Paisazaren zokoa

Sortzailea Zangalotino, 2006ko Martxoaren 27a, 22:45:35

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

Zangalotino

Zer iruditzen zaizue bakoitza duen  materialearen zerrendatxoa jartzea, ez da dena ipini behar, 26384 filmak, nahi duzuena jarri bakarrik ea norbaiti zerbait interezatzen zaion eta bebai galderak onartzen dira, (ea serie hau duzun edo kapitulo batzuk falta zaizkizu eta ez dakizu nondik lortu eta zoratzen zabiltz eta truke egin edo utzi grabatzeko) 8)

Taichisan

Trukaketa post bat egitea nahi duzu ezta? ondo deritzot^^
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

Barbadil

Barkatu baina... zer esan nahi du "Paisazaren" zokoa?
Kupel txarretik...
ardo onik ez.

m374L1z3R

bai,  neri be ondo iruditzen zait ideia, baina barbadilen antzera, hitz joko horretan galdu naiz...

:_
aton goukakyuu no jutsu

Zangalotino

:o  :o  :o Idazterakoan nahaztu egin naiz, Paisa idatzi nahi nuen baina presa nehukan eta horrela geratu zait.

:D -Paisa vendo barato y bueno.

Ni be bai ados nago trukaketa postarekin.

Zangalotino

Idatzi nuenetik asko pasatu da, baina gaur nire zerrendatzoa jarriko dut, ez ditut detaieak ipiniko, bakarrik dudan materiala , ez kalitatea ez ezer, norbaitek zerbait jakin nahi badu beldurrik gabe galdetzeko. batzuk ez ditut osorik, eta beste batzuk in progress dauz.
denak bittorrreteren bidez jaitzitak :lol:

SERIEAK

-BABILON 5
-FARSCAPE
-ALIAS
-STAR TREK TOS. (KIRK ETA SPOKEN SERIEA)
-THE TWILINGHT ZONE 2005
-ENTERPRISE
-ENANO ROJO

ANIMEA

-MOSTER
-BOLA DE DAN
-GUNGRAVE
-HELLSING ORDER
-NARUTO
-CITY HUNTER
-ROBOTECH
-MOSPEADA
-MAZINGER Z
-VOLTRON
-HACIA EL MUNDIAL
-ULYSSES 31
-TRIGUN
-BERSERK
-STAR WARS CLONE WARS
-GUARDIANES DE LA GALAXIA
-KAMUI, EL NINJA DESERTOR
-CHICHO TERREMOTO
-DRAGONES Y MAZMORRAS
-SAMURAI CHAMPLOO
-SHERLOCK HOLMES
-NINJA SCROLL
-SUPERMAN
-CYBORG 009
-EL PU?O DE LA ESTRELLA DEL NORTE
-CATS EYE
-BASILISK
-CABALLEROS DEL ZODIAKO
-BATMAN
-SUPER AGENTE COBRA
-LA VISION DE ESCAFLOWNE
-GANTZ
-FULL METAL ALCHEMIST
-3X3 OJOS OVAS
-HIKARU NO GO
-SAMURAI 7
-HAJIME NO HIPPO
-COWBOY BEBOP

GERO BESTE ATAL DITUT BAINA ORAINDIK EZ DITUTE NAHIKO ATERA DVD BAT EGITEKO
HE-MAN, RANMA, LOS 5 SAMURAIS ETA BESTE BATZUK.

FHarlock

Nik VHS-n gutxi daukat, dvd-an ordea... ba gutxi gora behera ia 800 titulo original, serie eta filmen artean, merkealdiak eta ofertak oso ongi aprobetxatu ditudanez, inbertsioa oso ongi egin dut, titulo arraro asko, alternatibo eta kalitate haundikoak lortuz, erdi prezioan atera zait kolekzioa.

Gero, interneten bidez, nahiko material egiten hasia nago. Beste egun batean.

Hauetako asko, bideklubetan ez dira egongo, eta telebistan ez dituzte pasatzen. Beraz, erostea beste erremediorik ez dago.

Esate baterako:
- Filmax-en maestros del cine japones-eko lehenengo bi tandak osorik dauzkat: kurosawa piloka (7 samurais), Samurai triologia (Misashi Miyamotoren histoira, Vagabond komikiaren oinarri), Nikio Naruse (5 titulo)... ia 30 titulo, eta merke jartzen dituztenean, hirugarren txandari kosk egingo diot.
- Fritz Lang-en film mutu nagusienak (Metropolis, Los Nibelungos).
- Zine mutua: Fausto, El doctor Mabuse, El ladron de Bagdag, Mitos del silencio packa...
- Charlie Chaplin-en luzemetrai guztiak. 10 titulo.
- Zuzendari berezien packa: Ozu-ren packa (8), Mizoguchirena (9), Abbas Kirostami (4), Apu-ren triologia (indiako zinea 60 hamarkadakoa), Amos Gitai (3).
- Hunprey Bogart-en filme nagusienak.
- Ia Takeshi Kitano guztia.
- Oriente medioko filme batzuk, Osama, El circulo. Kristonen interesgarriak.
- Afrikako zinea, Moladee, ablazioari buruzkoa. Ea gehio lortzen ditudan.
- Kuriositate asko, ala hor Munchausen baroiaren abenturak, 43 alemaniar bertsioa, Agfakolorren, Nazi garaian eginikoa.
- Zine argentinoa: E hijo de la novia, el mismo amor la misma lluvia...
- Zine asiatiko alternativoa (ez akziozkoa, akziozko azko badaukat, ala ere): Samsara, Sang Woo y su abuela, Won Kar wai-ren filn nagusienak...
- Takashi Miike-ren filmografia konpletatzen ari naiz: Dead or alive, Ichi the killer...
- Kim kin Duk-en filmografia ere egin nahi dut, La isla (seom)...
- Clint Eastwood zuzendari bezalako lanak, Sin perdon, El sargento de hierro...
- Coen anaiak honak zireneko filmak: Muerte entre las flores, Arizona Baby, El hombre que nunca estubo alli...
- Colombiako zinea: La vendedora de rosas.
- Lasr Von Trier egunen batean edizio honak ateratzen badituzte, konpletatzeko daukat, Bailar en la oscuridad, 5 condiciones, Dogville...
- Michael Moore, 9/11 Farenheit, Bowling for Columbine, Operaci?n Canada (fikziozkoa, Jhon Candy haundiaren azken filma hil aurretik)...
- Billy Wilder, gehio eukiko nituzke, bere film asko erderazko azpititulorik gabe atera direlako: Sabrina, Con faldas y a lo loco, Traidor en el infierno, El apartamento, En bandeja de plata...

Titulo asko, baina kalitate eta barietate asko.

Zangalotino

hori kolekzi de clasicos, hori dena ikusita, gartzirekin egoteko maila izan behar duzu :lol:

NI clasicos, bakarrik uste dut ditudala , nosferatu eta hermanos marxen batzuk.
baina interneta dudanetik serietara engantzatu naiz, animetako txikitako zerieak gogoko ditut baina gutxitan aurkitzen ditut eta imagen realekoak berdin mision imposible, ilunabar aldea etb botako seria la de blanco y negro, galactika,eta fikziozkoak etbek bota zuen bat lurra erasotzen zituzten alienigenak eta pilotu eskuadroi bat zegoen pilotu bat stefen dors zela uste dut, eta beste bat destino finaleko andere?oa.

Barbadil

Jodo!! Hori da filme original pila!!
Ni Kurosawaren eta John Wooren filmekin pixkat afizionatu naiz baina originalak ez ditut dendetan ikusi.

Ea noizbait Accesen egindako lista aktualizatzen dudan eta bidaltzen dizueten.
Kupel txarretik...
ardo onik ez.

FHarlock

Aipatugartzirekin egoteko maila izan behar duzu
Ez konparatu horrekin, klasiko amerikarrak bakarrik ditu gogoko, eta hortik ia ezinezkoa da tipoa ateratzea, klasiko konsagratuak kenduta, (Kurosawa, Fellini... eta horrelakoak). Nik berak ikusiko ez lituzkeen filme alternatibo eta zuzendariak ikusten ditut.

Aipatuhermanos marxen batzuk
Erosteke ditut. Itxoiten nago ea MangaFilms, RKO katalogoa galdu eta denak ongi erosteko. Warner ateratakoak ea erosten ditudan, baina bat edo beste berriro bikoiztu zituzten.


AipatuNi Kurosawaren eta John Wooren filmekin pixkat afizionatu naiz baina originalak ez ditut dendetan ikusi.
Nik Kurosawaren 15 film original dauzkat. Garestien ordaindutakoak 9?.

- El angel ebrio.
- Duelo silencioso.
- Perro rabioso
- Rashomon.
- El idiota
- Vivir. (Edizio erremasterizatu bat atera berri dute, nik zaharra daukat)
- Los siete samurais (Lehendabizikoz metrai osoarekin, 200 minututik gora)
- Trono de sangre.
- La fortaleza escondida.
- Los canallas duermen en paz.
- Yojimbo.
- El infierno del odio.
- Barbaroja.
- Dodes 'Ka-den
- Madayo.

Dersu Uzala falta zait, baina edizio penagarria da, errusiarek egindako restaurazioa negargarria da. Irudia gaizki gaizki zegok.

Falta zaizkit azken denboraldian ateratakoa: Bajos fondos, Cronica de un ser vivo, La leyenda del gran Judo, La mas bella, La nueva leyenda del gran judo, Los hombres que caminan sobre la cola del tigre, No a?oro mi juventud, Sanjuro, un domingo maravilloso. Kurosawa-ri buruzko dokumental bat ere atera dute. 10 titulo falta zaizkit oraindik, beraz.

Suposatzen da, laister atera behar dituztela Ran (zineklubean ikusi nuen zine kopia baten), eta Los sue?os de Akira Kurosawa.

Konpletatzeko, badut ere, El mar que nos mira, Kurosawak idatzi baina zuzendu ezin izan zuen filma.

Ez dituzula dendetan ikusi... zein denda arraio begiratzen dituzu ba zuk. Prezioak eta hori ikusteko, begiratu hemen. Hasieran 18? atera ziren ber garaian. Denbora bat daramatenak, 9? tik ez dira igotzen.
http://www.dvdgo.com/search~target~zone_search_results~search_direct~1~search_advanced~0~search_field_13~Akira%20Kurosawa~search_template~82.htm

Kioskoetan kolekzionable bat ateratzen ari dira, ia guztiak Kurosawaren filmak dira, prezio oso ona dute, eta portadak dendetakoak baino politagoak dira. Binaka ateratzen dira, 12 edo 10 eurotan.

John Woo, sorte txarrekoa izan da, edizio txarrak izan ditu. A better Tomorrow film taldea, irudi kaskarra, eta VO gabe (ingeles pista batekin trukatua.

Joan kioskora, 10 eurotan duzu orain "Un ladron siempre es un ladron", beste dvd- bat opari bezala (tokiaren arabera, The best of martial arts dokumentala edo Jackie Chan-en "La furia de Chicago. The Killer da etapa klasikotik ongi editatuta dagoen bestea. Besteak, ez anamorfikoak eta horrelako desastreak.

AipatuEa noizbait Accesen egindako lista aktualizatzen dudan eta bidaltzen dizueten.
Utzi acces, eta erabili dvdprofiler, debaldekoa, eta barra kodea sarturik, fitxa osoa, aktoreak, datu teknikoak, karatula... eta dena jeisten duzu internetetik.

Listado personalizatuak egiten dizkizu eta askoz gehio. Norbait nahi dabu, pdf formatuan bidal dezaket nire lista.

Barbadil

Eskerrikasko horrelako erantzun bikainak idazteagatik! :P

Ea kioskotik pasatzen naizen, un ladron siempre es un ladron badaukat (divx-ean ordea) baino ea beste titulu batzu aurkitzen ditudan.

Web horriari bistazilo bat botako diot eta ea zeozer erosteko animatzen naizen, nere urteak duela 2 aste izan ziren eta diru pixkatxo bat dudadnez ea zeozer oparitzen naizen.

dvdprofiler hori ere jeitsiko dut.

DVD-etako ze edizio diren onak jakiteko nun begiratzen duzu? Director, escritor edo dena delako mongolo  :twisted:   horrekin DB-ko desinkronizazioari buruz posteatu genuen horrian?
Kupel txarretik...
ardo onik ez.

Zangalotino

Beste material pizka bat lortu dut:

-superamigos bi dvd ljaistea lortu ditut hirugarrena ihez egin dit, etbek ez dut uste eman zuela.
-lum dvd1, hemen lamu bezala esagutzen dugu.(urusei yatsuda edo horrelako zerbait)

Zangalotino

Hirugarren dvd de los superamigos.
La reina de los mil a?os 1-5 kapituluak.
lupin III lehen denboraldia.

Zangalotino

Nire aportazio txikiarekin jarraituz, hortxe beste bi amerikikar animaziozko klasikoak-



Thundercats niretzat antena 3 bota duen zerierik onenetarikoa.ia ezinezkoa da episodio gustiak lortzea eta kalitate onean, baina orain dvdak atera dituzte eta nor daki.  :P  :P  :P  :P  :P  :P  :P  :P  :P  :P  :P  :P

:P   :P  :P



He-man lastima hau euskeraz ez izatea, ea dvd denak ateratzen dituzten.

Zangalotino

Kamui el ninja deserto dvd 2

Comando G



:D  :D  :D