Igande hontan GI-JOE EUSKARAZ!

Sortzailea Taichisan, 2006ko Uztailaren 31a, 15:30:59

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

Taichisan

09:55 GI-JOE

"SOLDADU JOLASA"



Ala! ba ez dakit hauxe bikoiztu zuten bere garaian baino hemen badekogu beste serie mitiko bat, ahal izanez gero neuk grabatuko dut, geroarte
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

Aju

ETBn badaramatza urte dexente serie honek, beti udan ematen izan dute 12:30 aldera, azken urteotan ez baina.

FHarlock

Zu lasai, berri izango balitz, hemen festa egingo genuke, ETB-k azken garaietan daraman martxa ikusita.

Aju

Aipamenaren egilea: "FHarlock"Zu lasai, berri izango balitz, hemen festa egingo genuke, ETB-k azken garaietan daraman martxa ikusita.



Ba... Dr Slump (Arale) eta Fly eman ezkero, nahiz eta berriak ez izan ETBn, ez nuke asko ernegatuko XD Eta nire modura pentsatuko dute askok, batez ere Dr Slumpengatik. Nork daki? agian noizbait, aunke DBZ eta One Piecerekin 'saturatuta' daude ya (tristea baina bai, saturatuta)

Zangalotino

Marrazki zaharrak ematea espero dut, etb-ek berriak ere bota zituen, baina antzinako gi joeak nahiago ditut.

Dr. slumpena nik bakarrik bahin ikusi nuen eta  ba dut gogoa hau ikusteko berriro, beno hontxe nau engantzatuta dbzrekin eta hau ezkertzekoa da aunque frezeren heriotzaren ondoren niretzat la serie entra en curva descendente vertiginosa. :cry:

FHarlock

Arale edo Fly, errepikatzen dauden moduan daudela azkenaldia, inoiz eduki izango ez balituzte bezala izango da.



Badira serie zahar asko, berreskuragarriak, nik hurrengoak gehituko nituzke:

- Harlock.

- Urrezko hiriak.

- Conan geroko mutila.

- Arturo erregea.

- Lamu.



Piloa daude, eta marrazkietatik aterako bagina, irudi errealeko telesailak azkenaldian etb-en extingitutako animaliak dira.

Aju

Gazteak ere ondo legoke. Baneukan seriea dvdtan, hobe esanda, bazeukan anaiak, baina duela hilabete batzuk utzi zuen eta orain batek jakin non dabiltzan... Ripeatuko nuke eduki ezkero.

Zangalotino

Egi oso duzue, ni neure esperantzak canal 4 on dauzkat, kanal onek antzinako materialaren potentzialaz konturatu den bakarra da (ez dakit nola doazen audirntziak) baina bere alegina txalotxekoa da, naiz eta gauza batzuk errepikatu Ulysses 31 eta comando g.



Ez etb bezala prime timen mihiluze errepikatuz atzo bezala (uste dut ez ditut denak ikusi). Programa errepikatuz urte berean emanda?, non ikusi da hori :x  :x  :x

Taichisan

Mihiluzeena utzi egingo diagu zeren ez dot gauza lamentagarriagorik ikusi, azkenean izango zen,...ez dakit TVE1ek OPERACION TRINFO lehengoa errepikatuko balu bezala,osea eske no hay mas   puta programacion como para llenar los huecos ke hay en la parrilla ke tenemos ke repetir concursos de este mismo a?o!!? yap uestos zergaitik ez dute TXISKOLA errepikatzen, mihiluze baino hobeagoa dela?

Hobe izango litzateke behintzat hasieratik eman goenkale, zeren....menudo panorama
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

Arsenicum

JAJAJA goenkale ez mesedez!!! ez!!!
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

Zangalotino

:D Txiskola, oraindik gogoan dut nola haur batzuk  kike amonarriz eri bazilatzen ziote hau egunkaria erostera jaisten zenean (unibertzitate goian dauden etxe batzuetan bizi dela uste dut).

Hirurak bere aurrean ipiniz eta txiskola kantatze, :P  :P  Gora txiskola gora txiskolariak  zuen una cara de moskeo :lol:



Goenkale, hori bai izango litzate una super mega release by euskal enkoding, Kominietan bezala egin behar lukete numerazio berri bat hasi, gendea ez bildurtzeko eta engantzetako.

Hortik pasa dira euskera dakiten ia aktore guztiak, eta ez direnak aktoreak bakarrik falta da domekako sega txapelduna eta gure gurpegi orain dike zikuan geratuko dena :wink:  :wink:

Ronbin

Aipamenaren egilea: "FHarlock"Arale edo Fly, errepikatzen dauden moduan daudela azkenaldia, inoiz eduki izango ez balituzte bezala izango da.



Badira serie zahar asko, berreskuragarriak, nik hurrengoak gehituko nituzke:

- Harlock.

- Urrezko hiriak.

- Conan geroko mutila.

- Arturo erregea.

- Lamu.



Piloa daude, eta marrazkietatik aterako bagina, irudi errealeko telesailak azkenaldian etb-en extingitutako animaliak dira.

uf, ia 20 urte daramatzat arale berriz ikusteko zain, ?si hasta me la he bajado en gallego!

zuk aipatutako serieei 2 gehituko nizkieke:

-pigmalion

-ninja dortokak



Gazteak-en atalak nik dauzkat euskeraz (lagun baten dvd-etatik ripeatu nituen), konpartitu dezaket nahi baduzue. Antzeko telesail bat zegoen "pare gabeko parea", niri behintzat gehiago gustatzen zitzaidan.

Arsenicum

Aipamenaren egilea: "Ronbin"
-ninja dortokak






Ninja dortokak!! nik ere hori nahi dut berriz ematea
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

jonnydbz

Nik Arale ikusiko nuke gustora, baita Ninja Dortokak ere (zaharrak), baina zer diozue Bihurkorrak jartzeaz?? Ez legoke batere gaizki.
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Taichisan

Ba ez da ideia txarra jonnydbz, zeren neuk ere pentsatu egin dut Bihurkorrak jarriko dutela ez dakit zergaitik baina susmo hori daukat...
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!