One Piece-en Etorkizuna ETB-1

Sortzailea 717, 2007ko Uztailaren 24a, 15:56:45

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

717

ba.. pilo bat omen dira :D :D :D yuju! :lol
6.477 millones de personas. ?De verdad piensas que si cada uno de nosotros pondr?amos un poco de nuestra parte nada cambiar?a?


jonnydbz

Berri ona da batzurentzat, animearen zati handi bat gutxienez euskeraz egongo delako, baina beste batzurentzat berri txarra, kapturatzaile eta muntatzaileentzat lan pila :xD
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Aju

 :hail :hail :hail :hail Oh, ETB  :pla :pla :pla :pla 150era minimo, ba?a 195era arte ere badaude erosteko  :whistling Aber ba  :whistling

MikelEiza

Oso berri ona :lmaosmiley3. Nik ere ez neukan esperantza gehiegirik baina aspaldi honetan ETBren inguruko berriak oso onak dira. Ea horrela jarraitzen duten.

717

nik uste 195 arte minimo. Muajajajaja a ze gogoak ditudan ikusteko!
6.477 millones de personas. ?De verdad piensas que si cada uno de nosotros pondr?amos un poco de nuestra parte nada cambiar?a?


orionatk

Berri ona, bai! Presta dadila TDT-a, lan itzela datorkio gainera eta.  :lol :lol :lol

Arsenicum

Geuk egin ezean, gureak egin dau.

baronluigi

Aipamenaren egilea: 0717  Noiz: 2007ko Irailaren 17a, 22:20:57
nik uste 195 arte minimo. Muajajajaja a ze gogoak ditudan ikusteko!

Jajaja...nire ustez arait-en bigarren paquete erosi dutela da XD (104-154) atalak daude bertan XD

Baina igual ETB-ek ezusteko bat ematen digu, eta Enel sagarainoko kapituluak bikoizten ditu...nork daki XD

717

Ba nire ustez, geihago erosi badituzte, agian telesail osoa bikoizteko intentzioa dutelako izan da. Ojal?!
6.477 millones de personas. ?De verdad piensas que si cada uno de nosotros pondr?amos un poco de nuestra parte nada cambiar?a?


jonnydbz

Hori oso zaila izango da, ze animea uste dut ez dela amaitu ez??
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

717

bai, baina dena den 320 ta piko kapitulu dira jada japonian, beraz, ona ekartzen joateko adina badago.
6.477 millones de personas. ?De verdad piensas que si cada uno de nosotros pondr?amos un poco de nuestra parte nada cambiar?a?


Taichisan

Nik uste dudana behintzat, 196.ataleraino erosi dutela bigarren tanda honetan Sky piea saga bertan dela.
Eta baditut argudioak hauxe pentsateko....
Gaztelaniar bertsioa eta Katalan bertsioaren lehen pasean ACE lasto txapelen bandatik juten danien egin zuten, eskorpioiren atalean. Hortik haurrera, bigarren tanda bat eman zuten 2 zatitan(badirudi gaztelanian poliki poliki bikoizten zutela, jetixentzako zenean), katalanek segidan eman zuten bikoizketak egunera eramaten bait zituzten, eta azkenean katalanek gaztelaniarrak baino lehenago ikusi zuten sky piearen saga.
Gaztelaniarrek egin zuten mozketa, alabastaren azken ataletan izan zen, krokodilo garaitu ostean(Zenny eta beste errellenoak baino lehenago) eta gero sky piea,baino uste dut osorik ez dutela ondino eman, 5 atal edo geratzen zaizkie emititzeko...

Kontua da 0717k esan zuela atal pilo bikoiztera eraman dituztela, ta pilo badira sky piearen azkeneraino izango da, 196.atalerarte esan dudan bezala, jakinda lehen tandan 106 atal erosi zituztela(2 emititu gabe horaindik), oraingoan zehazki 90 atal berri erosi dituzte(suposatzen dut gainera atal berriak, davy back fightekotik aurrerakoak ondino ezingo dituztela erosi, zeren katalanek beren kontura erosi dituzte japoniara zuzen atalok eta etbren politikarekin ez doa horiXD)

Azkenengoz esan nahiko nuke datorren astean edo 15 egun barru(kalkuluak ongi egin baditut)104.atalerarte helduko direla, ikusiko dugu paroirik egingo duten eta beste telesail bat jarri edo zer(conan??), baino seguru euki dezazue paroia egongo dela fijoXD
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

717

#27
woh woh, gaizki ulertu bat izan da hemen... hori ustea besterik ez zen izan.

Orain dela pare bat egun 50 bat kapitulu edo zirela entzuna zutela esan zidaten, baina inork ez daki zehazki, orain dela pare bat egunetan zuzenketa ere ez zegoen erabakita. Datorren astean jakitea espero dut.
6.477 millones de personas. ?De verdad piensas que si cada uno de nosotros pondr?amos un poco de nuestra parte nada cambiar?a?


Taichisan

Bueno bueno 0717ren eskutik Berri berriak dakarkiguzue:

50.atal hasi dira bikoizten eta badaukate ondino "en el tintero" beste 50 bat atal, hori esan nahi du 100 atal gehiago ditugula guretzako.

emititutako atalak guztira 104 izan dira, baino beste bi atal gehiago zituzten bikoiztuta emititu ez direnak, orduan lehengo tandan 106 atal euki ditugu...100 gehiagorekin 206 atalekin geratzen gara eta barruan sartzen direzan saga guztiak hauek izango dira:

Abalasta amaiera, Zenny minisaga(relleno), Rainbow mist mini saga(rellenoa??),jaya saga, Sky piea saga eta G-8 saga(errellenoa).

Eta orduan DAVY BACK FIGHT.en ateetan geratuko gara, hurrengo atalak izango bait dira flipanteenak esan didatenez gero, baino euskaraz ikusteko,.....denbora asko itxaron beharko dugu^^ :irakon gi izan one piece-zaleok
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

717

Beno, oraindik ez dira bikoizten hasi, prestatzen baizik ^^, baino laster hasiko direla uste dut.
6.477 millones de personas. ?De verdad piensas que si cada uno de nosotros pondr?amos un poco de nuestra parte nada cambiar?a?