Eta hemendik aurrera zer?

Sortzailea burrundaie, 2012ko Urtarrilaren 20a, 22:48:43

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

JON I

nire oitura da baina ditudan akats ortografikoek benetako begi mina egitea,normala deritzot,ha ha ha .
Nabari den bezala ez dut EGA rik eta badakizue saiatuko naiz..

Aju

Segur aski megauploadeko fitxategiak ezabatu egingo dira. Ea akordio batetara iristen diren, ze guztiak ere ezin dituzte ezabatu ezer aztertu gabe.

burrundaie

Aipamenaren egilea: Aju  Noiz: 2012ko Urtarrilaren 30a, 16:26:24
Segur aski megauploadeko fitxategiak ezabatu egingo dira. Ea akordio batetara iristen diren, ze guztiak ere ezin dituzte ezabatu ezer aztertu gabe.

Yankeekin larri ibili! Agian oso ezkorra naiz baina batere ez naiz fio haiekin...

Aju

Fidagarriak al dira Mediafireren jaitsiera estadistikak?. Rapidsharera igo nituen Dragoi Bola Kaiko atalak gehien jaitsi dena 12 aldiz izan da, eta mediafiren gehienak 40 bueltan dabiltza, eta duela bi ordu jarri ditudan 2 atal berriak 9 aldiz jaitsi dira. Ez zaizkit datu fidagarriak iruditzen.

baronluigi

Aipamenaren egilea: Aju  Noiz: 2012ko Urtarrilaren 31a, 14:40:03
Fidagarriak al dira Mediafireren jaitsiera estadistikak?. Rapidsharera igo nituen Dragoi Bola Kaiko atalak gehien jaitsi dena 12 aldiz izan da, eta mediafiren gehienak 40 bueltan dabiltza, eta duela bi ordu jarri ditudan 2 atal berriak 9 aldiz jaitsi dira. Ez zaizkit datu fidagarriak iruditzen.

Nire ustez bai. Mediafirerek fitxero batetaz egiten den jaitsiera bakoitza kontabilitzatzen du, nahiz eta jaitsiera guztiak IP berberak eginikoak izan. Nik adibidez, fitxero bati behin 4 aldiz klik egin nion (linka berritu eta klik, horrela lau aldiz) eta estadistikak begiratu ostean 4 klik izan zituela agertzen zen xD

Aju

#110
Aipamenaren egilea: baronluigi  Noiz: 2012ko Urtarrilaren 31a, 16:40:54
Aipamenaren egilea: Aju  Noiz: 2012ko Urtarrilaren 31a, 14:40:03
Fidagarriak al dira Mediafireren jaitsiera estadistikak?. Rapidsharera igo nituen Dragoi Bola Kaiko atalak gehien jaitsi dena 12 aldiz izan da, eta mediafiren gehienak 40 bueltan dabiltza, eta duela bi ordu jarri ditudan 2 atal berriak 9 aldiz jaitsi dira. Ez zaizkit datu fidagarriak iruditzen.
Nire ustez bai. Mediafirerek fitxero batetaz egiten den jaitsiera bakoitza kontabilitzatzen du, nahiz eta jaitsiera guztiak IP berberak eginikoak izan. Nik adibidez, fitxero bati behin 4 aldiz klik egin nion (linka berritu eta klik, horrela lau aldiz) eta estadistikak begiratu ostean 4 klik izan zituela agertzen zen xD
Joder, ba mediafirera igo beharko ditut orduan, besteetan baino 3 aldiz gehiago jaisten dira gauzak-eta :barre: Niretzako ez dago ondo. Ez da normala 2 ordutan 9 jaitsiera izatea eta rapidsharen 11 jaitsiera 2-3 egunetan.

jonnydbz

Orduan jeitsiera saiakerak kontatzen ditu, ez zenbat aldiz jeitsi den fitxategi osoa. Niri ez dizkit zati guztiak lehenengoan jeitsi. Adibidez, hasieran %20 jeitsi ondoren errore bat eman eta gelditu, eta gero beste zati bat, horrela 3 jeitsiera kontatuko luke...
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

zumarra

Posible al duzue Mediafire-n konektatu oraintxe, arratsaldeko 7ak?

jonnydbz

7rak eta 20, Ninja Dortokak jeisten nabil.
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

zumarra

#114
konponduta.

jonnydbz

Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

burrundaie

Oso ona! Neuri ere zer pentsa eman dit... gaixoak.

zumarra

Ona.

Duela urtebeteko artikulua. Uste dut lehenago ere aipatu nuela baina asko gustatzen zait.

http://xlsemanal.finanzas.com/web/firma.php?id_edicion=1207&id_firma=12671

baronluigi

Aipamenaren egilea: zumarra  Noiz: 2012ko Otsailaren 08a, 14:16:08
Ona.

Duela urtebeteko artikulua. Uste dut lehenago ere aipatu nuela baina asko gustatzen zait.

http://xlsemanal.finanzas.com/web/firma.php?id_edicion=1207&id_firma=12671

Putakumea izan behar da. Noski, bere boltsikoari eraginik egiten ez zioenean ez zitzaizkion deskargak batere interesatzen edo ez zituen behintzat gaizki ikusten, baina liburu elektronikoa aipatzen diogunean, bere iritzia erabat aldatzen da. Ikusi bestela

http://xlsemanal.finanzas.com/web/firma.php?id_edicion=6927&id_firma=15192

zumarra

#119
Ez dakit zer esan, baronluigi. Ez dakit zer esan nahi duzun.

Orokorrean ez zaizkit De Prada-ren artikuluak gustatzen baina justu bi hauekin ados nago berekin.