Inork badaki zer esan nahi duen emuleko barra gorri honek?

Sortzailea Aju, 2007ko Martxoaren 29a, 12:51:09

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

Aju



Saiatu naiz bilatzen googlen ea zeozer datorren, baina ezinezkoa da bilaketa dezente bat egitea, ze kasua deskribitzen hastean nahitaez 'barra roja' erabili behar da, eta barra rojarekin, trafikoko fuente gabeko bideoen kasuarekin nahasten da. Erlojuaren ondoko ikonoa da hori. Portuen rolloa edo izango da?  :huhh

FHarlock

Zein emule erabiltzen duzu?

Nire kasuan barra orlegiak dira, eta zenbat jeisten ari naizen esaten dit, grafikoki, 100% dela uste dut.

Aju

bai, portzentaiaka igotzen da barra hori.

Nire kasuan, emule normala da, baina aurreko asteburuan normala eduki, gero morph jarri, gero phoenix eta azkenik berriro normala jarri nuen. Hala ala ere, uste dut Donostiara joan nintzenean marra beltza zela, hau da, bere kolore normala.

jonnydbz

Niri barra hori beltza agertzen zait, ta neurea ere emule normala da, jeitsiera abiadura adierazten duena. Gorria ez dut sekula ikusi, agian fake-ren bat jeisten ari zara, fitxategi korruptorik edo horrelako zerbait??
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Aju

mmm, ez dakit nik ba fakeren abt izango den, niri gehiago egiten zait portuen arazoa dela