Fernando Amezketarra Emulen

Sortzailea Arsenicum, 2007ko Martxoaren 09a, 12:01:14

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

MikelEiza

Etbsateko programazioa ikusten ibili naiz eta gaur goizean fernandoren heriotza deitzen den atala emititu dutela ikusi dut eta titulu gidan ez da agertzen horrelakorik. Beraz falta den atala hau dela suposatzen dut. Beranduegi abisatu dut  grabatu al izateko baina zorte apur batekin Arsenicum-ek grabatuko zuen; espero dut horrela izatea eta bestela beste pase bati itxaron behar :crybaby.

Aju

badago, lo ke pasa 3 titulo ezberdi?ekin ibili garela berbetan, 'heriotza jauna', 'heriotza' eta 'fernandoren heriotza', ba?a 99% ziur berdi?a direla

MikelEiza

Horrela bada lasaiago geratzen naiz.

Arsenicum


Begiratuko dut gero baina seguruenik grabatuta eukiko dot.
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

Arsenicum


Ba Belebeltz, uste dot 26. atalaren misterioa amaitu dala zuri esker. Eta estadistikak ezertarako balio ez deuela. 1% zegoen eta "Fernandoren heriotza" eta "Heriotza jauna" ez dira berdinak.

Gosea bakarrik faltako zen. Oraindik ez dute eman.
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

MikelEiza

Ba horrela bada primeran, azkenean guztia lortzea posible izango da :thumbsup. Arsenicum ez zaizu bat bera ere pasatzen :hail, uste nuen ez zenuela grabatuko. Atal hau 26.na bezala jarriko duzu edo oraingo ordena aldatu?

Aju

Aipamenaren egilea: Arsenicum  Noiz: 2007ko Apirilaren 01a, 16:06:20

Ba Belebeltz, uste dot 26. atalaren misterioa amaitu dala zuri esker. Eta estadistikak ezertarako balio ez deuela. 1% zegoen eta "Fernandoren heriotza" eta "Heriotza jauna" ez dira berdinak.

Gosea bakarrik faltako zen. Oraindik ez dute eman.

hombre, inoiz komentatu dogu hau eta 3rak atal berdi?a zirelako ondoriora heldu gi?an behin. Halan da be, osorik dagola da onena

Arsenicum


Ya lio bat eginda egon garez. Beste perspektiba bat behar zan. :xD
Ripeatzen nabil, ez dot uste arazorik egongo danik. Ordena... ez dakit aldatu edo azkenekoa jarri. "Fernandoren Heriotza" azken atalerako nahiko egokia dala uste dot. Baina begiratu beharko da orden logikoa jarraitzeko.
Geuk egin ezean, gureak egin dau.