[MEGADENDA] aurkitutako dekatalogatu gabeko materiala VHS-n erosteko

Sortzailea Taichisan, 2007ko Abuztuaren 01a, 17:48:05

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

Taichisan

Aupa lagunok, aspaldi aspaldi egon naiz zain material gehago vhsan noiz atorriko zen, ta badirudi askotxo daukagula oraindik megadendan ta nik behintzat pixkana pixkana erosiko dut materiala, baina ez legoke gaizki beste edonork erostea zerbait, ze egia esan ia ia, neuk naizela bakarra materialan hainbeste inbertitzenXD(segru beste norbaitek ere material erosten duela guztiontzat banatzeko)....
Ba bueno, nire saskian jarri ditudan material guztia auxe da:

BI HIRITAKO GERTAKIZUNAK - VHS -
5,65 ?     
(BIDEOA) QUO VADIS
17,10 ?     
FIREFOX - VHS -
9,65 ?     
(BIDEOA) OIHANEKO LIBURUA (FILMEA)
8,50 ?   
(BIDEOA) EGUNDOKO TRAIZIOA
9,65 ?     
(BIDEOA) AMADEUS
9,65 ?     
(BIDEOA) GREMLINS 2 EROSITA
9,65 ?     
NIRE AMA SORGINA - VHS -
9,65 ?     
SORGINEN MADARIKAZIOA EROSITA
9,65 ?     
(BIDEOA) HARAN SORGINDUAREN BILA
11,36 ?   
(BIDEOA) FIEVEL MENDEBALDERA DOA EROSITA
4,76 ?   
(BIDEOA) NAPOLEON TXAKURTXO ABENTURAZALEA
5,65 ?     
(BIDEOA) AMILDEGI ERTZEAN
5,65 ?     
(BIDEOA) LUCKY LUKE 5 (EUSKARAZ)
5,65 ?   
GUZTIRA: 122,22 ? (20.336 pta.) 

Materiak gehiago dago, Lazkao txikiren 4 vhsak(nink ditudanak), Fernando amezketarraren 2(telesail guztia daukagunez gero berdindute). Txirritaren bat(badakat ere), Dinodunak(dvdan dakat euskaraz), Robocop telesaila(dvdan euskaraz dakat ere), Ziegak eta Erensugeak(vhsan ediatutako guztia dvdeetan ditut ere), Hulk izugarria(releasea amaituta) eta Spiderman eta bere lagun arrigarriak(denon artean osorik duguna), eta beste materialtxo gehiago baino eskuragarria dena.

Amaitzeko esango dizuet nahiz eta ez jarri deskatalogaturik daudela nik listan jarritako materiala, zihurasko baten bat deskatalogatuta egongo dela asike, dena sortea izatea da.

Ba bueno ,pixkana pixkana neure paga utziz joango naiz berriz ere, eman zeuen eritzia ;)
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

Arsenicum


Hulk izugarria relesea amaituta...
...kapitulu  bat falta da ondi?o.
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

Taichisan

Aipamenaren egilea: Arsenicum  Noiz: 2007ko Abuztuaren 01a, 18:08:25

Hulk izugarria relesea amaituta...
...kapitulu  bat falta da ondi?o.
Bueno, bideoa baudaukagula esan nahi nuen....
Ta Aju,....Arturo erregearen vhsak daude euskaraz, erosi nahi baduzu esan ta prioritate handiagoa eskainiko diet hurrengo eskarian ados?(lehen 3 vhsren ripeoak gaztelaniaz ditut euskaletik ateratak, 9 atal guztira, oso ondo ikusten dira, nahi badituzu hitzegingo dugu ,ados?)
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

jonnydbz

Dinodunaken dvd-rip bat daukat nik ere 13 atalekoa, tusdivx-en aurkitu nuen, gainera dualean da gaztelera euskera.
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Aju

Keba, ez kezkatu Arturo Erregeagatik, audio guztiak daude, 11. kapitulua erderaz dago ba?a bideo horietatik ripeatuta daude, asike ez dugu ezer konpontzen.

Hainbeste urte pasada oraindik garesti daude zintok

Taichisan

Aipamenaren egilea: Aju  Noiz: 2007ko Abuztuaren 01a, 22:27:08
Hainbeste urte pasada oraindik garesti daude zintok

Ba bai, baino "joyita-k" dira ta materiala dagoen bitartean eskuratu ahal bada eskuratu beharra dago :protest
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

Aju

Arturo Erregearengatik nioen, besteak ba bueno... batzuk garesti daude ta beste batzuk praktikamente oparia dira

Taichisan

Bueno, berri onak....eskatutako 3 filmeak badauzkate(Gremlins 2, Sorginen Madarikazioa eta Fievel mendebaldera doa.), egunotan ekarriko dizkidate.
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

Taichisan

Beno ointxe berton heldu zaizkit eskatutako 3 vhsak ezer ez falta gabe yujuuuuuuuuu!!!
GRMLINS 2, SORGINEN MADARIKAZIOA eta FIEVEL MENDEBALDERA DOA^^

Orain norbaitek 3 filme hauetako dvd rip honak aurkitu behar dituzue, nik material gordina jartzen dut ta zuek saltsaXD
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

barraplaust

Ez dakit egina egongo den edo ez, edo agian baten batek duen edo ez, baina gaur Haran Galduaren Bila bilatzen ari nintzela, (uste nuen banuela baina galdu egin nuen nonbait! :undecidedd) Billy Elliot filmea aurkitu dut VHSan, behar baduzue esan...

PD: Lazkao Txikirenak zenbat zinta dira, nik lau dauzkat eta...
Soilik herriak salba dezake herria.

Taichisan

Aipamenaren egilea: barraplaust  Noiz: 2007ko Abuztuaren 03a, 12:13:40
Ez dakit egina egongo den edo ez, edo agian baten batek duen edo ez, baina gaur Haran Galduaren Bila bilatzen ari nintzela, (uste nuen banuela baina galdu egin nuen nonbait! :undecidedd) Billy Elliot filmea aurkitu dut VHSan, behar baduzue esan...

PD: Lazkao Txikirenak zenbat zinta dira, nik lau dauzkat eta...

Billy ellot euskaraz baduzu noski beharko dugulaXD zein da BILLY ELLIOT DANTZATU NAHI DU?
interesgarria benetan, badakizue inork vhsan material gehiago badu ta gurekin kompartitu nahi badau releasea egin dezagun ,hementxe posteatu.
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

Taichisan

Aupa guztioi, begiratzen nabil Megadendan geratzen diren VHSen tituluak eta ez dakit zein filmeak diren, norbaitek lagundu ahalko ninduke?
Hauek dira tituluak:
HITZORDUA ETA BESTE HAINBAT ISTORIO
URTE ILUNAK
OIHANEKO LIBURUA (FILMEA)
ZERUAK ITXARON DEZAKE
ROBIN HOOD LAPURREN PRINTZEA
EGUNDOKO TRAIZIOA
AINGERUAREN BIHOTZA
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

GS

Zeruak itxaron dezake izan daiteke 1978an Warren Beattyk egindako filma.
Robin Hood lapurren printzea ziur asko Kevin Costnerrek egin zuena da.
Aingeruaren bihotza izan daiteke Robert de Niro eta Mickey Rourkek egin zuten pelikula orain dela hogei edo hogeita bost urte.

Taichisan

EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!