Dragoi Bola Z [Emule] [291/291] [Xvid] [480p]

Sortzailea Aju, 2006ko Maiatzaren 07a, 17:27:36

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

Aju

Atzo aspertuta egon nintzen, eta frantziako TDT kanalak probatzen nenbilela DBZ ematear zeudela ikusi nuen, eta ez dakit zergatik, grabatzea bururatu zitzaidan. Kontua da opening ezberdin bat eman zutela, inoiz Cuatron ere ikusi dut. Nahi duzue jartzea?

jonnydbz

Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Xalba

Aupa denoi.

DBZren atalak jaisten ari naiz emuletik baina oso mantxo jaisten zaizkit. Horregatik jakin nahiko nuke ea nonbait aurkitu ditzakedan atal hauek jaitsiera zuzenean jaisteko. Eta inork ez badaki jarriko al zenituzkete hementxe?

Eskerrik asko

Xalba

Ahaztu egin zait baina esan behar dizuet lehenengo 20 atalak baditudala, megauploadetik jaitsita

Mr_KoRn3


jonnydbz

Nik konpartitzen daukat, beraz, hor egon behar du. KAD sarea konektatuta daukazula ziurtatu. Hala ere, emule azken aldian nahiko gaizki dabil...
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Aju

Uste dut bere arazoa bideoa ez dabilkiola dela. Zatiren bat gaizki jaitsiko zizun agian, ze sekula inork ez du ezer esan, eta atal guztiak daude era berdinean eginda.

Mr_KoRn3

ok eskerrikasko. Berriro deskargatzen jarri det. ;-)

Xalba

Aupa denoi. Esango al zenidakete ea nola pasatzen diren dvd originaletako atalak .avi formatura? DBZ-ren lehenengo 56 atalak lortu ditut eta gustatuko litzaidake hemengo atalen formatuan edukitzea denak batera izateko. Saiatu naiz egiten Xillsoft programarekin baina bertan atalak gazteleraz agertzen dira dvdan euskeraz ere badaudenean.

Zuen erantzunaren zain geratzen naiz

Aju

ez egin, benetan, 1000 gauza dira, hizkuntza guztiak hartuko nahiko dituzu gainera, orduan eman konprimatzen... ez dizu merezi.

Xalba

Euskeraz egitea besterik ez nuen nahi. Baina esaten dezun bezala ez bazait komeni ba beste modu batera lortu beharko ditut...

Arsenicum

Aipamenaren egilea: Xalba  Noiz: 2008ko Urriaren 04a, 15:06:16
Aupa denoi. Esango al zenidakete ea nola pasatzen diren dvd originaletako atalak .avi formatura? DBZ-ren lehenengo 56 atalak lortu ditut eta gustatuko litzaidake hemengo atalen formatuan edukitzea denak batera izateko. Saiatu naiz egiten Xillsoft programarekin baina bertan atalak gazteleraz agertzen dira dvdan euskeraz ere badaudenean.

Zuen erantzunaren zain geratzen naiz

Hemen deskargatzen direzenak ez dotzue balio?

Gure dozune probak itea bada, kuriosidadea ta ikasteko gogoak dekozuzelako... nik gordian Knot programa erabilten dot beti.

Foroan badekuz tutorial batzuk..

Irakurteko gogoa badekozu:

http://aokromes.clanogre.net/smf/index.php?topic=683.0
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

Aju

gertatzen dana da Openinga eta endinga baten bakarrik ekartzen dabezela dvd horrek, eta ez atal bakoitzeko. Gauza arraro bat da, igual 2. atala ta gero datoz jarraian, eta klaro, gero kargatik behar dozu vob hori 3 bider, hasieran, tokatzen dan lekuan, eta amaieran, eta gero virtualdubegaz soberan dagoenak kendu, etab. Hori oso zaila da azaltzeko testuz, hori pertsonalki azaldu ezean ordenagailu baten adibidea eginda... zaila zaila

Xalba

Esaten nuen hori emuletik jaisten ari naizenez eta oso mantxo doakidanez, ba modu azkarrago batean lortzeko, jaitsiera zuzenak ez daudelako

Xalba

Bestela, gehiegi kostatuko al litzaizueke jaitsiera zuzeneko linkak jartzea emulerenak jarri dituzuen bezala?
Ez nizueke gehiegizko lanetan sartu nahi baina gustatuko litzaidake egingo bazenuteke Dragoi Bolarekin egin duzuten bezala