Conan Detektibea - Releasea

Sortzailea orionatk, 2007ko Maiatzaren 13a, 23:06:45

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

Aju

Azkenean ez dute saltatu, bada zeozer :xD

Arsenicum


Foroa irakurten deurie orduen?
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

Aju

Aipamenaren egilea: Arsenicum  Noiz: 2007ko Azaroaren 28a, 18:26:08
Foroa irakurten deurie orduen?
Batek jakin, suposa daigun eurak konturatu direla :xD Emititu den katxarroa almazenatzean konturatuko ziren

Taichisan

Joder, hau da sorte txarra eukitea, ez dakit grabagailu berriak Conan ez duela gustoko ala zer, grabatzen jarri eta(suposatzen dot eguneko haiza boladengatik izango dela) hasten da grabaten eta minutu batera amatatzen da. gero bai, berriz jartzen dot Martin Mistery grabateko ta perfektoXD
65.atala dekot grabaute asike ia oraingoan bihartik aurrera ondo doan ta denak grabatzen dizkidanU_U

Aju, ahal dozunean Rawak pasatu, Arsenicum, berdin baino audioekin, ia laster horrela releasea egiten hasten naizen(galactik footballena amaitu behar dot be). ikusiko gattik.
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

orionatk

Nik audio batzuk baditut ere, lagun batek grabatutakoak. Pasako dizkizut ere, badaezpada.

Aju

Azterketa sasoia eta gero botako dizkizut, otsailaren 1erako edo listo nago. Gainera lehenengo pasea amaitu arte itxaron nahi dut, jakiteko zenbat bidali behar dudan (me da ke 76an izango dela), ziur nago otsailaren 1a baino lehen amaitzen dela.

Taichisan

Ondo da, dena den espero dugu 100atalera heltzera be XD

Oriona, nahi dozunean pasa ahal dizkidazu audioak^^, hau martxan dabil jojojojojo
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

Aju

Azkenean Kiden atala ere pasatu egingo dute... a saber noraino erosi duten. 100 inguru erosi dituztela ematen du.

Aju

Beno, azkenean datorren astean amaitzen da lehen pase hau, 98.erarte heldu dira (doble asko 1 bezala kontatuta). Ea Share puta honek falta diren kapitulu apurrak amaitzen dituen...

Bere ordez Super Heroien legioa dago programatuta, badirudi warnerrena dela, bestela imitazio txar bat ematen du...

Taichisan

Ongi, behintzat conanen Releasea hasiko naiz egiten pasatzen dizkidazunean Rawak.

Ta justice league telesaila ba grabatuko det noskiXD
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!