Igande hontan GI-JOE EUSKARAZ!

Sortzailea Taichisan, 2006ko Uztailaren 31a, 15:30:59

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

FHarlock

Bihurkorrak, 26 atal zituzten bakarrik bikoiztuta, ain gutxiekin, serie horiekin,  oso zaila berriz jartzea. Slump kasu beren dago. lamu, beintzat, 78 zeuzkaten.

Ronbin

Slump-en zenbat atal eman zituen etbk? Beti pentsatu izan dut osorik eman zutela. Baina horrenbeste urte eta gero, okertuta egon naiteke.



Portzierto, zarauzko norbait al dago foroan? hemen jartzen duenaren arabera, bertako telebistan bihurkorrak emititzen ari dira. Ez dakidana da, webgune hori eguneratuta dagoen.

Aju

Dr Slumpen 26 atal bakarrik? 243 dira eta... Ze gutxi...



Sakuraren eskubideak 2 zentimo dira edo? Kanal komarkal guztiek ematen dute XD Debakoak, Urdaibaikoak, Zarautzekoak...



Hau oso ona da 'Snorkak Marrazki Bizidunak: 2 atal ezberdin' eske inoiz eman al dute atal berdinik jarraian? XD

Taichisan

Eta ez dago inork Zarauzko telebistatik grabatu edo behintzat audiak hartu ahal duen inork?

zeren jakinda animazioa euskaraz ematen dela eta dexente etb1 baino, ba bahintzat aprobetxatu beharko genuke...
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

jonnydbz

Aipamenaren egilea: "taichisan"Ba ez da ideia txarra jonnydbz, zeren neuk ere pentsatu egin dut Bihurkorrak jarriko dutela ez dakit zergaitik baina susmo hori daukat...
Bihurkorrak berriz jarriko duten susmo hori, ez al da filmea egiten ari direlako ez?? XDD



Aipamenaren egilea: "FHarlock"Bihurkorrak, 26 atal zituzten bakarrik bikoiztuta
Neuk be ez nekien hain kapitulu gutxi zeudenik, pena bat da, egia esan txikitan a3en ikusten nuela uste dut.



Aipamenaren egilea: "Aju"Sakuraren eskubideak 2 zentimo dira edo?
Gauza da ez dutela banaka erosten, komarkal asko batzen dira erosteko, eta denak emititzen dituzte. Autonomikek ere hori egiten dute batzutan.



Aipamenaren egilea: "taichisan"Eta ez dago inork Zarauzko telebistatik grabatu edo behintzat audiak hartu ahal duen inork?
Ba zarautzen ez, baina Arrasaten Bihurkorrak grabatzen aritu naiz, baina kapitulu ugari pasa zaizkit eta orain arte emandakoak ez dituzte berremango. Audio horiek gorde egingo ditut, eta irailean grabatzen jarraituko dut, ea zenbat grabatzen ditudan...
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Arsenicum

Aipamenaren egilea: "jonnydbz"Ba zarautzen ez, baina Arrasaten Bihurkorrak grabatzen aritu naiz, baina kapitulu ugari pasa zaizkit eta orain arte emandakoak ez dituzte berremango. Audio horiek gorde egingo ditut, eta irailean grabatzen jarraituko dut, ea zenbat grabatzen ditudan...



:shock:  :o  :D  oso ona
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

Arsenicum

Eta Gi Joe gaira  itzuliz, nik grabatu dut Hattori zetorrelako geroago. Bide batez ripeatu egingo dut baita ere.
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

Taichisan

Neuk ere grabatu egin det

ostegunean muka muka amaitzen da eta KONG hasiko dira ematen,neuk grabatuko diat hori ere
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

Zangalotino

Kaka ni ez neban ikusi, Gasteizko jaietara joan nintzen eta liatu nintzen :wink:  :wink:

Zer dira atal zaharrak edo filme bat?



Kong-nen ordez nahiago nuen godzila ematean iaz bazkari ordun errepikatzen zuten eta engantzatu nintzen, alienigekaz ... :lol:  :lol:

Arsenicum

Kapituluak izango dira ze nahiko laburra izan zen.
Geuk egin ezean, gureak egin dau.