DRAGOI BOLA Z KAI

Sortzailea Taichisan, 2011ko Urriaren 16a, 00:29:27

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

Aju

Lehenengoz entzuten denean Yamcha ematen du doblaje zaharreko ahotsa dela :baibai:

PD: Han zaude zu fondotik. Imaginatu kriston eszena zaila bukatzean eztulka hasten zarela, hil egingo zaituzte XD

Taichisan

Noizbehin gertatu da baino ez eztulagaz baizik eta tripetako zaratengatik, eta oso barregarri da Ma?u Elizondo bikoizten egotea grabatzeko justu ta derrepente tripak beragatik hitz egiteaXD
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

Aju

Aipamenaren egilea: Taichisan  Noiz: 2011ko Azaroaren 05a, 22:50:20
Noizbehin gertatu da baino ez eztulagaz baizik eta tripetako zaratengatik, eta oso barregarri da Ma?u Elizondo bikoizten egotea grabatzeko justu ta derrepente tripak beragatik hitz egiteaXD
Zein dabil bikoizten hori ba?

jonnydbz

Zelako rayada japonieraz eta euskaraz aldi berean entzutean, jajaja.
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Godelet

Oso bideo polita. Asko guztatu zait. Eskerrik asko, Taichisan. :goku:
G o d e l e t

Taichisan

Aipamenaren egilea: Aju  Noiz: 2011ko Azaroaren 05a, 22:53:09
Aipamenaren egilea: Taichisan  Noiz: 2011ko Azaroaren 05a, 22:50:20
Noizbehin gertatu da baino ez eztulagaz baizik eta tripetako zaratengatik, eta oso barregarri da Ma?u Elizondo bikoizten egotea grabatzeko justu ta derrepente tripak beragatik hitz egiteaXD
Zein dabil bikoizten hori ba?
Dragoi bolan oraindik uste dut ez duela ezer egiten, beste filme batean esan nahi nuen.
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

Taichisan

 :goku:La ra laaaaiii lara laiiiiiloooooo...
Informazio berria nahi? ba hementxe duzue:
Opening ta Endingaren kantaria Alberto Escobal da, Conan Detektibea, Codea Lyoko,...ko abezlari bikaina.
Orain dator onena, nire predikzioak baieztuta izan ditut gaur goizian eta... Zarbon Aner Narvaez izango da eta gure aspaldiko Ma?u Elizondo Dodoria. Eta azkenik eta ohorea da benetan, Peio Artetxek FRIZZERen papera beteko du, hau bai dela luxuzko dragoi bola bikoizketa benetan, sekulako aldaketa izango den Aurtzmendiren Frizer zapala eta lausotik Artetxeren desparpajo ta bikantasuna, ez dauko zer ikusirik. Bide batez Edu Gorri?o Cell izateko eskaera egin diet gaur goizian, ez dut uste kasu egingo didatenik ere baino eskaera hor dagoXD.
Ongi izan ta txintxo ibili!!
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

RAIMIKEL

Bueno, aldaketak egotea castingean normala da (20 urte pasa direz ordutik), baia halan da be, kristolau bikoizketa izango dala ematen deu jeje

Aju

Nola ausartzen zara lehengo Freezerren bikoizketa kritikatzen :haserre: Freezer afeminatu harroarentzako bikaina zen-eta!! Ma

Taichisan

Aski sumindu zaitut Aju :osopozik:, aspaldi ez genuela horrelako komentariorikXD Bai horretan arrazoi emoten dizut, egia esan arraroa iruditzen zitzaidan batez be originala ikusterakoan hasierako frizzer, ez azkenengo bertsioa. Dena den Flipantea izango da Peio Artetxerena, guztiz zihur dakit japoniarra klabatuko duela, eta jakinda bera ez dela marrazki hauen zale :goku:
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

Aju

Aipamenaren egilea: Taichisan  Noiz: 2011ko Azaroaren 11a, 20:36:53
Aski sumindu zaitut Aju :osopozik:, aspaldi ez genuela horrelako komentariorikXD Bai horretan arrazoi emoten dizut, egia esan arraroa iruditzen zitzaidan batez be originala ikusterakoan hasierako frizzer, ez azkenengo bertsioa. Dena den Flipantea izango da Peio Artetxerena, guztiz zihur dakit japoniarra klabatuko duela, eta jakinda bera ez dela marrazki hauen zale :goku:
:evil: Bueno, bueno, bueno... :evil:

Espero dut bere onerako justo Dragoi Bola izatea atsegin ez duena, ze orokorrean marrazkiengatik badiozu... ETBko bikoizketa erdiak marrazkiak izaten dira hain justu.

PD: Sekula entzun dudan Asterix onena da euskerazkoa.

baronluigi

Azkoitiar ahoskera ederki egiten zuen HARAGIJALEEN KRISIA filmean xD.

Taichisan

Egun on neska mutilok!
Beno ba,... badaukat Frizzerren saga amaitzeko falta ziren ahots guztiak^^
Nail: Jon Goiri
Dende: Maribel Legarreta
Agure Ohoragarria: Pedro Arrieta
Guldo: Txema Regalado
Jiece: Josu Varela
Butter: Kepa Cueto
Rikum: I?aki Beraetxe
Ginyu: Josu Mitxelena
Egia esan niretzat oso kasting potoloa da, lastima da Guldo pertsonaian Madariagak egiten zuena ezin dela hobetu, pertsonaia bera bait zen, baino I?aki Beraetxe eta Josu Mitxelenaren bikoizketak zeharo flipatuta utziko gaitu! Gogoratzen ez duzuenoi Josu Varela Peter Veckman zen MAMU HARRAPARIAK telesailan, Rioga Ranmaren gaztelaniazko berbikoizketan ere.
Ginyuren Indar bereziak bihar hasiko dira bikoizten, eta hor egongo naiz Mitxelena esagutzeko prest;) Esango dizuet, baino ya ez dago kasting berririk ia ia 3 haste barru. Helduko ote dira 60. ataleraino gabonak baino lehen? hori izango da marka dena dela. :goku:
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

Aju

Arraroa egiten zait halako bikoizle nahaste handia ikustea, lehen horko batzuk beraien bikoizketa lekutik (Irusoin edo K2000) ez ziren ateratzen. Pozten naiz, barietate gehiago izango dugu-eta.

Taichisan

Niri ere asko poztu ninduen 3 bikoiztetxeko bikoizleak nahaztea, BLACK HAWK ERAITSItik ez dut ahinbesteko nahasketarik ikusi etaXD Eta gaur egon naiz Mitxelena bikoizten ikusten ta egon da momentu bat trio combo pack bat egon dela atrilean: Seve Atencia(Edertack/Mixer), Josu Varela(K2000) eta Josu Mitxelena(Irusoin, REC). Benetan oso dibertigarria eta oso onuragarria izan daXD oso gustora ibili gera denok. Eta ojo 31.atalari(uste dut) Severen ad lib brutalari Kaioh Ken egiten hasten denean, segituan egin duen ohiuka brutala!
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!