Dragon Box 6 eta 7 lortu ditut.

Sortzailea baronluigi, 2012ko Irailaren 11a, 19:48:13

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

baronluigi

http://www.zonadvd.com/modules.php?name=News&file=article&sid=23493

http://www.zonadvd.com/modules.php?name=News&file=article&sid=24456

Gaur bertan lagun batek utzi dizkit Boo ahaltsuaren saga osatzen duten bi box hauek. Nahi izan ezkero igotzea ditzazke, baina denbora dexente beharko nukeela uste det ordea. Hala ere, nahi dudanean itzultzeko esan dizkit, hortaz oraindik badut denbora diskoak behintzat nire disko gogorrera dunpeatzeko. Horrela denborarekin igo ondoren fitxeroak erabil ahal zenitzazkete kalitate hobeagoko ripeoak egiteko.

Ea zer iruditzen zaizuen nire proposamena.

jonnydbz

Ondo egongo litzateke DBZ kalitate oso onarekin edukitzea XD

Nik 1-13 eta 15. DVDak dauzkat (originalak), beharra baldin badago ;)

http://www.zonadvd.com/modules.php?name=News&file=article&sid=4968
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Aju

Nik bere egunean DB eta DBZ osorik jaitsi nituen euskarazko audioak hartzeko. Audioak bakarrik dauzkat, por si las moscas :barre:

baronluigi

Aipamenaren egilea: Aju  Noiz: 2012ko Irailaren 12a, 18:35:23
Nik bere egunean DB eta DBZ osorik jaitsi nituen euskarazko audioak hartzeko. Audioak bakarrik dauzkat, por si las moscas :barre:

Nondik jaitsi zenituen? DVDboxeko euskerazko audioak badituzu dagoeneko orduan? Ez dut ezer igo beharrik hortaz?

Aju

SoloDVDr web orritik jaitsi nituen. eMuletik jaitsi behar zen, bere ordutxoak sartu behar izan nituen jaisteko. Guztiak dauzkat, bai.

baronluigi

Aipamenaren egilea: Aju  Noiz: 2012ko Irailaren 13a, 13:52:32
SoloDVDr web orritik jaitsi nituen. eMuletik jaitsi behar zen, bere ordutxoak sartu behar izan nituen jaisteko. Guztiak dauzkat, bai.

Ezinobeto hortaz. Kontua da noiz edukiko duzun bertsio berri hauek muntatzeko denbora xDDDDD

Aju

Aipamenaren egilea: baronluigi  Noiz: 2012ko Irailaren 13a, 14:00:48
Aipamenaren egilea: Aju  Noiz: 2012ko Irailaren 13a, 13:52:32
SoloDVDr web orritik jaitsi nituen. eMuletik jaitsi behar zen, bere ordutxoak sartu behar izan nituen jaisteko. Guztiak dauzkat, bai.

Ezinobeto hortaz. Kontua da noiz edukiko duzun bertsio berri hauek muntatzeko denbora xDDDDD
Eduki dudan esperientziarekin...

Urteak daramatzazkigu DB/Z eta One Pieceren Xvid bertsioarekin. Iazko neguan DB/Z eta One Pieceren ISO japoniarrak jaitsi nituen muntaia berri bat egiteko, ripeo zuzena DVDetatik x264 kodekarekin eta Selectaren DVDetako audioekin.

DB montatu nuen. Ondo.

Ondoren One Pieceren 156 atalak egin nituen. Bukatu eta aste gutxitara Japonian HDn emango zutela iragarri zuten. Lan guztia alferrik.

Azkenik DBZrekin hasi nintzen. 36 atal neramatzala EEBBetan blurayak aterako zirela iragarri zuten. Egindako 36 atalak alferrik, baina beno, hiru eguneko lana baino ez zen. Disko gogorrean neuzkan 14 bat ISO japoniar ezabatu nituen lekua egiteko. Handik hilabete bira blurayak bertan behera geratzen zirela iragarri zuten.

Atera dudan ondorioa: japonian blurayak atera arte ez noa DBZ berriro montatzen.

jonnydbz

Aipamenaren egilea: Aju  Noiz: 2012ko Irailaren 13a, 15:34:45
Atera dudan ondorioa: japonian blurayak atera arte ez noa DBZ berriro montatzen.
:triste: :puppy2: :triste:

Nire ustez, muntatzen hasi beharko zenuke, horrela, ziur Japonian BDn ateratzen hasiko direla ;)
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Aju

Aipamenaren egilea: jonnydbz  Noiz: 2012ko Irailaren 13a, 18:10:58
Aipamenaren egilea: Aju  Noiz: 2012ko Irailaren 13a, 15:34:45
Atera dudan ondorioa: japonian blurayak atera arte ez noa DBZ berriro montatzen.
:triste: :puppy2: :triste:

Nire ustez, muntatzen hasi beharko zenuke, horrela, ziur Japonian BDn ateratzen hasiko direla ;)
Neuk ere komentario bera egin nion neure buruari, ez pentsa.

DBkaik ez dauka denbora asko eta suposatzen dut bolada batean Z ez dugula blurayan ikusiko. Baina argi daukat aterako dutela. Interneten erremasterizazio prozesua nola egin zen azalduta dago eta lehenengo garbitu egin zuten, ondoren eszenak aukeratzeko. Ziur bide batez osorik (edo behintzat Cell hil arte) erremasterizatu zutela.

Baina 291 atal egitea ez da txantxa. Batez ere bideoaren konpresioa, bakoitzarekin 45 minutu tardatzen bainituen.

baronluigi

Aipamenaren egilea: Aju  Noiz: 2012ko Irailaren 13a, 21:46:45
Aipamenaren egilea: jonnydbz  Noiz: 2012ko Irailaren 13a, 18:10:58
Aipamenaren egilea: Aju  Noiz: 2012ko Irailaren 13a, 15:34:45
Atera dudan ondorioa: japonian blurayak atera arte ez noa DBZ berriro montatzen.
:triste: :puppy2: :triste:

Nire ustez, muntatzen hasi beharko zenuke, horrela, ziur Japonian BDn ateratzen hasiko direla ;)
Neuk ere komentario bera egin nion neure buruari, ez pentsa.

DBkaik ez dauka denbora asko eta suposatzen dut bolada batean Z ez dugula blurayan ikusiko. Baina argi daukat aterako dutela. Interneten erremasterizazio prozesua nola egin zen azalduta dago eta lehenengo garbitu egin zuten, ondoren eszenak aukeratzeko. Ziur bide batez osorik (edo behintzat Cell hil arte) erremasterizatu zutela.

Baina 291 atal egitea ez da txantxa. Batez ere bideoaren konpresioa, bakoitzarekin 45 minutu tardatzen bainituen.

Uda ederra pasako zenuen hortaz xD. Animo, eskertzekoa da egiten duzun lan guztia.

Kontua da igotzeko orduan bakarrik egongo zarela seguraski, jada ez bainaiz joaten donostira eta ezingo zenizkidalako telesailak eskura pasa. Baina beno, nahi izan ezkero zerbait egitea badago. Zuk esan.


Aju

Aipamenaren egilea: baronluigi  Noiz: 2012ko Irailaren 14a, 08:46:26
Aipamenaren egilea: Aju  Noiz: 2012ko Irailaren 13a, 21:46:45
Aipamenaren egilea: jonnydbz  Noiz: 2012ko Irailaren 13a, 18:10:58
Aipamenaren egilea: Aju  Noiz: 2012ko Irailaren 13a, 15:34:45
Atera dudan ondorioa: japonian blurayak atera arte ez noa DBZ berriro montatzen.
:triste: :puppy2: :triste:

Nire ustez, muntatzen hasi beharko zenuke, horrela, ziur Japonian BDn ateratzen hasiko direla ;)
Neuk ere komentario bera egin nion neure buruari, ez pentsa.

DBkaik ez dauka denbora asko eta suposatzen dut bolada batean Z ez dugula blurayan ikusiko. Baina argi daukat aterako dutela. Interneten erremasterizazio prozesua nola egin zen azalduta dago eta lehenengo garbitu egin zuten, ondoren eszenak aukeratzeko. Ziur bide batez osorik (edo behintzat Cell hil arte) erremasterizatu zutela.

Baina 291 atal egitea ez da txantxa. Batez ere bideoaren konpresioa, bakoitzarekin 45 minutu tardatzen bainituen.

Uda ederra pasako zenuen hortaz xD. Animo, eskertzekoa da egiten duzun lan guztia.

Kontua da igotzeko orduan bakarrik egongo zarela seguraski, jada ez bainaiz joaten donostira eta ezingo zenizkidalako telesailak eskura pasa. Baina beno, nahi izan ezkero zerbait egitea badago. Zuk esan.
Neu ere ez naiz Donostiara joaten jada :barre:

12naka egiten nituen. Gauez bideoa kodetu eta egunez audioa sinkronizatu. Azkenerako robot batek bezala egiten nuen lan, prozesu guztia automatizatuta.

Ea halako batean One Piece HDrekin jartzen banaiz, baina ia bi hilabete daramatzat urdaileko molestiekin eta ez daukat ezer egiteko gogorik...

baronluigi

Urdaileko kontuetan ni aditua naiz. 15 urte eraman ditut apendizitis kronikoa jasaten, apendizitik eraso horiek beste arrazoiengatik sortuak zirela pentsatuz. Iaz egin zidaten ebakuntza eta geroztik, lehen bezala molesti txiki batzuekin baina minik ez dut eduki oraingoz.

Hala ere hartu patsadaz.

jonnydbz

Animo urdailarekin, kamamila infusiak hartzera!
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

burrundaie

Babarrun-jana egiteko moduan geudepa oraintxe! Bromak aparte, zuek bai meritua, urdaila horrela edukita jotafuego jardutea ez duk kontu samurra eta! Biba zuek!!!!