Dragoi Bola Z [Emule] [291/291] [Xvid] [480p]

Sortzailea Aju, 2006ko Maiatzaren 07a, 17:27:36

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

jonnydbz

Hau 19 aldiz gertatu zait, norbait gehiago al dago nire egoeran??

10 zatia akatsekin jaitsi da :(  (Dragoi Bola Z - 186 - [Euskal-Encodings].avi)
AICH-k 9.10 MB berreskuratu ditu 9.28 MB-tik 10. Dragoi Bola Z - 186 - [Euskal-Encodings].avi-ren zatitik

Azken 180 kb-ak ezin ditut jaitsi :no
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

orionatk

Niri hori ez. Kapitulu horrenkin gertatzen zaidana da inork ez duela zati bat. Ea laster norbaitek lortzen duen.

Arsenicum


Karpeta batetik beste batera mogitzerakoan korrupto ingo zan. Lagun bateri pasatu nontzezan atalak eta bere 186a sartuko dot ia holan zati horren arazoa konpontzen dan.

Bajatzen badatzue abisatu.
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

Aju

Bagara 3  :bye1 Baina nik behintzat arsenicum aurkitzen dut fuente moduan

MikelEiza

Ni ere berdin nago, baina Arsenicum eta beste bik osorik daukate. Suposatzen dut laster guztiok izango dugula.

Aju

Lehenago idatzi izan banu lehenago jaitsiko zidan  :xD Osorik daukat  :pla

jonnydbz

Ya te digo, nik ere jaitsi dut :vueltasss
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

orionatk


Upa

Kaixo!
Berria naiz idazten, ba?a zuen web horria askotan bisitatu det ta baita orainarteko kapitulu guztiak jetsi ere. Esan behar dizuedan guztia da los putos amos zeatela, egitan. Dragoi Bola Z guztia igotzea eta duen irudi zein ahots kalitatea kristonak dira. Lan oso polita egiten ari zeate, ta nire moduan asko gaudela zuei eskertua esango nuke! :hail jeje
Segi horrela!

barraplaust

Ongi etorria EUSKAL-ENCODINGSera Upa! Euskerazko material onena eskuragarri! :thumbsup
Soilik herriak salba dezake herria.

orionatk

Eskerrik asko animoengatik^^ Egia da DBZ audioak VHSetatik ateratakoak izateko nahiko kalitate ona dutela.

baronluigi

Oraintxe 192 atala ikusten ari nahiz, eta zaila egiten zait audioa VHSrip bat dela sinistea

Galdera bat...201 atalaren eto honen gerokoen audiorik ba al daukazue?

Aju

Bai, eta 273 arte eginda daude  :pla :pla :pla Aber azken 18 kapituluen audioak pasatzen dizkidan orionatk-k  :bleh

baronluigi

Arjarl, ahora urez bete zait XD

orain 200 atala jeisten ari nahiz, eta iturri bakar batekin topera dijoa XD

Milesker denagatik :starwars

Aju

Esan zure nicka, aber harrapatzen zaitudan  :msn-wink