Dragoi Bola Z [Emule] [291/291] [Xvid] [480p]

Sortzailea Aju, 2006ko Maiatzaren 07a, 17:27:36

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

kazeko

noizko ipiniko dituzue falta diren atalak?

Aju

Ba ez dakit, ea zenbat eskatzen didaten erreskatean, ze martxa honetan... Lekeitiotik dvdak itzultzen agertu behar zuen klasekide batek dauzka. Ziur antzar egunean txistea egingo didala eta dvdak etxera ekartzen etorri beharko naizela...

kazeko

serie osoa izateko irrikatzen nago, asko eskertuko nizuke falta diren atalak ipiniko bazenitu.

mila esker

baronluigi

Beste foro batean, erabiltzaile euskaldun batek lehenengo 20 atalak megauploadera igo ditu. Geroago jarriko ditut hemen (bere baimenarekin, jakina XD)

Aju

Ahaztuta neukan ya, jeje. Atzo eskuratu nituen dvdak, azkena barne :silba: Bihar jarriko dut.

jonnydbz

Aipamenaren egilea: baronluigi  Noiz: 2008ko Abuztuaren 21a, 15:46:17
Beste foro batean, erabiltzaile euskaldun batek lehenengo 20 atalak megauploadera igo ditu. Geroago jarriko ditut hemen (bere baimenarekin, jakina XD)
Berak megauploadera igotzeko baimena eskatu du ala??  :silba:
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Arsenicum

Aipamenaren egilea: jonnydbz  Noiz: 2008ko Irailaren 06a, 11:33:43
Aipamenaren egilea: baronluigi  Noiz: 2008ko Abuztuaren 21a, 15:46:17
Beste foro batean, erabiltzaile euskaldun batek lehenengo 20 atalak megauploadera igo ditu. Geroago jarriko ditut hemen (bere baimenarekin, jakina XD)
Berak megauploadera igotzeko baimena eskatu du ala??  :silba:

Jaja, nik be bardina pentsatu nendun.
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

Aju

Azken dvda igota (:vueltasss :vueltasss :vueltasss :vueltasss :vueltasss :vueltasss :vueltasss :vueltasss :vueltasss :vueltasss :vueltasss :vueltasss :vueltasss :vueltasss) ber 2

:meparto: :meparto: :meparto: :meparto:


Norbaitek ez nuela bukatuko uste al zuen? ;tximuzoro

Aju

Me kago en la puta, idatzi sekula ez, baina lehen minitutik jaitsi bai jendeak... Joder, ikusten dut bazegoela dvd honen gogoa bai.

jonnydbz

UUUOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!! Eskerrik askoooooooooo eta zorionak!! Proiektua amaitu duzu-eta!!

JAJAJA, jaisten jarri eta iturri pila bat daude xD

1000 esker berriz ere!!!  :vueltasss :vueltasss :vueltasss :vueltasss
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Aju

11 ordutan 190 eskaera (zenbat pertsona ezberdinek ya beste kontu bat da, ez dakit nola jakin daitekeen). Eta begira, zu zara agertzen den lehenengoa.

orionatk


kazeko


satantxiki

"crack" batzuk zarie tio!! zuen denbora librea euskal seriengatik ematen, txapo!!!

aizue beste egunian ordenatzen apur bihurkorren DVD bat topau nauen ta uzte dot 2 kapitulo euskeraz daudela, zerbaitetarako nahi badituzue esan. Pena da bi bakarrik dazela baina bueno... nik introa youtuben jartzeko erabili nauen. Euskal serieengan nire aportazioa  txikia egiten ahalegintzen naz youtuben.

agur bat eta berriz ere zorionak!!

Aju

Bihurkorrak jonny ibili zan grabatzen, arrasate aldetik dagoen kanal lokal batetik edo. Galdetuiozu, igual behar dau eta, ze badakit hasita harrapatu zebala grabatzen hasi zanean.