Euskal Party-an

Sortzailea orionatk, 2006ko Uztailaren 22a, 11:39:07

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

Aju

Ba ea pasatzen diren interesatu horiek forotik, bulto gehiago izan gaitezen XD



Nik ekin diot berriro DBZri, oraintxe montatu berri ditut 83 eta 84a, bide batez, viva la madre que pario al puto censor, 83a montatzen izerditan egon naiz, 4-5 eszena zeuden zentsuratuta, eta aparte ke Edertracken super montajeari esker (eszenan bertan desfasatu bere kabuz  :? ), zoratzen egon naiz.



Bide batez Barbadil, komentatu nahiz dizut azkenean DBZko ebste bideo batzuk erabiltzen nabilela, wmv formatukoak, bidali zenian 114. atalaren bertsio bat wmv hauetako bat zen (gainera emuletik nabil jaisten, baina apenas dauzkate fuenterik, asike espero dot egunean atal bat jaisteko media edukitzea), eta horrela ikus zenezake kalitatea nolakoa den, eta espero dut ulertzea bideoen erabaki hau. Eske zelako putada den hianbeste Gb jaistea... eske... sentitzen dot :?

Aju

Arsenicum, konektatuta ikusten zaitudala aprobetxatzen dut esateko ez naizela ahaztu zutaz eta MSNn sartu behar naizela DBZko audioak pasatzeko XD



Eske kontua da MSNn sartzeko emulea kendu behar dudala ze kriston konexioa txupatzen dit eta ez zait konektatzen MSNan, emule kendu ezean (euskaltelen fibrako super abiadura...), eta kriston alperkeria ematen dit zarratzea emulea ze ikusten dut DBZren atalak jaisten dabilela eta pena ematen dit kentzeak, nahiko astiro joaten baita deskarga XD Ba?a beno, esan bihar iluntzean ze ordutan nahi duzun sartzea MSNn, eta sartuko naiz, asumituta daukat kendu egin behar dudala emulea atzerago edo aurrerago, asike...

Taichisan

Jojojojojo, hori duk kompartitzeko moduaXDDD Baina azkeenan ez zait oso argi geratu... Bakarrik DBZ kompartitzen da edo material guztia eskatzen dute??usease, sherlock holmes, kalimero, seabert, doremiren magia, jim zizare, stargate infinity, doraemon, kiteretsu,hattori ninja,....?

Zeren ikusi beharko da zeuen estatistiken arabera zeinek dira gehien gustoko duten materiala(Dragoi bolaz aparte noski).

Bide batez, FHARLOCK banabil SPIRIT jaisten^^, hau jaitsi ostean Konan Barbaroa doa jejeje
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

Aju

Nork montatu du Sherlock Holmes eta zenbat atal daude?? Arsenicumek komentatu zidan beste egunean baten batek zerbait eginda daukala, baina ez zekien zeinek zehazki

orionatk

Hartu serie guztiak hartzen dituzte, baina adibidez kalimero eta sherlock homes ia inork ezx du hartzen.

Ezberdintasun handiarekin, gehien hartzen dutena Pokemon, Dragoi Bola eta Hattori Ninja dira. 670 Gb konpartituta daramatzat oraintxe bertan

Arsenicum

Dioosss bigarren gelditu naz cd jaurtiketan jaja.
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

Barbadil

Aju, lasai kalitatea da inporta duena eta oso ondo ulertzen dut.



arsenicum19, holako txapelketak duade Euskal party-an? jeje!

Zorionak!
Kupel txarretik...
ardo onik ez.

Arsenicum

Bai, badagoz. Zorionak... ez dakit ze lehengoak bakarrik deko saria asike...
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

Barbadil

Pues que cabrones!  :cry:
Kupel txarretik...
ardo onik ez.

Arsenicum

Etxean ya... 4 orduko siesta atzo ta gauean 10 ordu lo... ta barriztuta ya. Orain han bajatutako 280 GB ordenatzen nabil. :lol:
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

Barbadil

Ze material interesgarri lortu duzu?
Kupel txarretik...
ardo onik ez.