Euskal Party-an

Sortzailea orionatk, 2006ko Uztailaren 22a, 11:39:07

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

orionatk

Hasi da euskal party-a, ta euskal encodingseko animea konpartitzen ari naiz. Jendeak gehien eskatzen duena DBZ da.



Arsenicum, etortzen zarenean etorri AG58ra

FHarlock

Arrba lagunekin ongi organizatu ez, eta azkenean ak62-an jarri da bere tokian izan beharrean.



Sentitzen dut.

orionatk

ok, arratsaldean edo gauean joango naiz bisitatxo bat egitera

FHarlock

Galderatxo bat, suposatzen da party-an emule erabil dezakezuela edo ez?



Ongi legoke konexio ona izango duzuelako, euskal-encodings-eko artxiboak zabaltzeko.

orionatk

emule etxean bezala doa ia. hemen dc++ erabiltzen da, red lokala aprobetxatzeko. emule ez du ia inork erabiltzen. FHarlock, nahi baduzu esaiozu zure arrebari AG58an nagoela, edo bestela ni joango naiz geroago beregana

FHarlock

Obe zu joatea, horkatila mindua dauka.

Arsenicum

Heldu naz partyra oraintze bertan.  BG 85an nago. Ahal dudanean joango naiz zuregana Orionatk
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

Arsenicum

12 ordu hemen.... ondi?o ez naz lotara joan. Ointxe bertan ez dago mugimendu handirik hemendik. Gehien eskatzen deuena jendeak... DBZ zelan ez. Ehundaka ta ehundaka GB konpartitzen dira.
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

FHarlock

Zuek, promozionatzera.



Zenbat erregistratu dira azken orduetan? Norbaitek badaki?

Aju

Aipamenaren egilea: "FHarlock"Zenbat erregistratu dira azken orduetan? Norbaitek badaki?



1 XD



Erregistratu den azkena Euskal Partya hasi denetik, Ikeruyamato delakoa da.

Baina lasai FHarlock, DBZ asko eskatu bada, 80 atal daude eginda bakarrik, eta serieak 291 atal dauzka... Atzerago edo aurrerago sartuko zaie atal gehiagoren gosea eta sartuko dira! XD

Barbadil

Ba egia esan 1 ez da zenbakia haundia  :?

Baina Ajuk esan duen bezala gosea sartuko zaie!!  :lol:





PD-> hau inbidia ematen didazuena Euskal Party-an zaudetenak! :x
Kupel txarretik...
ardo onik ez.

Arsenicum

Eske ez dago denborarik erregistratzeko bez! Listan nahi dozuna jarri ta konturatzen zarenerako badago bajatuta ya.
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

FHarlock

Konponbide erraza du, norbait routerran sar dadila, eta barruko sarearen barruko abiadura jeitsi dezala.



Horrela, foruan erregistratzeko denbora izango dute, eta hor dauneak, nola geratu diren prestatu ditudan bi filmeak komenta lezakete.

orionatk

Euskal Party-aren bigarren eguna da eta asko konpartitzen ari naiz. Euskal-Enkodingsen artxiboetatik 585 Gb igo ditut momentuz. Chatetik promozionatzen ari naiz eta "no doy abasto" konpartitzeko. Serie guztiak jeisten ari dira, batez ere DBZ, eta jende asko ari zait galtzen ea proiektua noiz bukatuko dugun, oso interesatuta, eta guztiei esaten diet forotik pasatzeko.

Bihar berriro jarriko dut ea nola doan hau.

jonnydbz

jojojojo, sobredosis de euskal euncounter. Ia 600 giga konpartituak??? buuuuffaaaaaaaaaaaa, hori abiada!!!!



Ia horrela jendea foroan sartzen den. Astearterako tera bat minimo!!
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa