Dragoi Bola Z [Emule] [291/291] [Xvid] [480p]

Sortzailea Aju, 2006ko Maiatzaren 07a, 17:27:36

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

killer

bueno menuak komponduta argakiak ez ditut aldatu baian bai menuko linkak

barkau berriro xD

aioooooo



Sarjentocuch

Kaixo lagunak, hurte asko daramatzat Dragoi bolaren atalak euskeraz non aurkitu. Atzo nere lankide batekin hizketan ari nitzela, atal guztiak eta euskeraz gainera, hemen zeudela erran zidan.
horrialde honetan registratua dago nere laguna, baina ez dakit zeazki zein den bere ezizena, baina beno enteratuko nahiz.
mila esker izugarrizko lan honegatik, baina bikaaaain!!! egitan eh?? joeee guztiak jeitsiko ditut, eta egon lasai, hilabete batzuk utziko ditut disko gogorrean konpartitzeko, ok??

nere ezizena Sajentocuch da, baina mesedez ez gaizki pentsatu eh?? ez nahuk zakurra jaja nere interneteko guerraizena da horain dela urte asko, eta ez dut sekulan aldatuko jejeje
informatica munduan urte asko daramatzat, eta nahiko ongi moldatzen nahiz informatica atal guztientan, gehien bat hardware software webmaster mundua,,, eta geien geiena dise?o munduan (photoshop) urte asko daramat web horrialdeak dise?atzen.
(berez camioi gidaria nahiz jeje)

Ez daukat dembora askorik colaboratzeko, asi que ez dut deus prometituko, baina sahiatuko nahiz noizbenka hemendikan agertzen.
goraintzik, aioo!!

josu

Kaixo denoi,

Azterketak direla eta ez dut eduki denbararik orriari begirada bat botatzeko.
Ikusi dut jada inor ez dabilela emulean nik bakarrik nabilela kapituluak hor uzten. Oraintxe ikusi dut leisian-ek DB eta DBZ eta DBGT jarri dituela eskuragarri.

Jakin nahiko nuke ea emulean jaisten direnen kapituluen kalitate berbera duten.
Ah eta galdera hau zuretzat da Aju ja egin duzu DBGT serie osoa leisianek igotzeko, ze duela pare bat hilabete entzun nizun egitekotan zinela, beraz ez dakit leisinek igotako zuk egindakoa den.

Ah eta eskerrak leisiani egindako lanagaitik, nire kasuan ia dbz guztia jeitsita nuen emuletik beraz ez dut erabili oraindik leisianek jarritako programa erabili. Eta baita beste guztioi egindako lanagatik.


Goazen lagunok......

Aju

Leisanek igotako neuk egina da, bai, baina duela urte mordoa. Orain beste bertsio bat egingo dut. Dena bere garaian, denera ezin iritsita nabil eta, jeje. Lehen atala bakarrik daukat eginda, eta gehiago egiten ditudanean hasiko naiz igotzen.

shanks_op

Aipamenaren egilea: Aju  Noiz: 2009ko Otsailaren 08a, 19:34:13
Leisanek igotako neuk egina da, bai, baina duela urte mordoa. Orain beste bertsio bat egingo dut. Dena bere garaian, denera ezin iritsita nabil eta, jeje. Lehen atala bakarrik daukat eginda, eta gehiago egiten ditudanean hasiko naiz igotzen.

barkatu hau honela estea baina ''zoratuta''' zaude?, joder Aju hau berriz egin nahi baduzu, marroi batean sartzen zara.
gainera hemen bertsio bat egiten ari dira 5 audiorekin,haien artean euskara, http://www.hispanime.org/hispanime/index.php?s=c52c340f0a2ea81e57d2f6ee7b0b8aeb&showtopic=571&st=0

zoratuta zaudela erran dudanean, txantxetan zen interpretatu beste modu batez,
aupa Aju! animo zure release guztiekin
agur edo aio!
pepito tolejo ataca de nuevo!!!! EITB no tokes los cojones espa?ol!!

jonnydbz

#485
Nik uste Ajuk esan duena GTrengatik zela.

edit: hispanimen sartzeko erregistratuta egon behar da?? putza!!
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Aju

GTrengatik nioen, noski. Egia esan garai batean DBZ berriro egiteko asmoa neukan baina mp4an, baina beste proiektu batzutan sartu naiz eta nahiago dut hauei eman lehentasuna, DBZ lehendik ere badaukagu eta.

jonnydbz

Ieup!!

Klaseko lagun batekin egon naiz hizketan, release honen lehen atalari buruz. Galderatxo bat daukat, lehen atalerako bigarren bertsio bat egongo da?? Hau da, audio osoarekin eta hasierako azpititulu barik.
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Aju

Egin daiteke, bai, baina 5 lerro baino ez direla :meparto: Daukan txarrena da serie hasieran dagoela, eta igual horrek jendea moskeatzen du.

jonnydbz

Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Aju

<a href="ed2k://|file|Dragoi%20Bola%20Z%20-%20Extrak%20-%20Frantziako%20openinga%20[Euskal-Encodings].avi|13488128|950E6623F027D1443AC2B57C73D3FA39|h=FOLAN3JAJ2VVTSXIQM6I4ILQYLEFZGE5|/|sources,85.86.254.181:37048|/">Dragoi Bola Z - Extrak - Frantziako openinga [Euskal-Encodings].avi</a>

Aspertuta nengoen arratsalde baten aurkitu nuen frantziako TDTko kanal batean (ETB baino hobeto hartzen ditut frantziako kanal asko :meparto:). Ez erratu hemen eman zuten opening frantziarrarekin, ezberdina da. Inoiz Cuatron eman izan dute.

jonnydbz

Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

maxki

barkatu baina or dauzen dvd-ko portdak gaizki dauz oooooo. Portadan idatzitako kapituluak eta bertan dauzenak ez daue koinziditten

josu

Kaixo,

Aupa Aju DBGT ateratzen duzunean abisatu jendea enteratzeko. Niri berdin dit emulean jartzen badituzu, ez daukat problemarik denbora asko tardatzen badu ere atalak jaisteko.

Goazen lagunok

jonnydbz

Ba niri esan zidan isilka ibiliko zela, ez zuela nahi inork jeisterik :silba:
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa