Berria naiz ta laguntzea nahiko nuke

Sortzailea garikolc, 2015ko Martxoaren 31a, 11:24:02

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

garikolc

Aupa!

Oin dela egun batzuk aurkitu nuen foru hau, ta eskerrak eman nahi dizuet!
Marrazki bizidun kolekzio izugarria lortu duzue ta nolabait hobetzeko, ez dakit nola, baina laguntzea nahiko nuke. Nahiko urruti bizi naiz orain (Alemanian) baina seguru nago zeregin batzuk egin ahal dezakela. Sistemen administratzailea urte askotan izan naizelako, informatikan nahiko maila daukat.

Zer deritzozue?

Ta berriro, Milesker zuen lanagatik!!

jonnydbz

VHS zintetan grabazio zaharrik baldin baduzu, hori ederra izango litzateke.
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

garikolc

#2
VHS Zintetan bakarrik gauza solteak ditut ta gainera Eibarren daude. Dragoi bolako pelikula guztiak euskaraz ta DVDan ditut, baina uzte dut igota daudela.
Eibarrera joaterakoan begirada bat botako diot baina ez dut uste zeozer ona lortuko dudanik.

Nire asmoa zera zen,
  Bertsio originalaren (japoniarrak gehienak) bideoak lortzea interneten gero euzkarazko soinua jartzeko (Sakura adibidez). VHS zintetako kalitatea hobetzeko. 
  JDownloaderen gida bat egitea ?
  Link apurtuak badaude, excel edota sql taula bat egitea web horrialde osoaren apurtako linkekin. Hobeto esanda web horrialde osoaren excel taula bat egitea gauzak nolabait ordenatzeko edota txukun edukitzeko. 
  Linkak Megara pasatzea, erabiltzaileen bizitza nolabait errazteko. Jabeak nahi ezkero, noski!
  ... 

Horrelako gauzak, bekario bat bezala!

Serbidoreekin laguntza behar baduzue, lagundu dezaket, baina foroa nahiko ondo dabil ta ez dut uste horretarako nire laguntza behar duzunik.