Biko taldea (Jean Cloude Van Damme)

Sortzailea FHarlock, 2007ko Maiatzaren 16a, 16:40:29

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

FHarlock

Igandean eman zuten filma. Audioa grabatu nion.

Filme txarra iruditu zitzaidan, baina txar txarra. Norbaitek nahi balu audioa lan egiteko, esan diezaidala berari pasatzeko borratu aurretik. Ni behintzat ez naiz nekatuko filme honekin lanean.

Aju

orionatkk hartu zuen eta uste dut ripeatuko duela

MikelEiza

Ez dakit zehazki zein filme den, baina Jean Cloude Van Damme-enak ez zaizkit batere gustatzen.

Ni ere ez nintzateke filme honekin lanean arituko. Hala ere, orionatk-k igoko badu filme bat gehiago eskuragarri izango duguna.

Aju

Eske Schwarzenegger (googlen bilatuta zelan idazten den),Stallone, Van Damme, Steven Seagal... Talde hori... Ta Steven Seagal nire pixukoen idoloa da, muy viril beraien ustetan...

:jack Jarrita

orionatk

Nik grabatu nuen bai, baina denbora faltagatik ez dut ripeatuko momentuz. DVD-Videora pasatuko dut eta Taichisani emango diot. Berak ripeatu nahi badu... todo suyo^^

Taichisan

Niri ere espresuki filme hauek ez zaizkit batere gustatzen(txarrak bait dira neure iritziz) baino sekulan ez gaude material BAKAR BAT ERE galtzeko asmorik, eta hau denontzako.
Horregatik neuk ripeatuko nuke,naiz eta tdt bertsioa izan eta dvdko muntairik oraindik ez egitea, baino behintzat gustatzen zaihienentzat eta material eskuaragarri izateko, filme hau geure EUSKAL ENCODINGS FILMOTEKA-n egon behar du, ez gaude material bati ere ezetza emateko gaitasunekin, zeren nahiz eta material asko daukagula iruditu ez daukagu ezer ez euskaldun batek eskura izateko nahi duen filme edo telesail.

Asike inork ez badu ripeatuko por etika del no me gusta y punto(ezke horrela grabatzen ditudan telesailen herena ez nituen grabatuko)ez genuke inoz ezer honik egingo, hori da neure iritsia...asike orduan neuk egin beharko dut inork ausartzen ez bada.
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

orionatk

Azkenean borratu zait disko gogorretik. Espazio falta nuen eta atzoko one piece eta sakura grabatzeko hau borratu dit.

Arsenicum


Eh! Eh! Eh! Zelan txarra dala? Esan pelikula mota hauek ez datzuezela gustatzen eta badau.
Nik bere egunean ikusi nendun eta baten ikusteko ondo dau. Pelikula hau da, Rodman (NBA-ko jokalaria) agertzen dana.
Geuk egin ezean, gureak egin dau.