Conan Detektibea - Releasea

Sortzailea orionatk, 2007ko Maiatzaren 13a, 23:06:45

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

orionatk

Oraindik ez dira emititzen hasi, baina joan gaitezke gauzak zehazten. Releasea printzipioz nik egingo dut osorik. Audioak TDT-tik hartuko ditut eta muntaketa egingo dut. Bideoak Taichisanek utziko dizkidan DVD-etatik ripeatua izango da, beraz alde horretatik ez dago arazorik, ez da ezer jeitsi behar^^
Audioena normala da batenbat nik galtzea, edozer gerta liteke egun konkreturen baten. Beraz, komenigarria litzateke norbait gehiagok ere hartzea, naiz eta TDT kalitatean ez izan, horrek berdin dio. Garrantzia duena euskeraz eukitzea da. Boluntariorik honetarako??

Aju

#1
Bueno, garai latzaken serie hau komentatzen den zatia itsatsiko diot post honi

EDIT: Beno, ondo begiratuta, hari hartako komentarioak hona pasatzea txorrada bat da ze lehen postean azaltzen da dena, asike gera dadila bertan.

Beste montatzaile bat  :vueltasss :yahoo :hail :egiptooo

::Vudu :xD Jo, zenbat emotikono dauden gustatzen zaizkidanak  :xD

Arsenicum


Ba ni aurkezten naz audioak hartzeko be. Ia One Piecen antzea edo hobeto goazen.
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

Aju

Baaaa, serie honek be bere 500 kapituloak eramango ditxuz ya, ta ondi?o amaitzeko falta da....... animo audioakin  :lol Hau ta One Piece, vaya dos

Keba, hainbeste kasurekin jendeak erreta amaituko dau eta ez dabe osorik emongo, Shin Chanekin moduan; ya ez zegoen gehiago esplotatzerik eta repetitiboa bihurtzen egon zan, Gereziondoen festa urtean behin ospatzen da ta 4-5 bider ospatu ditxuz 5 urte daukozela, eta ganera lehenengoan Himawari nor zen be ez genekigun ta azkenengoan ya Himawarik ez dau asko behar berbetan hasteko  :xD

Baten batek ez dau ulertzen bizkaieraz idatzita??

jonnydbz

Arsenicum ta zure artian ez daukou beste erremedioik, ez bou ulerketan jai daukegu  :lol

PD: joder zenbat emotikon... :blink
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

orionatk

AipatuBaten batek ez dau ulertzen bizkaieraz idatzita??

Arazorik ez bizkaitarra ulertzeko, ba?an nik foroan batua erabili itten diat jende guztiak ulertzeko.

orionatk

Gaur utzi dizkit Taichisanek bere DVD-ak. Konprimaketa frogak egiten ari naiz, hobeto nola geratzen den ikusteko (filtroak, codec konfigurazioa...).

orionatk

#7
Ya hasi zaizkit arazoak ripeoareikin. Eszena aldaketetan lauki batzuk agertzen dira batzutan, baina oso une txikietan bada ere, ea kendu ahal diren... Uste dut makrobloke famatu horiek direla. Hemen duzue muestratxo bat:

kenduta


Xvid konfigurazioan FHarlock-en zein Ajuren tutorialekin frogatu dut, eta arazo berdina dago. Jarri ditudan filtroak: resize, deinterlace, 2d cleaner optimized eta temporal smoother. Bitratea: 1300 kbps.

Mesedez, ea lagundu ahal didazuen.  :brickwall

Aju

Begiradatxo bat emango diot. Has abierto la caja de Pandora

orionatk

Konponduta, nire kodek-en arazoa zen. Eskerrik asko Aju!!

Aju

K-Lite codec pack full version eta FFDShow instalatzea gomendatzen dizuet denoi  :thumbsup

K-Litek berak ere ekartzen du FFDShow, ba?a normalean K-Literen aktualizazioak hilabetera edo irtetzen dira, eta FFDShowrenak egunero, uste dut K-Literen azken bertsioa 3.01 dela, eta honek dakarren ffdshowren aktualizazioa 1125 delakoan nago, eta gaur FFDShowren 1166 bertsioa aurkitu dut (asteburuan 1160 zihoan). Bueno, egia esan K-Literenak ere balio du asike, bakoitzak egin dezala nahi duena  :msn-wink

Desde luego dvd horietatik ezin daiteke ezer gehiago atera, 3. releasea da Jonuko dvdekin eginda ikusten dudana eta onena da  :thumbsup Daukan pega bakarra ghost efektua da, ba?a bai Jonu bai Selectaren serie denetan pasatzen den gauza da, Jonuko dvdtako Bleachen kapitulu bat jaitsi dut eta hark ere badauka eta Selectako DBZk ere bai, putada ederra da, kobratzen dutena eta gero  :protest bueno, nik ez dut ordaindu asike ez nago kexatzeko moduan  :bleh

Eh, zelako flipada den Bleacheko bikoizketa, 'pu?etas', 'mamon', 'me voy al sobre', 'de que vas tia, que co?o quieres', 'estoy aqui, pava', 'hija de...', egia esan ez dakit zoriondu ala ez. Ichigo eta Rukiaren ahotsak bikoizten gaur hasi direla ematen du, Ichigorena denborarekin ohituko da, ba?a Rukiarenak odol gutxiago dauka Miren Azkaratek ba?o, niretzako ez duela ikusten zer bikoizten duen

Taichisan

Aipamenaren egilea: Aju  Noiz: 2007ko Maiatzaren 16a, 20:18:58
Jonuko dvdtako Bleachen kapitulu bat jaitsi dut
Non aurkitu duzu lehengo atala????
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

Aju

tusdivxen dago elinka

orionatk

#13
Oraindik Conan ez da etb-ren programazioan ageri...
One Piece begiratuta, asteazkenean 092 kapitulua tokatzen da, hau da, arabasta sagaren lehenengoa. Baliteke osorik ematea, edo etb ezagututa, moztea, batek daki.

Ripeoari buruz, erabaki dut konprimaketa konfigurazio behin-behinekoa. DVD originalekin konparatuz asko irabazi du ripeoak, hauek ez dute kalitate handirik eta, baina ez espero marabillarik ere, donde no hay mata no hay patata.

Illidan

itxaron ez dot ulertu horduen conan-en kapituloak nun al dire bajatu??