Dragoi Bola Z 121-140

Sortzailea Aju, 2007ko Maiatzaren 01a, 17:23:58

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

Arsenicum


Nik 133-140 Ointxe sartu dotaz ordenadorean konpartitzeko. Ia arinau badabil. Arazoak euki dotaz grabagailuagaz (ez zeuen dvdrik irakurten) eta bestea entxufatu behar izan dot.
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

jonnydbz

Anaiak kapturak bidali dizkit eta hauek dira jeisteko falta zaizkidanak: 134 (%0.0), 135 (%48.7), 136 (%0.0), 139 (%5.4), 140 (%73.0)

Agian entxufatua naiz bai :bleh
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Aju

Aipamenaren egilea: jonnydbz  Noiz: 2007ko Maiatzaren 03a, 19:01:44
Anaiak kapturak bidali dizkit eta hauek dira jeisteko falta zaizkidanak: 134 (%0.0), 135 (%48.7), 136 (%0.0), 139 (%5.4), 140 (%73.0)

Agian entxufatua naiz bai :bleh
Bai, entcufatuena zeu zara ze barra begira egon naz eta kapitulo oso bat pasa dizut de takada. Emulea itxi dut eta oraintxe jarriko dut berriro baina lagun bezala dauzkadanentzako, besteak itxaron dezatela pixkat gehiago bada ere, eta zuen emuleak artxiboei baimena jartzerik badauka, jarri lagunentzako bakarrik, mesedez

Aju

#33
danok zauzkatet 'amigos'en, eta artxiboei solo amigos jartzen diet baimena eta zuek ezezik beste edonori igotzen hasten da, lagun txarrak zarete ba  :xD Ba guztientzako jarri beharko da. Interesgarria izan da oso igoera hau  :hail pare bat kapitulu izan ezik, beste guztiei 300mb igo dizkiet minimo, gehienak 400-600mb, eta 1gb baino gehiagokoak ere egon dira, eta 3-4 artxibotaz ari naiz hitz egiten  :hail Nire igoerak eman zezakeen guztia baino askoz gehiago igo dut, bikoitza edo, pasada bat da

EDIT: Bale, harrapatu diot trukilloa, misteriosamente lagunei gutxiago igotzen dio, eta gainera slota emanda ni te cuento  :xD Denok borratu zaituztet eta taldekoak ez diren guztiak agregatu ditut, eta hobeto doa

EDIT:

Nickaren azpian dauden bihotz berdeek lagunak direla adierazten dute, ko?a ematen du ba?a sute dut egia dela laguna izanda txarragoa dela XD Jonny orain ere...  :xD

Arsenicum


Lagunentzako slot hori jartzen badozu gehien 3 kb/s-ra igoko diozu. Holan dator emule morphxt baie aukera dau unlimited jartzeko. Slot + unlimited.... askoz arinau ibiliko da.

Nik 121,125 eta 133-140 dekotaz osorik konpartitzen.
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

Aju


Aju

bueno, jonnyk atzo ia denak zauzkan, eta jaitsi ez baditu ere, falta zitzaizkionak arsenicumek lehendik bazeuzkan, asike ni ez banengo ere, atal guztiak osorik lor daitezke honez gero. Gauzak jarriko ditut jaisten, ze asko sufritzen dut descarga 0 ikustean  :xD Orduan nire partetik orain astiroago izango da igoera, beste gauzak batzuk ere igoko dizkidalako

orionatk

Egun batzuk emule kenduta izan dut. Jarri dut eta... segituan earwen hasi da itzelezko abiaduran niri igotzen!! Eskerrak eman dizkiot mezu batez igoeretan hainbat laguntzeagatik.

Aju

eta irakurri zaitu antza, ze erregistratu egin da foroan

jonnydbz

Beno etxera iristean jada denak nituen jeitsita, mila esker Aju atalongatik :thumbsup
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Arsenicum


Nik be bajatu dotaz danak ya. Upload barruen jarri ahal direz elinkak?
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

jonnydbz

Gainera jende defexente ari da atal berriak eskatzen, ematen du ezin dela isilpean ezer eraman :xD
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Aju

ya te digo, egun bat pasa orduko jendea bajatzen egon da. Oraintxe jarriko ditut elinkak