Dragoi Bola Z [Emule] [291/291] [Xvid] [480p]

Sortzailea Aju, 2006ko Maiatzaren 07a, 17:27:36

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

jonnydbz

Nik lekuagatik diot, ze beti nabil 5-10 giga librerekin bakarrik :xD

Baina eskerrik askooooooooo (lehen ahaztu egin zaidala :msn-wink)

:bye1
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Arsenicum


Konpartitzen jarri dotaz neuk be. 267 ta 271 hash desberdina dekie ta zuengandik bajatuko dotaz. Beste danak bardinek direz. 24 ordu konpartitzen eukiko dot
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

ekai_TZ

Aipamenaren egilea: Arsenicum  Noiz: 2008ko Maiatzaren 20a, 22:35:18

Konpartitzen jarri dotaz neuk be. 267 ta 271 hash desberdina dekie ta zuengandik bajatuko dotaz. Beste danak bardinek direz. 24 ordu konpartitzen eukiko dot
Eskerrik asko Arsenicum, zenbat eta lagun geyo konpartitzen azkarro eukiko ditugu atalak. Eta noski, nik jetsitakoak hor ditut konpartitzen, disko gogorraren memori librea agortu arte!!! jejeje
:pla

jonnydbz

Beno, azkenean jeisten hasi naiz, eta martxa onean doa :thumbsup
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

luke

AUPA DANORI!!

ba bueno ni barrize naz berton da kapitulu batzuk jarri dotez jaisten, kuesti?oa da ez dabela bajatzen da galdetzen nau ia son goku sailaren atalak emulen konpartidute badekozuezen.

beste galdera bat da ia deskarga zuzenaren bitartez al badoten bajatu bizkorrago joango zalako

espero dot nonok laguntzie...
eskerrik asko

ez badotzuen ardura erantzun nire korreora mesedez  luke_eskay_walker@hotmail.com

:hail :hail  GORA SATAN!!!!!  :hail :hail

jonnydbz

Nire PCa konpontzen dago, ta oraingoz ezin ditut konpartitu, baina nik uste jende pila egon behar dela atalak konpartitzen. Nire gomendioa ondorengok dira (kasu egitea edo ez bakoitzak ikusiko du):

  • EdonkeyServer batera konektatu eta Kad sarea abiarazi (badaezpada jartzen dut).
  • Ez jarri atal gehiegi batera jeisten, nik uste 5naka jartzea ondo dagoela, honela iturriak ez dira banatuko.
  • Lehentasunak ezarri jeisterakoan, atal bati lehentasun handia jarri eta besteei baxua. Modu honetan iturria atal batean kontzentratuko dira, bat jeisten bukatzen denean, jarri beste bat jeisten eta lehentasunak aldatu.
  • Hau ere oso garrantzitsua da, zu bezala beste askok atalak jeitsi nahi dituztelako. Jeisten dituzun atalak konpartitzen utzi, hau da, ez ezabatu. Hemendik jeisten dituzun atalei igoera lehentasuna "konpartitu berri" edo "lanzamiento" bezala jarri eta beste guztiei "oso baxua" jarri. Honela banaketan lagunduko duzu

Zorte on!

:bye1

Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Aju

Arratsalde on,

lehenengo jakin behar zan aber guztiak batera jarri dozuzen jaisten, edo pixkanaka.

Nik adibidez hontxe 100 ataleko serie bat osorik daukat jaisten jarrita emulen, ta fuente pilloa daukoz guztira, ba?a halan da be astiro doa. Zeba? 200 pertsonak badaukez atal guztiak, ta 100 atal jartzen badozuz jaisten, horrek ez dau esan nahi pertsona batek daukozen 100 atalak eskatzen jarri zarela 100 ilara ezberdinetan, emuleak atal bat aukeratzen dau ta beste guztiak ez zagoz eskatzen, ta klaro, horrek esan nahi dau atal bakoitzeko 2 fuente de medio baino ez dozuzela topako. Garrantzitsua da hori ulertzea.

Jaitsiera zuzenian hasi zan igotzen baronluigi, 4 edo daroazela uste dot.

Gernikarra zara, ez? Edo Bermio?

Arsenicum

Geuk egin ezean, gureak egin dau.

luke

okok 

eskerrik asko laguntziegaitzik

deskarga direktan + kapitulo sartzeko zauzie???
eske megaupload bitartez 5 minutxutan bajatzen dotez asko eskertuko naben deskarga direkta bidez jarriko bazenduen gizau atal

P.D: gernikekoa naz gegege :cheesyy

:hail :hail GORA SATAN   :hail :hail

jonnydbz

Aipamenaren egilea: Aju  Noiz: 2008ko Ekainaren 22a, 19:53:44
Nik adibidez hontxe 100 ataleko serie bat osorik daukat jaisten jarrita emulen, ta fuente pilloa daukoz guztira, ba?a halan da be astiro doa. Zeba? 200 pertsonak badaukez atal guztiak, ta 100 atal jartzen badozuz jaisten, horrek ez dau esan nahi pertsona batek daukozen 100 atalak eskatzen jarri zarela 100 ilara ezberdinetan, emuleak atal bat aukeratzen dau ta beste guztiak ez zagoz eskatzen, ta klaro, horrek esan nahi dau atal bakoitzeko 2 fuente de medio baino ez dozuzela topako. Garrantzitsua da hori ulertzea.
Jeisteko lehentasunak jarri eta iturrixak lehentasun altua daukien ataletan zentratuko diez. Adibidez hasierako atalei jarri altua eta besteei baxua, holan azkarrau doie.
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

thevirus

Bueno, gabon eta eskerrik asko, ein dozuen lan guztixe gaitxik. Nire kontue da, kapitulud anak ipiniotela bajatzen, bai badakit, marroi asko dala, ba?a bueno, seed moduen ipiniko bazi?eten baten batzuk asko eskertuko neutzueke!

PD. luke mangarran!!

Aju

Danak batera jarri badozuz jaisten... txarto egina XD

Pixkanaka jaitsi beharko zendukez, 20naka edo. Gutariko 10ek edo jarriko bagendukez igotzen, 278 atalentzako 10 fuente gehiago egongo zan, ta halan da be atal mordoa agertuko jatzun 0 fuentegaz. Gehiegi da dana batera jartzea ta danek fuenteak eukitzea pretenditzea.

PD: Txirritaren atal guztiak daukadaz jarrita

jonnydbz

Nik dan-danak dauzkat igotzen, eta nik uste ni moduan beste asko ere badaudela. EMuletik azkar jeisteko gutxinaka jarri behar dira.
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

thevirus

arrazei daukezue, gazie da jarritxe lagaten dotela eta olaik ahastu eitxen naz gauziaz, ba?a buen, kasu eingotzuet! Eskerrik asko!

luke

virus waperas  hau be topezu kabrito jajajaa


ei aber megauploaden sartzen badoguzen + ortik arinau dabil da ni laguntzeko prest nau   abiseu si eso ok???


ala ondo paseu