[OFIZIALA]LEHENENGO EUSKAL ENCODINGS TALDE TOPAKETA

Sortzailea Taichisan, 2006ko Azaroaren 22a, 17:04:46

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

Taichisan

Aupa guztioi, ba FHARLOCK en proposamenari jarraituz bururatu egin zait larunbatean denok(edo gehienok) esagutzeko "KEDADA" edo antzeraqko zerbait antolatzea GETXOKO KOMIKI AZOKAn^^

Egia da gehienok ezin izango duzuela etorri topaketara, baino gustoko litzaigukeena izango zen jakitea zeintzuk etorri ahal zareten, geralekua FHARLOCK en stand-a(ICE BOOKS uste dut dela editoriala) izango zen azoka irekitzen duenetik^^



Anima zaitezte(naiz eta jakin 5 joaten bagara arrakasta izango dugula)guztiok, oportunitate paregabea bait da elkar esagutzeko eta nahi ezean material trukaketak egiteko^^



JOANGO DIREN PARTAIDEAK:

-Taichisan



-FHARLOCK

-



INSKRIPZIOAK IREKITA DAUDE XD
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

FHarlock

Komenigarria litzateke ahal bezain izena ematea, gero jatetxean erreserba egin ahal izateko. Ni banoa.



Ea sortea dudan eta portatil bat eraman dezakedan gauzak erakusteko.



Edita ezazu lehen posta joaten garenon izenak jartzeko.



Eta hurrengo kedada, aste santuan bilbon egiten diren manga/anime jaurnaldietan egiteko proposatzen dut.

Taichisan

Hau kaka, lehengo ahaleginak egin ahal dugun guztiok elkar esagutu eta geratzeko ta FHARLOCK ez ezik beste guztiok kale( Ajuren kasuan badakit astuna egiten dela getxora etortzea, 2 ordu bait dira lekeitiotik buses eta gero metroz gertxoraino), espero dut Arsenicum azkenean baietz esatea behintzat....

Non daude bizkaitar guztiak??XD
Badakit gipuzkoar talde bat jungo direla( SALON DE MANGA-n egon nintzen neska baten taldea uste dut) baino ez dakite ezer EUSKAL ENCODINGS-i buruz(nahiz eta publizitatea eginXD)asike beno,....
FHARLOCK 3rentzako erreserba egin larunbaterako porseacaso.

P.D: Orionatk-ri ere galdetu egin nion baino arazoak ditu aurtengo Getxoko komiko azokara juteko, asike datorren urtean etorriko daXDD
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

FHarlock

Ba bai pena. Bahin elkartu nahi izan eta ia ez da inor joango.

Hurrengo saiakera Motsukorak aste santuan egiten dituen ekitaldietan egiteko proposatzen dut. Denboraz ea gehio animatzen zareten Ea horretarako pos finko bat egiten dugu.

Euskal-partya izan daiteke beste topagune bat. Ni ez naiz inoiz joan, eta ez dut uste egun guztiak joateko gogorik eduko nukeenik, baina egun bat akorda daiteke, denok joan, bazkaldu. Ez dakit bisitariak joan daitezkeenik party-ra eta nola. Lasai bazkaldu ostean, bisitari bezala sar gintezke besteok, eta han zerbait egin, edo konputagailua daramanak zerbait erakutsi.

Beste norbaitek beste data edo elkargune toki bat bururatzen bazaio esan dezala.