Sugegorri Beltza

Sortzailea inguma, 2007ko Martxoaren 24a, 10:04:08

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

FHarlock

Aipamenaren egilea: Aju  Noiz: 2007ko Martxoaren 30a, 16:01:08
egia esateko virtualdubmod askoz hobeagoa da esan duten moduan, filtroengatik eta, baina dvdkin arazo bat dauka, bideo zatiak .vobetan etortzen dira, eta nik dakidala behintzat ez ditu kargatzen .vob artxiboak bata bestearen atzetik, osea banan-banan konprimitu beharko lirateke eta avian daudela jarri bata bestearen atzean
Egin egiten du, baina audio bakarra aukeran utziz, behintzat virtualdubmodek, eta zatiturik badaude ere, jarraian irakurtzeko gai da logika erabilita.

Dvddecrypter mpeg2 bezala ateratzen dizkizu jada estandarizaturik, vob-ak ogm-ren antzeko gordailu da, eta dexmultiplexatzen usten dizunez, audioa artxibo banaturik dituzu, gero mp3 ongi errekonprimatzeko. Virtualdubek audioen errekonpresioan zarata sartzen zidan.

Kontuz konfigurazioan, 1g-tan banatzen ditu artxiboak, virtualek banaturik uler ditzake, baina konfigurazioan no slip eginda, artxibo bakarrean duzu.




Aipatuvhs-en audioak kapturatzeko, hobe da seinalea linea sarreratik sartzea mikrofonoarenetik sartu beharrean.
Egia, baina teknikoki berdintsuak direnez, beti nahasten naiz esaterakoan.

Aju

ostia, egia, hori gordin knotekin ere egin daiteke

inguma

epa denoi,
ez dut messengerra erabiltzeko ohiturarik.
instalatu eta probatu dut gordian knot hori eta oso ondo doa. Telesaioa jasotzen dudanean froga bat egingo dut...
bakea zuekin! :hail

inguma

zer egin behar dut?
gordian not erabili... irudia eta soinua bereizi eta soinua mp3ra pasatu?
ah! gutxi barru subripi buruzko eskuliburua euskaraz izango duzue eta programa ere euskaratuko dut...
Aju, asmatu non nagoen? kar kar kar
ziberjauretik idazten...
aio!!!!! :hail
bakea zuekin!

Aju

Armarri hori...  :hail :hail :hail :hail :xD

Beno, ikasketa ordu batzuk galduta (zelako disgustoa) 'Zalantzak eta tutorialak'en jarri dut tutorial bat zelan ripeatu azalduz. Nonbait ataskatzen bazara, abisatu eta ziur hemengo gehienek badakitela zelan konpondu sor dakizukeen arazo hori.

inguma

kar kar
badakusat ezagutzen duzula armarria...  :xD
Lekeito reges devellabit... kar kar kar
Eskerrik asko eskuliburuagatik, begirada bat botako diot eta esangotsut...
gora Lekitto! :hail