Gremlinak - Gremlins (1984) (Joe Dante) [1080p|MEGA] [ONLINE]

Sortzailea Artadi, 2013ko Apirilaren 30a, 06:16:23

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

Artadi

GREMLINAK  -  GREMLINS (1984)




Filmaren Ezaugarriak:

Herrialdea: AEB
Generoa: Fantasia / Komedia / Beldurrezkoa
Urtea: 1984
Zuzendaria: Joe Dante
Gidoia: Chris Columbus
Argazkia: John Hora
Musika: Jerry Goldsmith
Aktoreak: Zach Galligan, Phoebe Cates, Hoyt Axton, Frances Lee McCain, Dick Miller, Polly Holliday, Keye Luke, Corey Feldman, Glynn Turman, Judge Reinhold, Scott Brady, Harry Carey Jr., Jonathan Banks, John Louie, Don Steele, Susan Burgess, Arnie Moore, Donald Elson, Belinda Balaski, Edward Andrews, Lois Foraker, Chuck Jones, Kenny Davis, Nicky Katt, Tracy Wells, John C. Becher, Jackie Joseph, Jim McKrell, Frank Welker, Howie Mandel, Fred Newman, Mark Dodson, Michael Winslow, Peter Cullen, Michael Sheehan, Bob Holt
Sinopsia: Asmatzaile batek Billy semeari izaki samur eta bitxia da oparitu dio, mogwai bat. Opari xalo hau, ordea, Estatu Batuetako herri txiki bateko gaiztakerien olatuaren jatorria izango da. Mogwai bat zaintzeko oinarrizko hiru arauak hausten direnean hasten da dena: ez bustitzea, eguzkiaren argiak ez ematea, eta garrantzitsuena, gauerditik aurrera ezer ez jatea.
Nota Filmaffinityn: 6,6



1. Aukeraren bideoaren ezaugarriak:

Hizkuntza: Euskara
Iraupena: 111 min
Kolorea: Koloreduna
Pisua: 2,45 GB
Erresoluzioa: 1080p
Esteka (MEGA - ONLINE)



2. Aukeraren bideoaren ezaugarriak:

Hizkuntza: Euskara
Iraupena: 111 min
Kolorea: Koloreduna
Pisua: 1,35 GB
Erresoluzioa: 480p
Esteka (DRIVE)


baronluigi

Mila esker Artadi, baina beste inori arazorik ematen al dio niri bezala Megatik jaitsi nahi izaterakoan?

burrundaie

#2
Nik atzo arazorik gabe jaitsi nizkin. Hik ezin dituk deskargatu ala?

zumarra


baronluigi

Aipamenaren egilea: burrundaie  Noiz: 2013ko Maiatzaren 01a, 14:07:08
Nik atzo arazorik gabe jaitsi nizkin. Hik ezin dituk deskargatu ala?

Firefox-ekin ordenagailua blokeatzen zait, eta JDOWNLOADER bitartez, osorik jaitsi dela badio ere, bi fitxero sortzen dizkit, eta bietako inor ezin daiteke erreproduzitu.

burrundaie

#5
Aipamenaren egilea: baronluigi  Noiz: 2013ko Maiatzaren 01a, 20:54:38
Aipamenaren egilea: burrundaie  Noiz: 2013ko Maiatzaren 01a, 14:07:08
Nik atzo arazorik gabe jaitsi nizkin. Hik ezin dituk deskargatu ala?

Firefox-ekin ordenagailua blokeatzen zait, eta JDOWNLOADER bitartez, osorik jaitsi dela badio ere, bi fitxero sortzen dizkit, eta bietako inor ezin daiteke erreproduzitu.

Megako fitxero guztiekin gertatzen zaik edo horrekin bakarrik? Nik uste diat Mega Chromerekin dabilela ondoen. Zergatik ez haiz saiatzen Chrometik zuzenean jaisten?  Printzipioz hau SF-era pasako diat....

zumarra

Nik jdownloader-ekin jeitsi dut eta ondo atera da; azkeneko beste guztiak bezala.

burrundaie

SF-etik ere eskuragarri!! :cool2:

baronluigi

#8
Google Drive-n eskuragarri.


burrundaie

GD-etik jaitsi daiteke. "Jaitsi" hitzaren gainean klikatu eta azalduko zaizu. Bi aukera dituzu: zuzenean ikusi edo filma deskargatzea.

arrakala