Dragoi Bola Z [Emule] [291/291] [Xvid] [480p]

Sortzailea Aju, 2006ko Maiatzaren 07a, 17:27:36

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

Aju

Zenbat aldiz esan dizudan fakultatean gera gintezkeela... :bleh

Ez dakit nola gertatu den, baina bapatan jende mordoa azaldu da atalen eskean, baronluigik itzuli zidan egunean baneukan nori utzi, ta horrek itzultzen didanerako ere bai :xD

jonnydbz

Ba orain bertan esaten dizut ekain guztia libre daukadala nahi izanez gero, dragoi bola, one piece edo beste edozertarako. :thumbsup
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Aju

Aipamenaren egilea: jonnydbz  Noiz: 2008ko Maiatzaren 01a, 13:06:55
Ba orain bertan esaten dizut ekain guztia libre daukadala nahi izanez gero, dragoi bola, one piece edo beste edozertarako. :thumbsup
Ekain ederra daukat nik ba :xD :xD :xD :xD :xD :xD :xD :xD :xD :xD :xD :xD :xD :xD Oso oso gaizki datorkit

jonnydbz

Jajaja, lasai horregatik, ze lehenago edo beranduago atal guztiak izango ditut
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Kiogo

Jeje, bo, azkenen atalak del tir?n jartzen badituzue itxarongo dugu pixka batean!  Gainera horrela azterketetan ez det distrakziorik izango  :xD
Bide batez, atalen tituluak aktualizatu ditut  :aznn

Aju

En teoria datorren astean izango ditut atalak, beraz datorren aste amaieran jarriko nuke hurrengo dvda, ta azkena bakarrik faltako litzake. Dena den azterketa sasoia dator ta asko ez entretenitu atalekin :whistling

Taichisan

Aipamenaren egilea: Aju  Noiz: 2008ko Maiatzaren 10a, 19:02:39
En teoria datorren astean izango ditut atalak, beraz datorren aste amaieran jarriko nuke hurrengo dvda, ta azkena bakarrik faltako litzake. Dena den azterketa sasoia dator ta asko ez entretenitu atalekin :whistling

Hori zuek unibersitarioakXDDD ni lanean nabilenez gero nahi ditudanean ikusi ditzazket jajajajajajajajaja :jack

Animo unibertsitario guztioi ta sorte on azterketa guztietan!! :tv_happy :msn-wink
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

orionatk

Mila esker animoengatik!! Nik "paroia" egingo dut nire DB relesean, azterketak bukatu arte. Igual batenbat muntatzeko denbora emango dit nahiz eta azterketekin egon, ez dakit. Hori bai, amaitutakoan jo ta ke jarriko nahiz muntatzen^^ Zorte on guztiei!

jonnydbz

Beno, nik azterketak maiatzaren 22an hasi eta bukatzen ditut... :xD :lol ::Vudu
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Aju

Azken aurreko DVDa jarrita. Kostatu da, eh  :bleh

orionatk


ekai_TZ

Eskerrik asko, pixkana jeisten arriko ditut! azken dvd-a geroz eta gertuago dugu!!! jejeje
:drunk

barraplaust

Bazuan garaia!  :xD :xD Mila esker, jaisten jarrita!  :yahoo
Soilik herriak salba dezake herria.

jonnydbz

Ez dakit nola egingo dudan, baina nola edo hala jetsiko dut...
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Aju

Aipamenaren egilea: jonnydbz  Noiz: 2008ko Maiatzaren 18a, 22:41:01
Ez dakit nola egingo dudan, baina nola edo hala jetsiko dut...
Klaro, lehen presaka ta orain ezinean. Gauza kexatzea zen, ez? :bleh :bleh :bleh :bleh :xD