Dragoi Bola filmea

Sortzailea barraplaust, 2007ko Azaroaren 14a, 18:06:43

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

barraplaust

Badirudi 20th century fox-ek dragoi bolaren filmeak egiteko asmoa duela, eta badirudi baita ere ez dela bakarra izango, saga oso bat egongo omen da. Lehenengo honetan, Son Goku gaztea denean Satan txikiren aurka borroka egiten duen garaian zentratuko dela diote. Aipatzekoa Heroiak-eko Andok egingo duela seguruenik Yamcharen pertsonaia. Horra hor berri osoa:
http://www.elpais.com/articulo/cultura/Bola/Dragon/cine/elpepucul/20071114elpepucul_3/Tes
Soilik herriak salba dezake herria.

jonnydbz

Ea zer gertatzen den, baina oraindik goiz da hitz egiteko. Ez dut uste gidoia bukatuta egongo denik, eta gutxiago greban egonik.
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

kanda

Nik hauxe ikusi dut oraintxe:
http://actualidad.terra.es/cultura/articulo/dragon_ball_mexico_2125643.htm
jada hasi omen dira filmaketarekin eta 2008ko abuztuaren 15ean jarria dagoela estreinaldiko data

baronluigi

Aitzol kabron, atzeraturik zabiltza

XD...filmea hurrengo urteko apirilararte atzeratu dute XD

Gero arte

PD: Zemouz larunbatian? Ondo iritsi al zinan etxea?

Sayonara! XD

kanda

bai, gero irakurri diat atzeatu diela 2009ra edo........ xD

PD: larunbaten earki, etxea iritsi ta lo

Taichisan

Azkenengo berriak ikusi nituen horain dela 2 aste ta esaten dute laster(ia orain egia den) Teaser bet ikusi ahal izango dugula, hori bai, efektu bisualik gabe eta...

Filmea jada filmatzen amaitu da ta oin badaude beste guztia egiten(ikusten duzuenez ia filmaren %80a efektu eskezialak izango dira,....non geratu da txinatarren lan artesanalaXD), ta baita ere laster posterrak eta hasi behar dira jartzen.

Oin ni esaten dizuet Euskal Encodings guztiari ta bereziki euskal dragoi bola frikiei.....Ordaindu egingo duzue filme hau zinemetan ikusteko, jakinda, amerikarrek potroetatik sartu dutela Toriyamaren obra bikaina??

Ni nigatik erantzungo dizuet... EZ, DVD screener jaitsi ego TS screenenr(mas guarroXD) ta kitto.
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

baronluigi

Aipamenaren egilea: Taichisan  Noiz: 2008ko Apirilaren 01a, 16:04:12
Azkenengo berriak ikusi nituen horain dela 2 aste ta esaten dute laster(ia orain egia den) Teaser bet ikusi ahal izango dugula, hori bai, efektu bisualik gabe eta...

Filmea jada filmatzen amaitu da ta oin badaude beste guztia egiten(ikusten duzuenez ia filmaren %80a efektu eskezialak izango dira,....non geratu da txinatarren lan artesanalaXD), ta baita ere laster posterrak eta hasi behar dira jartzen.

Oin ni esaten dizuet Euskal Encodings guztiari ta bereziki euskal dragoi bola frikiei.....Ordaindu egingo duzue filme hau zinemetan ikusteko, jakinda, amerikarrek potroetatik sartu dutela Toriyamaren obra bikaina??

Ni nigatik erantzungo dizuet... EZ, DVD screener jaitsi ego TS screenenr(mas guarroXD) ta kitto.

Hori ez da galdetu ere egiten...Noski ezetz

Ea Errusiarrek behintzat R5, edo gutxienez TELECINE edo TELESYNC (hauek ere oso onak izan daitezke, bestela begiratu VCDQUALITY-in SHREK 3 TELESYNC-aren kaptura) ateratzen duten.

jonnydbz

Urtean bi edo hiru aldiz joaten naiz zinera, baina ESDLA eta Star Wars amaitu zirenetik ia hori ere ez. Niri ez litzaidake axolako peli hau ikusteagatik ordaintzea, ze ziur nago flipada itzela izango dela ta barre pilla egingo dudala. Baina auskalo zer gertatuko den.
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

jonnydbz

Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Aju

Asko pozten naiz, zenbat eta gutxiago rekaudatu, hobe, jakin egin behar da noiz ahal den zerbait ganoraz adaptatu ta zer ez.