Igandeak 6, Black hawk ETB1

Sortzailea FHarlock, 2006ko Abuztuaren 06a, 16:33:56

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

FHarlock

Gaur igandeak 6, ETB1, norbaitek ahal badu audio atera, ETB1-ek Black Hawk erautsia (BLack Hawk derribado) emitituko du. Zinta interesgarria deritzot muntai bat egiteko. Nik ikusi gabe daukat.



Eta bestetetik, euskerazko audio nozbait ea lortzen dugun beste filme bat eman dute gaur ere, Evasi?n de la granja (Tele 5). Zinematarako estreinaldiaren ondoren euskerazko kopia egin zen, nik bere momentuan ikusteko aukera izan nuen. Dvd-aren ondoren bikoizketa egin zutenez, ez dago hor audio editatua. Ea mnozbaiten etb emititzen duen. Audioa existito, eta ezin lortu inola ere.

Taichisan

Badakizu FHARLOCK neuk hartzen ditudala filme guztiak(sahiatzen naiz beintzat) ala ee ez legoke gaizki edonork laguntzeak porsiacaso.



Esan baita gaukorako orain dela 4 egun jarrita zegoela MAVERIC filma emitituko zutela baina azkenengo egunenan aldatuegin dute, niri egia esan black hawk eraitsia euskaraz ikusi nuen lehengo pasaldian eta bikaina izan zen,grabatzeko irrikarekin geratu nintzen
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

Taichisan

MIERDA PUTA!!! norbaitek hartu du filmea?? zeren neuk jarri dotaz programaketan ta putakume grabadora ez dit grabatu!!!DIOOOOSSSS!!!!>_<
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

Arsenicum

Nik zati bat bai baina osorik ez. :(
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

Sephiroth

gauza horreteta laguntzea nai nuke. Zer behar dut audioa artzeko? sintonizadora bat? edo capturadora bat?

Arsenicum

Nik Egongelako DVD grabagailu bat daukat. DVDa ordenagailura pasat eta handik gordian knot programarekin audioa ateratzen dut.



Ordenagailuko sintonizadora batekin egin zenezake baita ere. Kapitulua kapturatu programaren batekin, Virtualdub, adibidez, edo AVI_IO, eta AVI edo mpeg formatuan gorde, eta gero horreri audioa ateratzea nahiko erreza da.



TDTko sintonizadora bada askoz hobeto.
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

FHarlock

AipatuBadakizu FHARLOCK neuk hartzen ditudala filme guztiak(sahiatzen naiz beintzat) ala ee ez legoke gaizki edonork laguntzeak porsiacaso.

Badakit, baina gehinetan filmeak tontakeriak izaten direnez, ez nuen pasa nahi behingoan on bat jartzen dutela.



AipatuMIERDA PUTA!!! norbaitek hartu du filmea?? zeren neuk jarri dotaz programaketan ta putakume grabadora ez dit grabatu!!!DIOOOOSSSS!!!!>_<

Murphy-ren araua, justu on bat grabatzeke, eta izorratu behar.









AipatuNik Egongelako DVD grabagailu bat daukat. DVDa ordenagailura pasat eta handik gordian knot programarekin audioa ateratzen dut.



Ordenagailuko sintonizadora batekin egin zenezake baita ere. Kapitulua kapturatu programaren batekin, Virtualdub, adibidez, edo AVI_IO, eta AVI edo mpeg formatuan gorde, eta gero horreri audioa ateratzea nahiko erreza da.



TDTko sintonizadora bada askoz hobeto.

Ni dvd/hd grabagailu baten atzetik nabil, tdt duena, baina oraindik, ez dirudi ezer atera dutenik. Hilabete batzuengatik, itxarotea merezi zait.



VHS-ean grabatzea, kalitate txarra emango duela uste dut.



Hor nabil probetan tdt sintonizadoreari mp3 erreproduktorea konektatzeko. Mp3 graba dezake zuzenean. Gero, arazoa izango da sinkronizatzea, eta hortin, nik idearik ere ez.



Ez dakit merezi duen mp3 arekin gehiegi konplikatzea, errazago egin badezakue.

Arsenicum

Aipamenaren egilea: "FHarlock"
Ni dvd/hd grabagailu baten atzetik nabil, tdt duena, baina oraindik, ez dirudi ezer atera dutenik. Hilabete batzuengatik, itxarotea merezi zait.



Ba ni ere bila nabil, eta uste dut atera dutela bat.



http://www.woxter.com/contenido/productos2.php?idcategoria=1&id=210



DVD grabagailua, 160 edo 250 Gbko disko gogorra eta TDT sintonizatzailea. Hori bai, preziorik ez du jartzen, baina ez  dut uste 450 ?tik behera egongo denik.
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

Barbadil

Ni ere bila nabil baina ez dakit ze aukerak eduki behar dituen.

Nere dudarik handiena TDT integratuarena da. Irakurri nuen batzuk grabatzen duten bitartean ez dutela TDT emisioa  erreptroduzitzen telebistan baina grabatzen zaudena TDT kalitatean grabatzen duela.



Liatuta nabil. Google erabili dut pixkat aklaratzeko baina nada. SOS!!
Kupel txarretik...
ardo onik ez.

Arsenicum

Foroko beste leku baten zabaldu nuen honetaz hitzegiteko gai bat. Nik batenbat hartzen badut, siemens M740 AV izango da. Orionatk ere daukana.



http://aokromes.clanogre.net/phpBB2/viewtopic.php?t=296
Geuk egin ezean, gureak egin dau.