OpenP2m bidez deskargatzeko

Sortzailea MikelEiza, 2007ko Otsailaren 03a, 16:06:32

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

MikelEiza

Nire igoerak metodo honen bitartez egingo ditudanez, tutorial hau egitea erabaki dut egon daitezkeen zalantzei erantzuteko. Deskargatzeko beharrezkoa den guztia azaldu dudala uste dut, baina baten batek zalantzaren bat baldin badauka galde dezala eta erantzungo diot. Horrez gain, manualaren hasieran ikus dezakezuen bezala, logo bat egin dut orain dela nahiko Taichisanek eman zuen ideian oinarrituta. Gustatzen bazaizue igo dezaket imageshack edo horrelako lekuren batetara nahi duenak erabili al izateko. Besterik gabe hor duzue manuala:
http://www.mediafire.com/?0jymfzozmtm

Arsenicum



  :hail Belebeltz :hail bajatzen daukat 4. atala. Niretzako hobeto egongo zen foroan argazki eta guzti pdf-an beharrean (ahal bada).

Beste gauza bat...instalar acceso directo egiteko ver eman behar zaionean, nik beste bertsio bat daukadanez, javaplc exekutatu, gero "configuracion" sakatu behar da eta  ver aplicaciones. Horrela acceso directo hori egin daiteke. Artxiboak izendatzeko txt hori .bat bezela gordetzea ere... oso ona. Ez nekien horrelakorik egin zitekeenik.

Logoarena... ez zen hobeto egongo kolore apur batekin? Animazioa da gehien igotzen duguna eta marrazki guztietan koloreak daude....

Ea azkenik, Belebeltz, Avatarra falta zaizu!
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

orionatk

AipatuLogoarena... ez zen hobeto egongo kolore apur batekin? Animazioa da gehien igotzen duguna eta marrazki guztietan koloreak daude....

Bai, logoa oso ondo dago, baina kolore pixka batekin... Askoz hobeto!!!

MikelEiza

Badakit kolore apur batekin hobe geldituko zela, baina momentuz ez dakit zer jarri :no. Hori bai, aurreko batetan Ajuri erakutsi nion eta esan zidan goiburu bezala jartzeko ondo egongo zela serieetako pertsona batzuk inguruan jarriz gero eta azterketak bukatzean horrelako zerbait egiteko esperantza daukat. Ea nola gelditzen zaidan.

Aju

Aipamenaren egilea: BeleBeltz  Noiz: 2007ko Otsailaren 03a, 18:02:16
aurreko batetan Ajuri erakutsi nion eta esan zidan goiburu bezala jartzeko ondo egongo zela serieetako pertsona batzuk inguruan jarriz gero

Arsenicum, nire lehenengo ideia Fernando amezketarra logoan apoyatuta jartzea zen, seriearen hasierako kantako tituluan apoyatuta agertzen den irudia aprobetxatuz, aber noiz pasatzen didazun seriea   :hail

Logo hau faltan zegoen, bai  :hail  :xD  Ea sasi artean ezkutatuta dagoen emoticona aurkitzen duzun

baronluigi

Hemen laguntzarik behar baduzue eskatu niri..soy un veterano en esto del P2M xD (Yahoo-k sikarioak bidaliko dizkit laster xD) :lol