Zer egin ote du etb-k DBZrekin?

Sortzailea peiote, 2006ko Urriaren 03a, 15:02:34

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

peiote

atzo, urriak 2an, astero bezala 21:30etan etb bat jarri nuen dragoi bola z ikusteko eta ordu horretan mihiluze jarri zuten. Segituan egunkarian ikusi nuen etb-ko ordutegia eta ondo jarrita zegoen. ondoren eitb-ko web orrian sartu nintzen eta eguneroko ordutegia ikusi nuen eta aste osoan dbz orduan mihiluze zegoen. igandeetan ere ez dute jartzen eta oraindik 104. atalera ez dira iritsi eurek esan zuten bezala.



baten batek zeozer badaki gai honetaz edo dbz berriz jarriko duten ba al daki idaztea, ezpabere eitbkoei kexa-mezuak aginduko dizkiet.

Aju

bagabiltza komentatzen beste post baten denbora dezente XD Ostiralean ere ya eztago o_O?

Taichisan

Kon tua da ETBko zuzendariek aste honetan hasi direla ofizialki kurtsoa, hori esan nahi du "oraingo programaketa" izango dela ,baina jakinda ETBK" aldaketei lotuta daudela eta baliteke programazioa pixkat modifikatzea" ba horixe bera dugu^^hori da duguna
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

jonnydbz

Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

darko

KAKA GOITIK BEHERA.





Horixe egin du ETBk. Audientzia onak lortzeko eta euskara bultzatzeko modu bikaina.
Hizkuntza bat ez da galtzen ez dakitenek ikasten ez dutelako, inperialistek eurena inposatzen dutelako baizik

galerna

beti berdin a egiten dute....



hau kaka, berriro engantxatzen hasia nengoen