Dragoi Bola [MG/SF/LIB] [153/153] [Xvid][480p]

Sortzailea orionatk, 2007ko Ekainaren 09a, 18:55:07

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 3 Bisitariak erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

jonnydbz

Primeran, jeisten hasiko naiz daudenak. Eskerrik asko!!
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Taichisan

Bueno ba lagunok, atal guztiak igota megauploadera, ongi izan!^^
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

hamair

76-tik 96-ra Emulen jarri ditut Megaupload-etik jaitsita.

Mila esker

Ondo izan

Jabarro


Aju

Mila esker orionatk. Ea udarako amaitzea lortzen duzun, seriea takada batean ikusteko.

orionatk

Hori ziur, lasai. Beharbada gauean kapitulu batzuk gehiago jarriko ditut, ea nola doan nire emulea gaur...

Aju

Aipamenaren egilea: orionatk  Noiz: 2010ko Martxoaren 28a, 13:47:11
Hori ziur, lasai. Beharbada gauean kapitulu batzuk gehiago jarriko ditut, ea nola doan nire emulea gaur...
Joer! Hori da ritmoa! Segi segi

orionatk

Zortzi kapitulu gehiago jarri ditut momentuz, ea nola banatzen diren. Ondo badoaz laster jarriko ditut gehiago, baina nire emulea ezagututa...

Taichisan ya geratuko gara zuri beste kapitulu sorta bat dvd-an pasatzeko, emulea zure laguna ez da eta (nirea ere ez)  :cool:

jonnydbz

Eskerrik asko!! Atal berrientzat iturririk ez dut ikusten, baina beno, pazientzia besterik ez da behar :vueltasss
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

orionatk

Megauploadera igotzen ari naiz pixkanaka azken kapituluak, nire emulearekin ez dago ezer banatzeko modurik eta...

ekai_TZ

eskerrik asko, nik jetsitako atalak, nahiz eta MU-etik izan incominean ditut banatzen

orionatk

Ohizko moduan, megaupload-ek errorea eman dit, ya desesperatuta nago.
Taichisan-i kapituluak pasatu arte itxaron beharko duzue, bitartean zeozer emulerekin konpartituko da, gutxi bada ere...

Gaueko

Kaixo!!

Nik baditut DB 73-75 jeitsita, Megaupload-era igotzerik nahi duzue?
EGUNA EGUNEKOENTZAT ETA GAUA GAUEKOENTZAT

orionatk


Taichisan

Gaueko, zuk igo ahal badituzu primeran legoke, horrela ya denak megauploaden eukiko ditugu.

Orionatk, aste hontan edo datorrenean nahi duzunean geratzen gera beste atak tanda pasatzeko ta nik igotzeko.(merke ateratzen ahal zaizkizu dvd lightscribeak??nik behar ditut etaXD).
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!