One Pieceren atal muntaien banaketa

Sortzailea Taichisan, 2006ko Abenduaren 29a, 17:06:36

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

baronluigi

Norbait animatzen bada, P2M banatzeko jarri dezakegu

Zer Iruditzen :cheesyy


Aju

ok, orduan torrent 24h bihurtuko naizela etxera heltzean. Kagoen, ta nik atalak ya konprimituta eta dena... Zenbat okupatzen du atal bakoitzak? Agian orain arte jaitsitako atalak aprobetxa daitezke, urte erdi eta gero pena ematen didate XD
: Enero 09, 2007, 10:56:28
Aipamenaren egilea: baronluigi  Noiz: 2007ko Urtarrilaren 09a, 11:19:41
Norbait animatzen bada, P2M banatzeko jarri dezakegu

Zer Iruditzen :cheesyy



tutorial guapo bat ematen badidazu, azterketa sasoia eta gero liburutegian igoko ditut

baronluigi

agregatu MSN

luigi655@hotmail.com

Hor azalduko dizut dena

FHarlock

http://www.index-dvd.com/dvd-pack-cineastas-contra-magnates--cineastas-en-accion-2084.html

Hil honen bukaeran editatzen dute. Epaiketa horietan telebistetan kredituen mozketaz hitzegiten dela uste dut.

Horrekin oinarritua, kontsumo aurrean kexak egiteko modua ikertu nahi dut.

orionatk

Aupa!!
Galdera bat, releaseari buruz. Ez da presionatzeko ez ezer eh? bakarrik kuriositatea da, besterik ez.
Noiz hasiko zarete igotzen?

Aju

baaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa... bideorik ezean, nik behintzat ezingo dut igo ezer.

Lehen jarri ditut torrentek niri tokatzen zaizkidan atalak jaisten, asike aber datorren asteburuan zeozer igotzen dudan

Taichisan

Nire errua guztie,ez dut astirik izan Ajuri Rawak pasatzeko, eta horren ondorioz(asterketa asteak direnez liatu xamarr nabil) ezin izan du Ajuk lehengo 8ak igo...
Dena den aste santurako(hori de fijo) lehengo dembolaldi osoa igoko dugu(ze nik azterktak eta aprobatzen bezain pronto, Arlongen saga osoa montatuko dut eta ya dena egongo da listo igotzeko).

Jonny, ahal dozunean bidaltzen dizkidazu Rawak ados?
Lan asko daukat egiteko emen, asike espero dut gutxika gutxika dena gauzatzen joatea;)
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

jonnydbz

Eskerrak burua lepoari lotuta daramadan, bestela ez dakit nondik ibiliko zen. Ia bihar bidaltzen dizudan dvda

PD: konturatu naiz posta kodea falta dela helbidean
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Arsenicum


Lehenengo atala jaitsi dut, telebistan baino hobeto ikusten da, jaja. Oso ondo dago muntaia. :eat
Geuk egin ezean, gureak egin dau.