Nor da pertsonaia?

Sortzailea FHarlock, 2006ko Otsailaren 13a, 22:57:47

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 7 Bisitariak erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

Arsenicum


Gerriko beltza izeneko seriea? Japonen Yawara zuen neskak, erderaz uste dut Ginger zeuekala izena, ta ez dakit euskerara itzuli bazuten edo ez.
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

Black Jack

Premio! Gallifante bat irabazi duzu  :aznn

Gogoratzen dudanez euskaraz Ginger gerriko beltza zen, edo opening-a behintzat horrela hasten zen

Zure txanda Arsenicum

7 PUNTU - FHarlock
6 PUNTU - ZANGALOTINO
3 PUNTU - Arsenicum
2 PUNTU - m374L1z3R
2 PUNTU - orionatk
1 PUNTU - TAICHISAN
1 PUNTU - Barbadil
1 PUNTU - Black Jack
Twice I destroyed the light and twice I failed. I left ruin behind me when I returned, but I also carried ruin with me...

Arsenicum


Oraingoan ez dut itsasgizonik aipatuko, bestela Fharlock urduritu egingo zaigu...

- Kazetaria da
- Mundu osoan zehar bidaiak egin ditu

Seriearen tituluarekin nahikoa da.
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

orionatk

Ez dut asmatuko, baina zerbait esateagatik...
Archiren misterioak?

Arsenicum

Geuk egin ezean, gureak egin dau.

FHarlock

Ginger (Yawara) izan leike?

Arsenicum



  ?? Hori aurrekoaren erantzuna zen. Ia besteren batek asmatzen duen...
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

FHarlock

#202
Tin Tin?


Aipatu?? Hori aurrekoaren erantzuna zen. Ia besteren batek asmatzen duen...
Ez naiz konturatu hurrengo horrian segitzen zuela.



Yawara, Ginger bezala itzulia, asko gustatu zitzaidan seria da. Ez da kirol serie tipikoa, hor ikusten hasi nintzen Naoki Urasawa gauza haundiak egitera deitua zegoela, Monster eta Twenty Century Boys.

Toke errealista, pertsonai landuak eta bereziki, pertsonaiak eboluzionatzeko gaitasuna, gauza oso atipikoa mangetan, onen aldera pasatzen naiz kenduta. Adibidez, Gingerren neska lagun bat, mutil batekin hasiko da, eta bukaeran haurra izango du. Baina prozesua ikusten dugu. Ez da, pilo urte ondoren, elkarrekin zebiltzanak, ala, 8 urtetako mutila dute dagoeneko.

Diseinuaren aldetik, toke errealista hori asko gustatu zitzaidan, ez dira pertsonai guztiak eder eta guapoak, ez dira gero eta gehiagekeri pottoloagoak egitera joaten, karate konbateak benetazkoen antzeradunak ziren. Karatea ez da bere obsesio bakarra (norbaitek eraman dezala Oliver Atom psikiatrara, behar du eta lesionaturik jokatzeko eta), berez, ez du karatea egin nahi, baina lagunek balio duna ikusirik bultzatu behar dute. Noski, beraiek aita etxetik joatearen errudunak ez direnez erraz esaten da.

Batzutan pertsonaien diseinua, hurrundik gogoratzen dit Satoshi Konek egiten dituenarekin, kasualki, biak, mangan gutxita ematen den errealista bertientekoak dira.



Son Gokuh jatunari erraz irabaziko lioken bat... jaten.


Hemen benetako teknikak, ez kolpe multiplearen teknikarik.

Seria hau berriro errepikatuta, ez nintzateke kexu, batetik, lehenengo pasean, bikoizketariak harrapatuta edo, osorik ez zen eman, eta seria ikuspegi oso interesgarria du. Behin baino gehiagotan ikusi behar da mami osoa ateratzeko. Informazio gehio duzue: http://www.yawaramanga.com/ Bartzelonako filmea ekar lezakete, gogoak dauzkat hura ikusteko.

Nola zen hura... a bai!


An de truaaaaaaaa!
Ipon soremade!

Arsenicum


Hori esatea nahi nuen... ez da tin tin.
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

FHarlock

Aipamenaren egilea: Arsenicum  Noiz: 2007ko Otsailaren 24a, 00:03:47

Hori esatea nahi nuen... ez da tin tin.
Bi pista heman dituzu bakarrik, hiru beharrean. Gero ez etorri ez gerturatzen garenaren kexu.

Montanaren neska laguna izan leike? Beti hidroan kolatzen zen. Ez naiz izenaz gogoratzen.

Arsenicum

 Ezta ere. Beste pista bat:

- Atal bakoitzaren amaieran gutun bat bidaltzen da beti.
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

getxoztarra

Munduko kopa!    futbolekoa, mundial guztiak errepasatzen dauena

Arsenicum


Zorionak!

Munduko kopa, munduko futbol txapelketa, ez dakit ziur zelan zeukan izena baina hori da bai. Kazetari zahar bat zen. Bere ilobei? edo auzokoei gaztetako istorioak kontatzen zien. Futbol mundial guztien laburpenak maten zituzten. Beti gertatzen zitzaion gauzaren bat, atxilotu... edo holakoak baina justu heltzen zen finala ikusteko. Kontatzen zegoela idatzi egiten zuten gutun baten, eta gutun hori txakurrak eroaten zuen postara postariak alde egin baino lehen.

Ez dut argazkirik aurkitu.

7 PUNTU - FHarlock
6 PUNTU - ZANGALOTINO
3 PUNTU - Arsenicum
2 PUNTU - m374L1z3R
2 PUNTU - orionatk
1 PUNTU - TAICHISAN
1 PUNTU - Barbadil
1 PUNTU - Black Jack
1 PUNTU - Getxoztarra

Geuk egin ezean, gureak egin dau.

getxoztarra

Ia ba hor doa nirea oin, azken erantzunak ikusi dodaz ta ez dakit nik buruan dekodana errepikatuko dodan ba?a bueno. Pistak apur bat modu ezberdinean jarriko dodaz. Pertsonai nagusien izenen 1.go eta azkeneko hizkia jarriko dot erreza bada ba zorionak asmatzen dauenarentzat ta gatxa bada pista arruntago bat jarriko dot.

1.D-O
2.M-O
3.R-L
4.L-O
5.S-R
6.S-R

Zorte on!

Arsenicum


Joder, pentsatzen egon eta gero... kostatu dast baina uste dot badakidala!

Donatello
Michelangello
Raphael
Leonardo
Splinter
Shreader

Teenage Mutant Ninja Turtles    Ninja dortoka gazteak.
Geuk egin ezean, gureak egin dau.