LAMU astelehenetik aurrera etb1en

Sortzailea Taichisan, 2009ko Urtarrilaren 24a, 19:59:25

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

shanks_op

saskibaloi partida dagoelako, aupa bilbao basket!  :cool:
pepito tolejo ataca de nuevo!!!! EITB no tokes los cojones espa?ol!!

jonnydbz

Ba lehen atalean Lamu titi-bistan ikusten da, eta da zentsurarik egon.
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

AKET

Ondo deritzot basket egotea, baina ez ezatea Lamu botako dutela eta gero kentzea, kontuz ibili beharko gara, ea asteburu honetan kapituluren bat jartzen duten.

Taichisan

Aipamenaren egilea: AKET  Noiz: 2009ko Urtarrilaren 27a, 23:12:56
Ondo deritzot basket egotea, baina ez ezatea Lamu botako dutela eta gero kentzea, kontuz ibili beharko gara, ea asteburu honetan kapituluren bat jartzen duten.
Lasaaaa Aket ez dutela ezer txarrik egin,edo haiek bazekiten uholde arriskuan egongo ginela??, kasu honetan oso ondo jokatu dute zeren albistegiak denok dakigu lehena dela, ta gero saskibaloia emitituko zutenez ezin zuten lamu sartu bestela moztuta edikuko genuen atala, ta no nahiago dut egin dutena egitea besta gauza egin baino, asike lasai hau "de fuerza mayor"esaten denagatik izan dela.
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

AKET

Beno beno olan ikusita, eta eitbko horria zergatik ez doa ondo, jakiteko zein ordutan botatzen duen. ez kritakatzeagatik.

Taichisan

Aipamenaren egilea: AKET  Noiz: 2009ko Urtarrilaren 28a, 11:17:28
Beno beno olan ikusita, eta eitbko horria zergatik ez doa ondo, jakiteko zein ordutan botatzen duen. ez kritakatzeagatik.
Hori nik bez ez dakit, hori bai kritikatzeko dela zeren aste batean oso ondo funtzionatzen dau ta 3 asteetan txarto, ta orain dela 3 egunetik programazioa ezin da ikusi ;tximuzoro, gainera teletextoa ez dago aktualizatuta, ahin zaila da baina PROGRAMAZIO PUTA BAT ERAIKITZEA??? ni diru guztia kenduko nieke por anormales e incompetentes! :manifa:
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

AKET

Lasai lagunok, ez da inor urduri jartzeko baina horaintze programazioa ikusi dut eta gaur lamuren irugarren atala jarriko dute, bigarrena? non dago, noiz jarri dute, noiz jarriko dute berriro, ondo hasi gara.

Aju

Sharen begiratuko dut ea zer dagoen eta komentatuko dizuet, baina nik ikusi dudanagatik ez zuen hainbeste zentsura zuenik ematen. Ikustea izango da onena. Aber noiz tokatzen en Flyyyyy

Aju

Momentuz Sharen ISOak bakarrik aurkitu ditut, beraz nahiko astiro joango naiz... 78 atal zeuzkan ETBk, ez? Orduan 19 iso edo izango dira.

Taichisan

Aipamenaren egilea: Aju  Noiz: 2009ko Urtarrilaren 31a, 14:39:30
Momentuz Sharen ISOak bakarrik aurkitu ditut, beraz nahiko astiro joango naiz... 78 atal zeuzkan ETBk, ez? Orduan 19 iso edo izango dira.
Bale, dena den ia nork ausartzen dan telesail hau montatzeariXD denbora libre asko duen norbait, Belebeltz edo?XD
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

MikelEiza

Jajaja, egia da egunotan foroa bisitatzeko ohitura berreskuratu dudala, baina egia esan nahi baino denbora gutxiago daukat nire kontuetarako eta beraz proiektu hau ezin izango dut egin.

Gainera, foroa berriz bisitatzen hastearen arrazoia Darkok mezu bat bidali izana da, ea Death Note-ekin laguntzen jarraitzeko asmoa daukadan galdezka eta azterketak bukatzean lagunduko niola esan nionez, daukan denbora apurra proiektu horri eskeiniko diodala uste dut. Horretaz gain, aspaldi erdizka gelditu zitzaidan konturen bat ere bukatzea gustatuko litzaidake eta beraz, honi berriz ekitea gustatuko litzaidake, ea nola antolatzen naizen.

PD: Pozgarria da faltan egon naizen tartean jende berria forora gehitu izana eta are gehiago hain partehartzaileak eta laguntzeko prest daudenak izatea; izugarri poztu nau.

Aju

#26
Aipamenaren egilea: jonnydbz  Noiz: 2009ko Urtarrilaren 25a, 01:41:41
Ba justu Jonuren dvdripak jeisten nabil eta audio japoniarra badute, xvid-en mkv kontenedorean.
Tristea da horra errekurritzea planteatzea, baina non daude jaisteko? :silba: Sharen dauden dvdripek eta DVDISOen ripeoen ghost efektua daukate eta arkoiris efektua ere bai....

EDIT: Aurkitu dut release horren kaptura bat, eta bideo oso oso onak dirudite, besteekin konparatuta are gehiago gainera... Norbaitek badaki zenbat atal atera dituen Jonuk? Eta ISOak non lor daitezkeen?

jonnydbz

Momentuz 20 bat atal edo izango dira, 4 DVDko kutxa bat atera dute. ISOak jeisteko ez dakit egongo diren, baina osorik eginda dagoen ripeo bakarra XeTerena da: [MU] [DD] [MEGAUPLOAD] Urusei Yatsura - Lum [DVDBox+VHS] [216/216+Pelis+OVAs] (linkak ikusteko erregistratu etaerantzun baherra dago, bestela pasako dizkizut enlazeak). Jonuren ripeoak obmultimediak egiten ditu, baina oraingoz lehen aipatutako kutxa baino ez dute atera: [Multi] Urusei Yatsura/Lamu [DVDrip] [010/195]
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Aju

Xeterena neu jaisten nabilen rawekin dago egina, eta kolorazio nahiko txarra eta arkoiris efektua daukate. ISO bat jaitsi dut, eta esan beharra daukat kalitatean igartzen dela, eta arkoiris efektu hori dezente guxitu daitekeela, baina hala ere ez dira oso bideo oso onak.

Ikusi beharko zen Jonuk nolako erritmoa eramango duen deluxe edition hori ateratzen, baina lehenengoa ya duela 3 hilabete atera bazuen... hil egingo gara horri itxaron behar badiogu. Me da ke ISOak jaitsi beharko direla.

jonnydbz

Ranmarekin pilla bat atzeratu da, beraz honekin martxa berdina izango du...
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa