Dragoi Bola Z 121-140

Sortzailea Aju, 2007ko Maiatzaren 01a, 17:23:58

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

Aju

Aipamenaren egilea: orionatk  Noiz: 2007ko Maiatzaren 02a, 13:18:50
Zu zara, Aju. KAD bitartez nago zurekin konektatuta, eta abiadura 30 KB/s ingurukoa da^^
Ko?o ko?o, neu naiz bai, neuri ere 10kb/s jarri zait igotzen probatu dudanean, kendu egingo dut ba zuei konexioa ez usurpatzeko  :xD Joder, anaiari esan nion ordenadorea itzaltzeko eta telefonotik entzun nuen itzaltzen, ta orain piztuta omen dago, eta hori karpeta adjuntatu gabe  :huhh misterioa da, ba?a me la suda igotzen dagoen bitartean

orionatk

Aurreko mezua editatu dudanez, uste dut ez duzula ikusi^^

Audioak amaitu zaizkizu? Ditudanak igoko ditut deskarga zuzenera?

Aju

#17
bueno, kuriositatez, esango didazue bakoitzari zenbatera igotzen ari zaizuen? Pfff, eske egia esan ez dakit emule edo emulemorph egongo den martxan eta powershare erabiltzen ari den ala ez, vaya txotxo, ea powershare erabiltzen ari den eta fharlockek jarri zuen grafikoan bezala banatzen duen

Aipamenaren egilea: orionatk  Noiz: 2007ko Maiatzaren 02a, 13:25:18
Audioak amaitu zaizkizu? Ditudanak igoko ditut deskarga zuzenera?
Zeintzuk audio, DBZ? Aspaldi bukatu zitzaizkidan, bota bota audioak, ya bideo batzuk ere denboratik dauzkat konprimituta; audio asko badauzkazu agian Correosetik hobe.

orionatk

Niri orain 15-era. Lehengotik abiadura jeitsi zait. Uste dut powershare erabiltzen ari dela, ze Arsenicum-en zati ezberdinak jeisten ari zaizkit.

orionatk

[VHS25-VHS30] audioak ditut aterata, guztira 1.39 GB. Ez da gehiegizkoa. Gauean jarriko ditut igotzen eta bihar eguerdirako egongo dira.
Gainontzekoak, ea ateratzen dudan ordenagailua inork erabiltzen ez dagoen ordurik...

Aju

igo behar badituzu, igo edonora menos yousendit ze segituan kadukatzen dira kontuak, yousenditera igo ziren one pieceko audio guztiak kadukatu dira eta adibidez lehen atala oraindik martxan dago, asike mesedez, edonora menos horra  :hail

beno, igual hobeto pentsatuta www.divshare.com erabiltzea hobeto

orionatk

Badagoz artxiboak hartzen banatzaile taldekoak baino jende gehiago. Adibidez, earwen, abiadura handian igotzen duena.

Aju

kagoen, jaitsierak 'regulatu' beharko ditut

jonnydbz

#23
Aju zu zara igotzen ari dena, asinke ordenadorea piztuta egongo da :bleh, hala ere beste erabiltzaile id batekin zaude, baina zu zarela fijo.

Beno nik gauean 121 eta 122 jeisten utzi nituen iturri gabe (12 t'erdiak aldera), baina, goizeko 3retan jeisten bukatu direla ikusi dut, orduan oso azkar izan beharko luke. Goizean atal gehiago jarri ditut eta hasieran 50 kb/s ibili da baina gero 30era jeitsi da abiadura, suposatzen dut orain geldoago ibiliko dela jende gehiago egongo delako zuri eskatzen. Ni joan naizenean Arsenicum zen eskatzen zebilen taldekide bakarra, beraz, berari heman diot nire slota, ez da zurea bezain ona izango baina hor egongo da etengabe ematen bukatu arte.

Goizean bazegoen jende gehiago beste atalen zatiekin, beraz, dirudienez jendeak emulen egiten ditu bilaketak foroko elinkak erabili beharrean.

Earwen horri zerbait esateko modukoa da, ea lagundu nahi duen edo horrelako zeozer, ze igoera asko dauka eta fitxaje ona izan daiteke.
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Aju

bai bai, neu naiz, eguerdian probatu dut. Anaiak geroago piztu egin zuen zorionez. Earwen hori aber harrapatzen dudan. Eta bihar taldekoak ez direnei baimena kendu ta listo. Orionatkri ere 30era joaten zitzaion relatibamente konstante mantentzen zenean abiadura, baina suposatzen dut orain jende gehiago egonda, esan duzun bezala, astiroago joango zaizuela guztioi. Zer daukazue jaitsita orain arte? Jakiteko da aber emulemorp hori erabiltzen jarraitu ala ez

orionatk

94 mega jeitsita. 9 iturri daude, osoak eta ez osoen artean. Oraintxe bertan ez da jeisten ari.

jonnydbz

Ba nik ez dakit zer dudan jeitsita, baina anaiari eskatu diot ikusteko zelan doan eta jarriko dut. Goizean gutxienez oso ondo zihoan, ziur gauean gehiago izango banitu jeitsita egongo zirela.

Ni ordu bat t'erdietan joan naiz etxetik Donostira bidean, eta ordurako 121 eta 122 gauean jeitsita zeuden, eta goizean 10etatik joan arte 124 jeitsita zegoen, eta 125 %60 baino gehiago. Nire ustetan, guztira gutxienez 8 jeitsita egongo dira.
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Aju

orionatk, ze gutxi, ez? edo jonnydbz entxufatua da?

jonnydbz

Eieieiei!! Gauzatxo bat, 121 eta 122 jeitsita nituen jada gauez, jende gutxi egongo zen eta orionatk-k emuletik kendu zituen. Eta 124 (%100) eta 125 (> %60) goizean izan dira. Beste lau jeitsi direla suposizio hutsa da, goizeko martxa kontutan izanik, jeitsiera abiadurak behera egin badu ez dakit nola joango den. Jada idatzi diot anaiari eta bihar ea zer erantzuten didan.

Gabon.

:bye1
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

jonnydbz

Bueno, ba nire suposizioak kaketara, anaiak hau esan dosta

133 kapitulua 68.3% daukotzu, 135 kapitulua 32% 139 1% eta bestiak 0.0%

eta ez deula bapez guztiz bajauta, no me kuadra, baina hori esan dosta.
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa