Euskal-Encodings Tropeltxoa (tropela.net) Parte Hartu!

Sortzailea Arsenicum, 2006ko Irailaren 26a, 14:04:04

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

getxoztarra

oooo oso informazio interesgarria. Nik baneukan eginda ba?a ez nekien zozketa horiena.

jonnydbz

Beste norbait apuntatu da tropeltxoan, bilbotar bat alegia. Eta ikusten dudanez jada ia denok egin dugu kiniela. Pikerik egongo ote da???? ::Vudu
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

getxoztarra

Nik Tour txarrak egin izan dodaz oin arte ba?a aurtengoa baietz irabazi!
Getxoztar baten garaipena!!!!!!!!!

jonnydbz

Bueno, bueno. Tropelan ya puntuazinuak jarri daue, ta esan biharra dau hasiera ez dala bape gaizki egon... Ia lehen postua lortzen doten!!
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

txapelzuri

Aipamenaren egilea: jonnydbz  Noiz: 2009ko Uztailaren 02a, 17:15:12
Beste norbait apuntatu da tropeltxoan, bilbotar bat alegia. Eta ikusten dudanez jada ia denok egin dugu kiniela. Pikerik egongo ote da???? ::Vudu

Uste dut ni naizela Bilbotar hori.  :biggrin:

Arsenicum


Oingoan, ni be hortxe ibiliko naz irabazteko burrukan.
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

nKo45

ba ni eztet uste burrukan aitzeko gai izango naizenik, akats bat egin nuen aukeraketetan eta aukeratu nai nuen txirrindulari bat eztakit nola ez nuen aukeratu, ezetz asmatu zein....
GiBi Racing

getxoztarra

Nik espero dot errusiako Zar-ak bere maila erakustea bestela jai dekot.

Arsenicum


Lehenengo ta behin zorionak getxoztarrari. Tourreko porra irabazi deu.

Bigarren geuze, Donostiako klasikoa be tropelan ingo da. Eta uste dot etzi dala, beraz arin ibili!
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

jonnydbz

Zorionak bai. Neuk ere kiniela egin dut, ea zerbait egiten dudan xD
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

getxoztarra

Eskerrik askooo
Giroa, Toura eta Donostiako Klasika. Oin Vueltaren bila! jejeje

getxoztarra

Ia nor ausartzen naz nire erregetza apurtzen...jejeje

Arsenicum


Aber oraingoan zeozer irabazten badot. Nire tropela egin dot. 15:30tarte dekozue apuntatzeko.
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

jonnydbz

Niri ahaztu egin zait :brickwall
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Arsenicum


Badirudi oingoan be, Getxoztarrak eroango deuela Vuelta. Aurten 3 handiak eta donostiko klasika irabaziko deituz. Ez dotena gogoratuten da, euskal herrikoa nork irabazi zeuen. Getxoztarra 30. egon da dala 3 etapa. Ia bizikleta irabazten badeu edo.
Geuk egin ezean, gureak egin dau.