Conan Detektibea - Releasea

Sortzailea orionatk, 2007ko Maiatzaren 13a, 23:06:45

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

orionatk

Oindik ez dabe emititu. Espero da (hala esan zigun etb-k) hile honen amaieran emititzen hastea. Hari hau bakarrik releasea nolakoa izango den hitz egiteko bakarrik da. Emititzen dutenean eta releasea hastean, orduan uploadetan jarriko dira kapituluak.  :bye1

jonnydbz

Jendeak ya presa dauka antza :xD
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Aju

Oraindik inon ez. Jakin genuen ETBk Detective Conan erosi duela, eta ya bideoak preparatzen gabiltza emititzen hasten direnerako.

Illidan

hori da eskerrikasko

Bleach-i buruz zerbait irakurri dut baina erdarara izango da bikoizketa

Aju

Ondo ulertu badut, zerbiat entzun duzu Bleach euskeraz emateko?? Egia esan behar da, ETBk sekula eluke horrelako ezer emango, gauza gehiegi dauzka zentsuratzeko hain ustez, eta erderatik zuzenean itzuliko badute, hitz guztiak zehatz-mehatz itzuliz...  :lol :lol Eske euskeraz ez dago ganorazko insultorik, ni hasten naiz babalorea ta holako gauzak esaten ta ez naiz desahogatzen, oraindik amorru gehiago emango lidake  :lol :lol

orionatk

Uste dut ez doala hortik... Uste dut Illidan gaztelaniazko bikoizketaz ari dela, baina hori jada salgai dago.

Illidan

Hori dok eta orionatk zuk bai ulertu  :thumbsup :thumbsup

ez nekien jada egi?ik zegoenik irakurri nuena egiteko asmoa zutela da

eskerrikasko informazioagaitik :xD

Arsenicum


Ondi?o euskeraz ez dauz. Etb ez dalako emititzen hasi.
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

orionatk

Bueno, azkenean irail edo urrirarte ezer. Itxaron beharko dugu ba.

Arsenicum

Aipamenaren egilea: Arsenicum  Noiz: 2007ko Maiatzaren 29a, 15:09:15

Ondi?o euskeraz ez dauz. Etb ez dalako emititzen hasi.

jaja oin post hau irakurten... ia zertara datorren nire erantzuna... Illidaneri erantzun nontzen baina aurreko orrikoari jaja. Lapsus mental.
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

717

Ba al dago berriren bat telesail honen inguruan?
6.477 millones de personas. ?De verdad piensas que si cada uno de nosotros pondr?amos un poco de nuestra parte nada cambiar?a?


orionatk

Data gertu dagoenez, seriea igoko dudan metodoaz hitz egingo dut.
Alde batetik deskarga zuzeneko subforoan jarriko dut, deskarga laguntzaileak zaretenentzako eta emulean sartzeko, eta aldi berean elink-ak jarriko ditut upload-etan. Horrela lehenengo momentutik izango dituzte iturriak emule-n, ez baitut uste serie honek dragoi bola-ren tirada berdina izango duenik, emuletik nik bakarrik lanzatzeko.

Aju

Atzoko kapitulu bera eman dute... Aber bihar gaurkoa ematen duten, ze saltatu ezkero...

Arsenicum


Bidali korreo bat eitbri ezpabere... fijo saltatuko deuriela.
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

Aju

Normalean emailak astebetera erantzuten dituzte, asike... probatzearren...