Aste santuko programazioa (oraingo hau bai da XD)

Sortzailea Aju, 2007ko Martxoaren 26a, 14:09:06

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

Aju

07:20 EGAZTEA


07:40 TIK-TAK CIRCUS

Saio honek munduko zirku ikuskizunik onenak biltzen ditu. Txina, Hungaria, Korea, Kanada eta Estatu Batuetako piztia-hezitzaileak, magia, akrobaziak eta umorea azalduko dira bertan.


08:05 BETIZU


08:05 BOLA ETA BILL
"ZIRKUKO IZARRA"


08:15 KALEKO HIPNOSIA
"HAURDUNALDIA"


08:35 HARTZ TXIKI
"ZER JANTZIKO OTE DU HARTZ TXIKIK?"


09:00 HELLO KITTY II
"GOAZEN BESIBOLEAN JOKATZERA"


09:25 MUKA MUKA
"MUKA MUKAREN ORDEZKOA"


09:50 HIRUKIAK
"HIRUKIAK ETA ERPURUTXO"


10:15 MAITE KUTTUNA
"AGUR ,NICOLE"


11:00 GEZI URDINA
"GEZI URDINA"


12:30 GI JOE
"SOLDADUEN GAU LIBREA"


12:50 HATTORI NINJAREN ABENTURAK
"ESPAGETI GEHIAGORIK EZ"


13:10 SYLVAN
"BASOKO SEMEA"
"(SYLVAN)"
21 min. - 0


13:30 KOCHICAME
"NAGUSIAREN LEKU ALDATZEA"

 
ARRATSALDEA goiza gaua
Programazio honek aldaketak izan ditzake

14:00 GAUR EGUN


14:40 POSTDATA


14:45 EGURALDIA


14:50 BETIZU


14:50 AUTOBUS MAGIKOA
"DENA, LEHOR"


15:15 LUCKY LUKE
"DOXEY DOKTOREAREN ELIXIRRA"


15:40 NORMAN NORMALA
"KULTURAZALE ZORO"


16:05 ERREGE
"PISU FESTA"


16:25 EGAZTEA: DRAGOI BOLA Z
"KAITOREN GURARIA"


16:50 MR BEAN
"ILE MOZTEA"


17:00 MR BEAN
"AUZOKO JATORRA"


17:10 PLANETA URDINA
"AURKEZPENA"


18:00 IPARRALDEAREN ORENA


18:05 BASABIZITZA IKUSGAI BEREZIAK
"TIGREA"


18:55 BETIZU


18:55 KITERETSU,NOBITAREN LEHENGUSU AZKARRA
"MONTE KRISTO KONDEAK GORILAREN MANTALA J"

Marrazki bizidunak


19:15 KROKODILO EHIZTARIA
"ARIZONAKO ZEHARKARIAK"

 
GAUA goiza arratsaldea
Programazio honek aldaketak izan ditzake

20:00 ONE PIECE
"ITSAS GUDUA! NELSON ALMIRANTEAREN EZKUT"


20:25 GAUR EGUN


21:10 POSTDATA


21:15 EGURALDIA


21:20 MIHILUZE
"(MIHILUZE 2006/2007)"
28 min. - 2006


22:00 GOENKALE


23:10 BI ERREPIDEAN
"(BI ERREPIDEAN)"
25 min. - 2006


23:35 EGUNA IRUDITAN


23:40 BESTERIK GABE
"MIGUEL MADARIAGA"


00:15 TEKNOPOLIS


00:40 EGI BIDEAN
"PAZKOA 2007"

Gizarte eta kristau gaiak jorratzen dituen erlijio saioa.


00:50 EGAZTEA


01:10 TRIKITI JAIALDIA ESTEBAN LARRA?AGAREN OMENEZ
"(TRIKITI JAIALDIA ESTEBAN LARRA?AGAREN OMENEZ)"
95 min. - 2004


02:45 BENTA BERRI
"ZORIONAK ZUEI"


03:10 E-KLIPSE@

Joseina Etxeberriak aurkeztutako musika saioan bideoklipak dira ikusgai.


04:15 TEKNOPOLIS


04:40 ELKARTASUNAREN BIDEAK
"TANZANIA:UMEAK EGUZKITAN"

Eusko Jaurlaritzaren Kanpo Laguntzarako Sailarekin elkarlanean egindako dokumental-sail honetan zenbait GKEek Afrika, Amerika eta Asia egiten duten lana aurkeztuko zaigu, herri bakoitzaren egoera sozial eta politikoa ezagutzearekin batera.


05:15 EUSKAL HERRITIK
"EDARIAK"

Serie dokumental hau osatzen duten atal ugarien bidez, Euskal Herria ardatz duten gai, pertsonaia, toki eta ohitura ugari aurkezten zaizkigu.


05:50 ESANAK ESAN
"LEON ALBENIZ "IRUNTXUBERRI""

Jose Mari Iriondok aurkeztu eta zuzendutako elkarrizketa saioa.


06:25 OSABIDEAK

Alfredo Elorzak aurkeztutako saioa. Bertan, osasuna eta elikadura zaintzeko aholkuak emango dira.


06:35 AMAMA SUKALDARI
"AXOA"

Betiko sukaldaritzako plater onenak bildu nahi dira programa honetan. Lehenbiziko zatian platera non prestatuko den eta plateraren beraren edo plater horren osagai nagusiaren historia azaltzen dira. Ondoren, sukaldariak platera nola prestatzen den azaltzen du, eta, azkenik, errezeta ematen da.


Osorik kopiatu dut presaka nabilelako, ez dut uste "amama sukaldari" inori interesatzen zaionik XD


Mmmmm, programazioa pobrea da benetan, ETBk orain ere bere gabonetako/aste santuko programazioa atera digu, betikoa, eta gainera betiko ordenan, disimulatzen ere ez dira molestatzen  :xD Beno, One Piece behintzat ematen jarraituko dutela dirudi, eskerrak.

Lucky Luke sartu dute. Audio guzti-guztiak hartzeko aukera da hau, hartu ez badira. Ni emuletik nabil bajatzen bideoak, dvdrip, ba?a ez asko emozionatu ze vhsak digitalizatuta baino ez dira eta, zikintasuna nabari da  :undecidedd Baimena eskatu beharko zaio ripeatu zuenari, gustatu ala ez, aurkitu ditudan bideo interesgarrienak dira  :weirdsmiley Baten batek montatu nahi?

Arsenicum


Nik Lucky Luke 21 atal dauzkat eginda. Batenbat txarto daukat, seinale txarra heltzen zelako kapturatzean baina bueno. Eta beste 10 aurkitu ditut beste egunean ripeatu barik disko gogor batean hortik galduta. Ia ripeatzen ditudan. Aste santukoak ere hartzen joango naz badaezpada.
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

FHarlock

#2
Aipamenaren egilea: Aju  Noiz: 2007ko Martxoaren 26a, 14:09:06Mmmmm, programazioa pobrea da benetan, ETBk orain ere bere gabonetako/aste santuko programazioa atera digu, betikoa, eta gainera betiko ordenan, disimulatzen ere ez dira molestatzen   Beno, One Piece behintzat ematen jarraituko dutela dirudi, eskerrak.
Eskema bat dute eginda telebistetan, eta hortik ezin atera, programatzaileak, komodon hutsak dira... eta gabonetaz ez zoaz batere hurrun, gezi urdina, Enzo D'Alo italiarraren filma, gabon gaueko ipuina da, egun bikainean erabaki dute emititzea. :lol

Ea ordu horretan ze filme ateratzen doazen. Gezi urdina, egunkariko dvd-ekin atera zutelakoan nago. Filma ez dago gaizki, zuzendari honen estiloa gogoko dut.



Aipamenaren egilea: Aju  Noiz: 2007ko Martxoaren 26a, 14:09:06Lucky Luke sartu dute. Audio guzti-guztiak hartzeko aukera da hau, hartu ez badira. Ni emuletik nabil bajatzen bideoak, dvdrip, ba?a ez asko emozionatu ze vhsak digitalizatuta baino ez dira eta, zikintasuna nabari da 
Dvd-eak atera zuen editorea kutre horietako bat da, asko ezin espero, eta atera zituen prezioan, norbaitek erosi baditu, engainu hutsa dira, 5 diska, 10 atal, audio espainiarra bakarrik edukita. En fin, nola timatzen dituzten aitak horrelakoekin.




17:10 PLANETA URDINA: Ez denborik gal grabatzen, El Correok eginiko edizioak badu dvd-eak euskeratua.
23:10 BI ERREPIDEAN Zer da hau, dokumental sorta bat, edo telesail berreskuratutako bat?
02:45 BENTA BERRI Ez zegoen gaizki. Graba liteke, materiala osatzen joateko.
10:15 MAITE KUTTUNA Ea azkar erretzen duten hau eta azkar kentzen dugun begibistatik. Honelakoak itzultzea, ez diot logikarik ikusten.

Aju

Aipamenaren egilea: FHarlock  Noiz: 2007ko Martxoaren 26a, 16:11:40
23:10 BI ERREPIDEAN Zer da hau, dokumental sorta bat, edo telesail berreskuratutako bat?

Eguraldia ematen duten 2 tipoak dira jendea elkarrizketatzen, sin comentarios, jende berria hartu beharrean, eguraldiko gizonak jarri...

Aipamenaren egilea: FHarlock  Noiz: 2007ko Martxoaren 26a, 16:11:40
10:15 MAITE KUTTUNA Ea azkar erretzen duten hau eta azkar kentzen dugun begibistatik. Honelakoak itzultzea, ez diot logikarik ikusten.

Krimen, atropello... ez dakit nola definitu gauza hau. Horrelako gauzak ez lirateke jatorrizko naziotik irten behar

Arsenicum


Benta Berriren atal batzuk grabatzen ibili naiz. Egunero ematen dute goizaldeko 3tan.
Bi errepidean ere hortik daukat Aimar Olaizola agertu zenekoa.
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

FHarlock

Aipamenaren egilea: Aju  Noiz: 2007ko Martxoaren 26a, 16:26:48
Krimen, atropello... ez dakit nola definitu gauza hau. Horrelako gauzak ez lirateke jatorrizko naziotik irten behar

Niri ez zait gaizki iruditzen gauza hauek ematen badituzte, baina VO ulertu badaiteke, itzultzea ez diot zentsurik ikusten. Luna de Avellaneda film bikaina da, Nueve Reinas ere, baina zentsurik edukiko al luke euskeraz azpititulatuako bertsioan ikusteak.

Bikoizketa merezi duten materialak egonik, horrelakoak dirua eta denbora xahutzea da, eta oso behardun gaude euskerarekin horrela ibiltzeko.

Hauek Rebelde Way-ren arrakasta ikusirik, antzeko zerbait erosten zutelakoan edo sartu ziguten. Eta ume programazioa erderaz betatuta daukatatenez, bikoiztu izan behar zuten.

Horretarako, birzikla dezatela lehenengo musuak, hori behintzat ikustea ez du lotsa ematen.

MikelEiza

Jode Arsenicum Benta Berri ere grabatzen ari zarela? Horrela jarraituz gero etbk emitituriko serie gehienak izango ditugu eskuragarri :lmaosmiley3. Ba al daukazu grabatuta duzun materiala zerrendaturik?

Arsenicum

 Holango zeozer daukat. Beste egunean jarri nintzen egiten. Baina ez dago osorik eta ez da oso zehatza erez.

Bentaberri --> atal bat ripeatuta eta beste 3 edo 4 ripeatzeko (eta gehiago grabatzen)
Dinosauruak -->Orionatk + nireak  22 atal
Doraemon --> Orionatk + nireak 80 atal
Doremiren Magia  --> 10 atal
Fernando Amezketarra --> 25 atal  (1 edo biren faltan)
Gadget Inspektorea --> 29 atal eta beste 4 uste dut aurkitu ditudala ripeatu barik.
Gi Joe -- > 4 atal  (hau aste santuan IGUAL kapturatuko nuke)
Hattori ninja --> 150 atal inguru (ez dakit errepeikaturik egongo diren batzuk)
Jaun Ta Jabe --> 9 atal eta besteren bat euki behar dut hortik fijo
Jim Zizare --> 17 atal
Muka Muka --> 6 Atal
Kiteretsu --> 6 atal
Adi Espazioan --> 2 atal
Lasterketa zoroak --> 2 atal
Nonochan --> 2 atal
Xaolin erronka --> 1
Lucky Luke 21 + 10 ripeatu gabe
Platos sucios --> 5 atal
Pokemon --> atal 1 (hau orionatk dauka uste dut muntaiak egiteko)
Sakura --> 15  (14.rrenaren audioa ere badaukat, baina ez dakit nori eman behar nion montaia egiteko)
Sherlock Holmes --> 11 atal
Shin Chan --> Oriontak-ren 73 atalak
Stargate Infinity --> 8-15 Inguru
Sylvan --> 24 atal
Tintin --> 12 atal + beste 4 edo egin gabe
Vickie --> Pelikula + 43 atal
Hasiberriak --> 3 atal  (lehenengo biak uste dut)
Kochikame --> Taichisaneri falta zaion bat. Berak ia osorik dauka
Hulk--> Belebeltzen 12ak
Megaman --> Taichisanen 2 atal. Ez dakit berak zenbat dauzkan.

Orionatk, Taichisan eta hirurok geratu behar gara arratsalde os baten gauzak ordenatu eta banatzeko. Ze ez dakigu bakoitzak daukana bestearen berdina den, edo hiruron artean daukagunarekin serieren bat osatzeko balioko digun.

Esku Pilota 2006ko buruz buruko osoa, lau terdikoa ere, aurreko urteetako zeozer. Aurtengo binakakoa ia osorik baina asko ripeatu gabe. Harrijasotzaileen gauza batzuk, 7 Herrialdeen 2006ko edizioa, remonte pala eta joko berriren partiduren bat...

bekaria bat kontratatu beharko dut gauzak ordenatzeko. :whistling
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

FHarlock

Ikusiz joan beharko dugu ea zein filme ematen doazen, oraingoz, larunbat eta igande honetarako eguneko bana emango dute.

- Larunbatean Snugels doktorea. Tituloa ezaguna egiten zait, baina kokatu ezinean nabil.
- Igandean Katu botaduna. Zein bertsio, idearik ez. Sortez Toei animationen klasikoa izan liteke, baina nork jakin hauekin?

Igande gaban, zine barik geratzen gara, azkarregi poztu naiz ni Hurkamendiko hamabiekin.

Bestetik, pare bat komentario, gaur La2 Yoyes emango du, ez dakit grabatu al izan duzuen ETBsat-etik ea agian emisio hau kalitate obeagoa izan lezake. BIkoizketarik baden edo ez aklaratzeko lagun dezake.

Eta ETB-satez gauela, igandean Korrikaren berezia grabatu ez bazen, gaur errepikatzen dute kate honetan, hamaika aldera edo.

Ez al dute egun gehiagotarako programazioa kaleratu? Ea zein izan daitekeen asteartekoa. Ea "Supernenas" ematen duten eta harrapatzeko aukera dugun.

Arsenicum


Korrikarena biak galdu ditut  :no sin mas. Zorte txarra.
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

FHarlock

Ba joan dira jartzen hurrengo egunetako programazioa, eta nahiko negargarri, goizetan bakarrik jartzen dutenez animazio filma, gutxi tokatzen dira oraingoan, eta badiduri denak direla ipuin klasikoen bertsio amerikar merke eta txarrak. Hemendik fundamentuzko ezer ateratzea ez da posible izango.

Grabatu beharko dira ea kasualitatez txilibituak jotzen duen, edo esandakoaren ordez besterik jartzen duten.

Eta gauetan, filmeren bat eroriko balitz sikiera... baina igande honetan bat ere ez, eta hurrengokoak ikusten joan beharko.

Aste santu triste tristea. Aste santuko filmak behintzat jarriko balituzte. Tunica sagrada euskeraz eman dela uste dut. Horrelakoren bat, tipikoak izango dira, baina ez ditugu, ba horrelakorik bat bera ere ez.

Positiboan atera dudan bakarra, ahaztuta nuen serie bat berreskuratu dutela, Ty eta Uanen bidai fantastikoa. Ezin dut gogoratu nolakoa zen ere, baina gustora ikusten nuela bai.