Sugegorri Beltza

Sortzailea inguma, 2007ko Martxoaren 24a, 10:04:08

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

inguma

kaixo lagunok,
norbaitek ba al dauka Sugegorri beltzaren kapituluak? emulen bilatu dut eta egon badaude, baina ez dago iturririk.
:brickwall
telesaio hori asko gustatu zitzaidan eta orain eskolatan erabili nahi dut. Salduko balute erosiko nuke, biana ziurrenik, saltzekotan, beti lez, erderaz legoke...
Beraz, norbaitek baleuko, konparti dezala, mesedez.
eskerrik asko.

Arsenicum


Nik ez dekot erderazko atal bat baino. Rowan Atkinsonena ezta?
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

Aju

saltzen badagoela uste dut, euskerazko audio eta guzti. Gaizki ez banabil, emulean black adder serie guztia jarri zuen talderen batek penintsulako audio askorekin, euskera izan ezik, eta gerora euskerazko audio hutsa jarri zuten jaisteko.

FHarlock

#3

Kutxa erderaz:

Kutxa Erderaz

Kutxa katalanez (diskak berdinak dira):

Kutxa Katalanez

40 euro dira, 5 diska, 110 minutu extretan.

Caemo, portatzen den dvd editore bat da, euskera ahal izan duen guztietan sartu du, horra hor The Young Ones, Yes Minister, Yes Primer Minister, La pareja basura, eta Allo Allo ia ez du sartzen, gaizki informatu zutelako, baina hori konpondu dugu dagoeneko eta hurrengo hilabeteetan ikusiko dugu.

Sugegorri beltzak ez darama galiziar audiorik, galiziako telebistak uko egin ziolako. Cameok ez zuen izkutatu gertatutakoa, eta horren ostean,Cameori esker, Galiziar telebista portaera berri bati ekin dio. Titulo hau izan da kritikoa audio galiziarrei irtenbidea egiteko, gu euskerarekin baina baina gauden okerragoak badira ikus dezakezuenez.

Euskerazko dvd-een inguruan gehio jakin nahi baduzu, jeitsi post honetako artxiboa: http://aokromes.clanogre.net/smf/index.php?topic=633.0 edo link honetatik zuzeneanhttp://www.mediafire.com/?9zgrz4tzj0n

Joan post-era zerrendaren bertsio eguneratuak jarriz joango gara.

inguma


FHarlock

Konturatu nahiz agian ez dudala argiegi esan, kutxa erderaz izango da, baina tituloa ingeleses utzi ohi dute BBC-ekoak diren seriekin.

Gustatuko litzaidake telekomedia BBC klasikoak bukatu eta gero, Danger Mouse aterako balute, hau serie britaniarra izanik.

inguma

bai, bai, ulertu egin dut. Dena dela, begiratu dut cameo webgunean eta uste dut erosiko dudala. Euskaraz ere badago...
Eskerrik asko berriro.

Arsenicum

Aipamenaren egilea: inguma  Noiz: 2007ko Martxoaren 25a, 16:24:19
bai, bai, ulertu egin dut. Dena dela, begiratu dut cameo webgunean eta uste dut erosiko dudala. Euskaraz ere badago...
Eskerrik asko berriro.

Eta ripeoa egitera animatuko zinateke? :whistling
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

inguma

baina hori ez da legez kontrakoa?  :lol
ikusiko dugu... zein programarekin egiten duzue? shrink32?
hala ere nik euskarazko materiala erosi nahiago dut, bestela gero ez dute argitaratuko... erderazkoa bost axola niri...
ongi izan.

FHarlock

Aipamenaren egilea: inguma  Noiz: 2007ko Martxoaren 27a, 16:25:34
baina hori ez da legez kontrakoa?  :lol
Ez legala ez da, legala ere ez guztiz, alegala delakoan utziko dugu.



Aipatuikusiko dugu... zein programarekin egiten duzue? shrink32?
Dvd kopiak egiteko edo desprotekzioa egiteko dabil. Gehienetan programa bat baino gehio erabil daitezke. Dvd-eak berregiteko ere dabil.




Aipatuhala ere nik euskarazko materiala erosi nahiago dut, bestela gero ez dute argitaratuko... erderazkoa bost axola niri...
Horretan nago ni, eta nik igotzen dudan materiala, fansubek darabilten etika berdinarekin izango da, erosgai badago edo jartzen badute, momentuan kendu.

Erosgai hori, nik ulertzen dut, kaleratzen den bertsioa. Adibidez, Spirit edo Irla, salgai daude, baina ez nik sortu dudan bertsioan, dvd-eak ez dator euskeraz azpititulatua.

Horrela, Doraemonen igo den filma, 1001 gauak, dvd badago, baina zinemetan bikoiztu ez zenez, dvd atera ondoren ETB-ek bikoiztu zuen, dvd-eak ez darama eta muntaia egin da, salgai ez dagoen bertsio bat kaleratuz.

Hori bai, laister dira titulo hau berreditatzeko, euskera gehituko balu oraingoan, artxiboa kendu beharko litzatekeela uste dut.

Uste dut honekin ulertzen dela gaiari buruzko nire iritzia eta nik egindako igoerekin jarraituko dudan kriterioa.

orionatk

#10
Ulertzen dut zure iritzia eta onartzen dut, baina ni kontrako iritzikoa naiz.

Zoritxarrez, foro honetako gehienak bizitzaren momentu onenean gaude, baina ez dugu puto duro bat ere ez, eta dekogun gutxia ezin diegu tx****o mordo bati eman. Zergatik t*****oak? Ba... DVD bat 5?-tan salduko balute, ba bai, nik erosiko nuke, baina duten prezioekin, eta batez ere bilduma luzeekin... (adibidez DBZ) Ba sentitzen dut baina ezin naiz erostea permititu. Prezio baxuagoan salduko balituzte ez dut uste galtzen aterako liratekela, eta are gehiago, jende gehiagok erosiko lituzke.

EDIT: editatuta, horrela difamazio arazorik ez.

Arsenicum

#11
 $GA?-koek dvd-ak kobratu egiten dizkigute grabatu baino lehen, beraz legala da kopiatzea.


EDIT: Kobratu jarri dut. Subkonzienteak K-robatu idaztera bultzatu nau eta.
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

FHarlock

#12
AipatuZoritxarrez, foro honetako gehienak bizitzaren momentu onenean gaude, baina ez dugu puto duro bat ere ez, eta dekogun gutxia ezin diegu txorizo mordo bati eman.
Dvd-eak ez dira bizitzeko ezinbestekoak, eta berauek negozio bat daramate, irabazi gehienen bila joateko eskubidea dute. Ez da ilegala, beste gauza bat izan daiteke, amorala izatea jartzen diren prezioa.

Ezin baduzu ordaindu, ez du justifikatzen hori lortzeko gauza ilegalak egitea, banku bat lapur zenezake horretarako eta ilegala litzateke, eta oraingoz, legea dagoen moduan, alegala izango litzateke, baina ez legezkoa kopien bidez lortzea.

Eta kontuz hitzekin, difamazio salaketa jaso dezakezu horrelakoak esateagaitik.




AipatuBa... DVD bat 5?-tan salduko balute, ba bai, nik erosiko nuke, baina duten prezioekin, eta batez ere bilduma luzeekin... (adibidez DBZ) Ba sentitzen dut baina ezin naiz erostea permititu. Prezio baxuagoan salduko balituzte ez dut uste galtzen aterako liratekela, eta are gehiago, jende gehiagok erosiko lituzke.
Editore prezio exageratu batez ari zara, kasu konkretu bat, prezio basatiak daramatzana. Ez dira denak Selekta bezalakoak. Errestaurazioa erostea dirua izan zaien arren, prezioz pasatu dira, baina ez 5?-tara jeitsi eta irabazi ahal izateko. Gauzak ez dira ain errazak.

Jakizu denborarekin megapack bat aterako duela, beherapen txiki (txikiegia zihurrenez) batekin, baina denbora aurrera pasa, zihur prezio obeagoan lortuko duzula.

Itxaroten eta noiz erosten jakinda, prezio onak lor daitezke, horretarako, itxaron behar.

Erraz da lortzen titulo asko prezio oso dexentean. Dvd zerrendan azken PVP-a agertzen da, eskaintzetan eta beheraldietan erosis gero, ez da garesti.

Kasu honetan, 40? dira, 5 diska, diska 8?, beherapenetan 30? atera daiteke erraz, 6? diskako atereaz, eta kontuan eduki digipack dela, garestiago egiteko, beraz horrelako prezioa, gauza oso onargarria deritzot.

Bostak 48?-tan atera nituen 8 diskak, 60 zuen packa prezioa, eta beherenapenetan erori zen. Shin Chanen lehen 3 filmak, pack baten erosi ditut, prezioa gaizki jarrita dute eta merkealdian sartuta, 6-7 ? izan dira film bakoitza.

Zure erosteko preziotik ez ain urrun.

Ez da ain garesti, ongi planteatuz, euskerazko material ona erostea.




Aipamenaren egilea: Arsenicum  Noiz: 2007ko Martxoaren 27a, 23:47:59$GA?-koek dvd-ak krobatu egiten dizkigute grabatu baino lehen, beraz legala da kopiatzea.

Premisa okerra, kanonaren ordainketa ez du legala egiten, legal (obe esan, alegal) egiten duena, kopia pribaturako duzun eskubidea da.

Gainera, desprotekzio programen erabilera, ez legala dela edo hortan zebiltzaten.




Nik argi daukat, ETB zailtasunak, eta ez txikiak jartzen ari die euskerazko bikoizketak erabili nahi dutenei, dirudienez kobratzen katalanek debalde ari direnean, egoera dagoen bezala, nik ez diot izorratuko euskera sartzeko ardura artu duenari, ez dago behartua egitera, bere borondate ona eskertu behar diot.

Fansub mugimendua, eztabaida hau duela luze izan zuen, ondoriak, ezin da kobratu fansub batengandik (nik euskerazko audio muntaietara zabalduko nuke kontzeptua),debalde egin behar da materialaren eskubideak ez dituzulako, behintzat ez dadin egon lukrorik, eta banatzaile bat agertuz, lan guztia zabaltzeari utziz, eta fansub talde dotoreek, ala egiten dute.

Frozen Layer, ala egiten du, eta kaleratuak ditu taldeak bi erabaki horiek ez betetzeagaitik. Talde bat kontraseinua jarri zuen artxibo bati kobratzeko, eta lizenziadun lanak, zuzenean borratzen dituzte serbitzailetik, abisua emanez egin duenari.

Fansub mugimenduen eta enpresen artean akordio moral hori ematen da, nik beteko dut, ez duenak bete nahi, presta dezaka abokatua, banatzaile baten burofaxa lehen edo beranduago jasoko bai du beraiek eskubideak dituzten banaketak geratzen ez baditu epaitegira joango direla. Frozen-Layer burofaxa jaso zuen, eta erabakia hartu paktu hau betetzeko.

darko

Gai honekin eremu delikatuan sartzen ari gara. Nire ustez denek arrazoi dute parte batean.

Hau gauza guztiekin gertatzen da, zinea, musika, bideojokoak eta abar. Produktu baten prezioa gehiegizkoa bada, jendeak kopiatu egiten du merkeago edo dohainik lortzeko. Betikoa da hori.

Hau euskal-encodings izan beharrean usa- edo spain- edo france- edo kotxintxina-encodings izango balitz, eta legeak lege, ahal den bitartean sgaeri kasurik ez nioke egingo. Hobeto esanda, sgae izorratzen saiatuko nintzateke nahita. Beraiek ere ni izorratzen nautelako.

Baina denok dakigu zer garen, euskal-encodings, talde euskaldun bat, hizkuntza gutxitu eta erasotu baten defendatzaileak. Lehendik euskarazko material gutxiegi ateratzen bada, hori salgai dagoen bitartean kopiatzea besterik ez zaigu falta euskara zinetik edo ikusentzunezkoetatik desagertarazteko. Beraz? Nik erdal produktuengatik ez ordaintzea eta diru hori euskal produktuetan gastatzea erabaki dut. Bakoitzak nahi duena egingo du.
Hizkuntza bat ez da galtzen ez dakitenek ikasten ez dutelako, inperialistek eurena inposatzen dutelako baizik

orionatk