa omen da, ea zertan gelditzen den...

edit: Aju ikusi duzu bidalitako mezu pribatua??
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Aju

#4
http://beta.eitb.com helbidean dago web berria, asteburuan eitb.com jarrita sar zitekeen (www gabe), huts-hutsik zegoen, eta joder, euskerara itzuli zuen fenomenoak saria merezi du "goisean" horrekin bakarrik.

Handiegi datorkie 3 kanal eramatea. Eta ya 4rekin zeresanik ez. Webgunean zuzendariari egin dioten galdeketa irakurtzen baduzue, zerutik erori zaizkien bi kanal bete behar dituztelakoa uzten dizu, esku pribatuetan ez uztearren.

PD: irakurri dut mezua bai, zeozer galdetzen badizu, asteburuan egingo dudala esan

jonnydbz

Portal berria kuriosoa da, animazio serie bakoitzari mikro web gune bat egin diote, gehien gustatu zaidana else eta end if sententziak izan dira. Adibidea Casperren.

Programak aztertzen ikusi dudana zera da Gaztea-Klip Kokainak egiten duen E-KLIPSE@ programa izango dela (edo antzekoa), baina oraingoan ez dute ordu txikitan jarriko, egunean zehar baizik. Hau gutxienez aurrera pausua da. Gero igandetan Gaztea Live programa emango dute, bertan zuzeneko kontzertuak emango dituzte. Hau, niri gutxienez, interesgarria iruditzen zait. Ea bertako taldeei tartetxoa ematen dieten, edo Donosiko Jazzaldian grabatutakoak jartzen duten. Zoritxarrez ez dago Katu Kale programari buruzko informaziorik.

Orain Larunbateko programazioa ikus daiteke:

06:55     CHILO? 2008               
07:00    DOREMIREN MAGIA          
07:30    KARAKOLINPIKOAK          
07:35    HARTZ TXIKI          
08:00    HIRUKIAK Marrazki bizidunak
08:35    CASPER          
08:50    KALIMERO
09:15    BERENSTAIN HARTZAK          
09:35    BIZARGORRI
10:15    FOOFUR          
10:35    ZERO HIRU PATRULLA          
11:00    KAZETARI AUSARTAK          
11:25    KAZETARI AUSARTAK          
11:55    SHERLOCK HOLMES
12:20    KARE KANO          
12:45    MISERABLEAK
13:05    KODEA LYOKO

14:05     VICKY BIKINGOA               
14:25    MARKO. EZ ALDE EGIN, AMA!          
16:05    MOBY DICK
17:05    GAZTEA-KLIP AINHOA          
17:35    ANTZINATEKO HIRI GALDUAK          
18:30    GAZTEA-KLIP AMAIA          
18:55    X INDARRA

20:30     ANIMALIEN NEGUKO JOKOAK
21:20    EDURNE PASABAN: EVEREST
22:00    JAZZALDIA - GASTEIZ 2008          
23:00    NATURAL WORLD SYMPHONY          
00:00    KATU KALE          
01:00    GAZTEA-KLIP          
01:30    BURP          
02:00    ANTZINATEKO HIRI GALDUAK          
03:00    GAZTEA-KLIP AINHOA          
03:30    BAGA HANDIETAKO SURFLARIAK          
04:20    ANIMALIEN NEGUKO JOKOAK
05:25    GAZTEA-KLIP AMAIA          
05:55    X INDARRA

Galdera: Marco euskaraz bikoiztuta zegoen lehendik edo orain egin dute?? Jazzaldia - Gasteiz 2008, aukera ona deritzot, lehen Donostiakoa aipatu eta begira!! Eta azkenik, Heidi, Marco eta Kalimero bezalako perlak ikusi ondoren, animazio aldetik txungo pastel dagoela uste dut...
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Aju

Kare Kano ezin zen falta, Betizu Kanaleko logoa baino gehiagotan ematen dute eta. Azkenean TDT kalitatean lor daitezke audioak. Interesatzen da edo bere horretan utziko ditugu??

Foofur hori txakur urdin batena da orker ez banabil, eta Zero Hiru patrulla hori ezaguna egiten zait. Sin mas, programazio hau bada itxaroten nuen modukoa, gustatu ala ez beste kontu bat da.

Marco lehendik zegoen, bai.

jonnydbz

#7
Niri One Piece eta Lucky Luck interesatzen zaizkit asko jota, gainontzekoak musika programak lirateke baina jartzen duten musikaren arabera, ez dena...
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

baronluigi

Baina kate hau TDT-en bakarrik ikus daiteke ezta?

Aju

Diotenaren arabera, euskaltelekin hizketan dabiltza lehen egunetik kablean sartzeko.

jonnydbz

Dirudienez zerbait gaizki doa, ze emisio hasiera orain arratsaldean hasten da... Igandean nabarmentzeko ezer ez...
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Aju

Jeje, espektazioa eragiten du 0:00etan begiratzeak e?

Taichisan

Ba nabarmentzekoa da gauzatxo bat batez ere, ikusten dela aintxinako telesailak pixkana pixkana sartuko dituztela bait ETB1 eta ETB3-n.

Grabatzekoak: Hiru zero patrulla, Fofour, Kazetari ausarta, Sherlock holmes eta Karekano faltatzen zaizkigunak eta atal osoak emititzen badituzte(endingarekin esan nahi dut) Doremiren magia eta One pieceko ending guztiakXD

Dena den jakinarazten dizuet Doraemonen jaiotza laburmetraia dela, filme bateko DVDan sartuta(ez dut gogoratzen zeinean) eta MARKO EZ ALDEGIN AMA! ez da telesaila, filmea baizik... espero dut euskaltelek bere kablean sartzea, zeren bestela inoiz bez ezingo dut etb3ko grabaziorik egin.

Orain galdera da..... Nork graba ditzake esan ditudan gauzok?? behintzat material pixkat edukitzeko modun??
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

Arsenicum


Ni saiatuko naz zeozer grabatzen.

Momentuz ETB3an "carta de ajuste" deitzen dakona dau jarrita eta musika baino ez. Etb1 eta Etb2-ko logo bardina da baina 3-a laranja da.

Canal Vasco kendu eta Etbsat bere lekuen jarri deurie.
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

Aju

Aipamenaren egilea: Taichisan  Noiz: 2008ko Urriaren 10a, 14:10:24
espero dut euskaltelek bere kablean sartzea, zeren bestela inoiz bez ezingo dut etb3ko grabaziorik egin.
Zergatik diozu hori, antenan anplifikagailuak jartzen tardatuko duzuelako edo DVDak ez dizulako TDT sintonizatzen? Ze azken honek badauka erremedioa.