Baliteke laster bukatzea zerbitzarien arazoa

Sortzailea Aju, 2012ko Irailaren 25a, 00:07:45

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

zumarra

Beno, itxura ona du. Kontuak ez du mugarik, 500 mb. arteko artxiboak igo daitezke.....

Ikusi diodan pega .7z artxiboak ez direla onartzen. Proba batzuk egin ditut .zip+pasahitza eta ondo joan da.

Beste kontu bat da, duela aste bat, nire SO-a berritu nuela eta 64bit-era pasa naiz. Orain Fileuploader-a martxan jartzean, ordenagailua berpizten zait (beno, sesio aldaleta bezala gertatzen zait). Orduan XP virtual batetik igo ditut probak eta igoera abiadura nahiko eskaxa izan da: 106 kb/s.-ko izan beharrean, 38 kb/s-koa. XP birtualetik ari naizelako? edo zerbitzaria beragatik?

Gainontzean jdownloader ondo ibili da eta, bai, captcha-ren itxura xelebrea da baina ulertzen da. MF-kin alderatuta artxiboen neurria FilesMall alde eta MF-ren alde, captcha ez dela beti beti eskatzen.

Ondo dago. Beti ere probatu behar da eta denborak esango du.

Download.de badabil edo kaka direnen zerrendan jarri duzu?

burrundaie

Igoerari ezer arrarorik ez ziot antzeman, igoera ona duela iruditu zaidak (nire kasuan 600 kb inguru). 7Zipekin, egian esan, ez diat probatu -rar motako artxiboekin bakarrik. Jaitsieretan, zenbaitetan, "error critico" ateratzen zaidak, baina nahikoa izaten duk berrigotzeari eman eta zorioneko Kaptcha betetzea, arazorik gabe deskargatzeko. 2 Download-ekin oso gauza xelebrea gertatu zaidak: hasieran ederki funtzionatu dik, baina azken aldian bere helbidearekin ezin diat konektatu. Hortaz, nire aldetik behintzat, kaka-ontzira zuzenean.

burrundaie

Oraintxe jaso dut mezua Rapidsharetik esanez 30 egunean deskargarik egon ez denez, hainbat artxibo ezabatuko dizkidatela. Agerian gelditzen ari da zein izango den RS-ren jokabidea. :threat:

zumarra


burrundaie

Arikulu hau interesgarria da; Mediafireko estekak nola babestu litezkeen azaltzen baita bertan....
http://www.identi.li/index.php?topic=68015

baronluigi

Aipamenaren egilea: burrundaie  Noiz: 2012ko Azaroaren 08a, 21:21:25
Arikulu hau interesgarria da; Mediafireko estekak nola babestu litezkeen azaltzen baita bertan....
http://www.identi.li/index.php?topic=68015

Kasurik ez egin artikulu horri. Jada iaztik nago ni web orri horretan erregestritaturik (nire nick a bilatzearekin nahikoa duzue egia dela jakiteko xD) eta jada bertako aholkuek ez dute askorako balio. Web orri hortan Mediafire erabiltzeari utzi diote gainera (kuriosoa, mediafireko linkak biltzeko sortu baitzen bereziki xD)

burrundaie

Aipamenaren egilea: baronluigi  Noiz: 2012ko Azaroaren 08a, 22:05:30
Aipamenaren egilea: burrundaie  Noiz: 2012ko Azaroaren 08a, 21:21:25
Arikulu hau interesgarria da; Mediafireko estekak nola babestu litezkeen azaltzen baita bertan....
http://www.identi.li/index.php?topic=68015

Kasurik ez egin artikulu horri. Jada iaztik nago ni web orri horretan erregestritaturik (nire nick a bilatzearekin nahikoa duzue egia dela jakiteko xD) eta jada bertako aholkuek ez dute askorako balio. Web orri hortan Mediafire erabiltzeari utzi diote gainera (kuriosoa, mediafireko linkak biltzeko sortu baitzen bereziki xD)
Ados. Zaharkitua gelditu duk hortaz, inoiz eraginkortasunik izan badu. Eta, kuriositatez, beste zerbitzariren batera aldatu al dute beren jarduna ala bere horretan utzi dute kontua besterik gabe?

baronluigi

Bai: Putlocker, brontofiles, zippyshare, gamefront eta beste batzuetara.

burrundaie

Hona hemen RSren ohartarazpena:
Estimado(a) burrundaie,

Tiene archivos inactivos en su cuenta RapidShare, que se eliminarán en los próximos días. Los archivos inactivos son aquellos que no se han descargado en 30 días. Para usuarios gratuitos, los archivos inactivos se eliminarán automáticamente según nuestros términos de uso. Con RapidPro, sus archivos se almacenarán indefinidamente. Pásese a RapidPro y sus archivos solo se eliminarán si usted los elimina. Elija la suscripción que prefiera aquí : https://rapidshare.com/#buyrapids

Los siguientes archivos están inactivos y pronto se eliminarán:

Strx Menirkada.7z.001 (3.9 days left)
Strx Menirkada.7z.002 (3.9 days left)
Strx Menirkada.7z.003 (3.9 days left)
Strx Menirkada.7z.004 (3.9 days left)
Strx Menirkada.7z.005 (3.9 days left)
Strx Menirkada.7z.006 (3.9 days left)
Strx Menirkada.7z.007 (3.9 days left)
MENHIRKADA.dlc (3.9 days left)


Póngase en contacto con nosotros si tiene alguna duda.

Puede desactivar esta notificación automática en "Mi RapidShare" en su cuenta.

zumarra

Badakizu, mantenimendu lana tokatzen zaigu.

Baina ez al duzu eskertzen daramagun barealdi garai hau?

Aupa zu eta zure igoerak!!!

burrundaie

Aipamenaren egilea: zumarra  Noiz: 2012ko Azaroaren 11a, 16:36:24
Badakizu, mantenimendu lana tokatzen zaigu.

Baina ez al duzu eskertzen daramagun barealdi garai hau?

Aupa zu eta zure igoerak!!!
Ea luzaroko kontua dugun, Zumarra. Eta ea zenbaterainokoa den hain irrika handitan espero dugun zorioneko Megaboxa!

baronluigi

RSri buruz ari zaretela, hilaren amaieran abian jarriko duten pirateriaren aurkako sistema berriari buruz zerbait jakin beharko zenukete. Ez zaiete ezer hoberik otu RSKO KONTUEI (doakoei zein dirutrukekoi) eguneko banda zabalera muga bat jartzea baino.

Honek zer esan nahi du? Kontu bakoitzak eguneko kopuru zehatz bat baino gehiago ezingo duela elkarbanatu.

Doakoen kasuan 1GB izango da eguneko. Dirutrukeko kontuetan neurria 30 GB ezarri da.

Adibide bezala, zuotako batek adibidez zuen kontutik 1GB baino gehiago jaitsiko balu, kontu horretatik hurrengo egunerarte ezingo litzateke ezer gehiago jaitsi.

A ze ostia hartuko duen zerbitzu puta honek

burrundaie

Eskerrik asko informazioarengatik baronluigi. Orain bazekiagu nondik joko duen zerbitzari ostiyorrek.

zumarra

Ez da gauza berria. Beste batzuk ere egiten dute. Zoritxarrez etorkizuna hortik dator: mugak eta muga gehiago, mota guztietakoak...

Megabox-ekin ez dut nik ere azkarregi poztu nahi. Ikusi beharko iritzia emateko. Aldi berean hasieran oso ona bada ere, itxoin beharko da aurreragorarte. Jendea erakartzeko hasiera batean sekulako eskeintza ona egitea normala litzateke.

baronluigi

Aipamenaren egilea: zumarra  Noiz: 2012ko Azaroaren 11a, 22:58:25
Ez da gauza berria. Beste batzuk ere egiten dute. Zoritxarrez etorkizuna hortik dator: mugak eta muga gehiago, mota guztietakoak...

Megabox-ekin ez dut nik ere azkarregi poztu nahi. Ikusi beharko iritzia emateko. Aldi berean hasieran oso ona bada ere, itxoin beharko da aurreragorarte. Jendea erakartzeko hasiera batean sekulako eskeintza ona egitea normala litzateke.

Gauza bat zure IPa pixka batean deskartagu gabe egon zaitezen blokeatzea da, eta bestea zure kontua osoaren eguneko erabilpena hainbeste murriztea. Ez dauka zentzurik.

Mediafireen banda zabalera erosketa kopiatzen saiatu dira, baina era txarrean. Niregatik joan daitezela popatik hartzera.