Nola aurkitu zenuten foroa??

Sortzailea Aju, 2006ko Uztailaren 06a, 00:24:25

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 2 Bisitariak erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

Aju

Ba beno, atzo Aokromes foroa aktualizatzen zebilela arsenicum eta ni honetaz ari ginen hizketan, eta uste dut post bat irekitzeko bezain interesgarria dela.



Honela ezagutu nuen nik:



Foru hau Frozen-Layerretik zetorren ideia bat zen. Ni Frozen-Layerren forutik ibiltzen nintzen nahiz eta ez posteatu (orain bezala egia esan), eta egun batean Monkey D. Ruffy usurioak, Orophinek alegia, post bat ireki zuen galdetzen ea baten batek DB/Z zeukan. Pixkanaka jendea agertu zen interesatuta, eta Orophinek honi etorkizuna ikusi zion, eta berehala sortu zuen Euskal-encodings foroa, ya proiektuak gauzatzen hasteko asmoarekin eta jendea batzen hasteko intentzioz.



Uste dut 6-7 usuario bakarrik erregistratu ginela foroan, tartean neu, eta apenas zegoen mugimendurik, proiektu posibleak komentatu bai, baina etzegoen mugimendurik, eta ahaztuten joan zen proiektua... behar genuenean foru honetaz gogoratu nintzen arte.



2 urte igaroak ziren, eta Mua_2001en forua galdu berri genuen, eta foru berri baten bila hasi ginen baina ezin aurkitu, honetaz gogoratu nintzen arte.



Orophini komentatu nion ea zer iruditzen zitzaion berak hasi zuen proiektua jarraitzea, eta berak baiezkoa eman zidan eta gainera foruan ere admin bezala jarri ninduen.





Beno, ea zuek komentatzen duzuen zelan aurkitu zenuten foroa.

Arsenicum

Ba ni ordu pilo bat bilatzen ibili eta gero googletik ez dakit zelan Taichisanen messenger helbidea aurkitu nuen, eta gero berak eman zidan for berriaren helbidea.
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

Barbadil

Ba nik ez dakit seguro, uste det google-ren bidez izan zela.
Kupel txarretik...
ardo onik ez.

mamorro

Nik Frozen Layer-etik aurkitu nuen hau, gero guztiz ahaztuta nuen ze etzuen inork idazten, ta hona pasatu ginenean gogoratu nuen aurretik erregistratuta nengoela.  :)

shikamaru

Emulen , Dragoi Bolaren atal baten zegoen idatzita.

Taichisan

Ba neuk Ajuri esker izan nuen euskal encodings-en berri, justu dragoibola.com galdu genuenetik. Horrela berregiten hasi ginen webgune/foroa orainarte, eta ikusten da gutxika gutxika mendiak ere mugitu ahal direla^^ eskerrik asko guztioi amets hau egi bihurtzeagaitik!^^
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

Zangalotino

Ba nik ere frozen layerren aurkitu nuen,uste dut dbz eta dbgt atalekin  :cry: , beti gustatu zait jaizteas gain, bizitatzo bat egitea  gauzak ateratzen dituztenei horrialdetara ia beti sor presa onak aurkitzen dituzu :wink:  :wink: Lehen uste dut deitzen  zela divinewingsoftragedy izen kuriosoa eta kursia aldian final fantasikoa dirudi :wink:

Barbadil

divinewingsoftragedy Symphony X-en disko baten titulua ere bada, hortik atera zenuten?
Kupel txarretik...
ardo onik ez.

Taichisan

Ba uste dut orionatk horregatik jarri ziola taldeari izen horiXD
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

baronluigi

Dragoi bolako euskal kapituluen bila hari nintzen, eta honekin topatu nintzen...eta ikaragarri gustatu zait ^^

jonnydbz

Ba niri lagun batek esan zidan aspaldi, baina ez nintzen sartu ere egin, eta orain ilabete pare bat edo sartu nintzen ez dakit nola.
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

darko

Nik ere Shikamaru eta Baronluigi bezala emulen ikusi nuen dragoi bolako kapitulu batean: "atal eta informazio gehiago euskal-encodings.tk" edo horrelako zerbait.
Hizkuntza bat ez da galtzen ez dakitenek ikasten ez dutelako, inperialistek eurena inposatzen dutelako baizik