RAWak, Telesailen releaseak egiteko materiala

Sortzailea Taichisan, 2007ko Irailaren 09a, 16:27:17

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

Taichisan

Aupa guztioi, nahi gabe egun hauetan DVDRIP itzelak ikusi ditut ETB1ek ematen dagoen eta emitituko duten telesailetaz, hots, Keroro sartgentua Release bat dekote ASTROTEAMen dualen gaztelania ta japoniera, ta pentsatu dut release hori hartu ahalko geniela, gaztelera kendu ta euskara sartu(muntaia erraza da), baita ere THE NINE telesailaren denboraldi osoa Pandotik jaisteko dualen ere aurkitu dut, nik jaitsiko nuke euskaraz emititzen badute azkenik ere. MUNDU GALDUA telesailaren bertsio duala ere aurkitu dut, jaisten nabil ta hau izango da telesail bakarra(megaman ta doremirekin batera) Nik bakarrik egingo ditudanak, besteentzako astirik ez(Lanean hasiko naiz, baino lehenago EGA eta Kotxe karneta atera behar ditut),asike, norbaitek Raw gehiago aurkitzen baditu, hau izan daiteke rawak posteatzeko gunerik aproposena :msn-wink
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

MikelEiza

Nik Keroro sargentuaren dvdrip txino batzuk jaitsita dauzkat eta oso kalitate ona daukate eta gainera dualean. Nahi izanez gero hauek jaisten segituko dut.

Bestalde, emule gabe egon naizen denboran torrent bidez jaitsi ditut lyoko kodearen 1.denboraldiako DVDripak. Behar baldin badira abisatu.

Ziur zaude The nine euskeraz botako dutela?

Taichisan

Banekien Belebeltz, zu RAW EHIZTARIA zinela jajajajaja ta ez zaudela inoiz atsedenik hartzen jejejeje.

Ba txinatarrak dualean (txino-japoniarra)badaude ta kalitate honean ,perfekto, segi jaisten dudarik gabe jejeje
Kodea Lyokorenak aurkitu dituzula??? lehengo denboraldia osoa?? jodo, ze hizkuntz dauka, ta ze kalitatea dakate?oso interesantea, pasaizkidazu muntaiak egiteko^^

The Nine ez dagokonfirmatuta baino Justizia ta The nine(bederatzigarrena izango da zihurasko), Fortak udarako erositako telesailak dira, ta estatu guztian emititu dituzte biak jada, ikusita Justizia euskaratu dela ta atal gutxi direla, BEDERATZIGARRENA berdina izango litzake, 13 atal besterik ez du ta, ta etbkoentzat b8ikoizketa merke ateratzen zaie.
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

MikelEiza

Lyoko kodearen 1.denboraldi osoa lortu dut ingelesez. Nahi baduzu lehenengo atala pasako dizut kalitatea ikusteko eta konbentzitzen bazaitu besteak ere pasako dizkizut.

Kerororen 15 atal jaitsi ditut eta hauek mkv formatuan daudenez eta gainera nahikotxo pisatzen dutenez, avi-ra birkonprimatzeko frogak egiten nabil.

baronluigi


jonnydbz

Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

baronluigi