GALACTIK FOOTBALL [MG][78/78]

Sortzailea Taichisan, 2007ko Abenduaren 01a, 14:08:44

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

r522

Aipamenaren egilea: Taichisan  Noiz: 2010ko Abenduaren 18a, 23:37:21
Aipamenaren egilea: r522  Noiz: 2010ko Abenduaren 18a, 17:42:56
taichisan porfa sube mas capitulos eske me encanta galactik football i no lo encuentro en euskera por ningun lao
SUBELOS LO ANTES POSIBLE PORFA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :biggrin:

Encuanto pueda solucionar el problema que tengo con el disco duro seguire, mientras tanto sera imposible porque los audios y ripeos los tengo ahi.

taichisan galactik football eko lehen denboraldi osoa daukat euskaraz baina bat igotzen saiatu naiz eta ezin izan dut

zumarra

Kaixo:

Azaldu pixka batean nola saiatu zara igotzen (nora?, nabigadorearen bidez?, megamanager erabiltzen duzu?, etab.). Zer arazo izan duzun esan ea lagundu ahal dizugun.

Eskuminak.

r522

Aipamenaren egilea: zumarra  Noiz: 2011ko Martxoaren 06a, 19:12:01
Kaixo:

Azaldu pixka batean nola saiatu zara igotzen (nora?, nabigadorearen bidez?, megamanager erabiltzen duzu?, etab.). Zer arazo izan duzun esan ea lagundu ahal dizugun.

Eskuminak.

beno ba konpondu dut arazoa eta hemen duzue 13. atala  ( http://www.megaupload.com/?d=N827ECEZ ) nik neuk grabatu nuen eta irudiaren eta soinuaren kalitatea oso onak dira

Taichisan

Aipamenaren egilea: r522  Noiz: 2011ko Martxoaren 06a, 16:04:22
taichisan galactik football eko lehen denboraldi osoa daukat euskaraz baina bat igotzen saiatu naiz eta ezin izan dut

Ia, nik bi denboraldi OSOAK ditut grabatuta, gauza da nik telesail honen MUNTAIA DVD-RIPen egiten hari naizela ta segitzen dudanean lasai amaituko dudala.
Eskerrik asko.
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

r522

#19
Aipamenaren egilea: Taichisan  Noiz: 2011ko Martxoaren 07a, 12:51:42
Aipamenaren egilea: r522  Noiz: 2011ko Martxoaren 06a, 16:04:22
taichisan galactik football eko lehen denboraldi osoa daukat euskaraz baina bat igotzen saiatu naiz eta ezin izan dut

Ia, nik bi denboraldi OSOAK ditut grabatuta, gauza da nik telesail honen MUNTAIA DVD-RIPen egiten hari naizela ta segitzen dudanean lasai amaituko dudala.
Eskerrik asko.
ba ea amaitzen duzun ze ez duzu batbez igo duela bi urtetik ona :haserre: :haserre: :triste: :triste: ta nik momentuz bakarrik dut lehen denboraldia bigarrena orain hasi naiz grabatzen

Taichisan

Aipamenaren egilea: r522  Noiz: 2011ko Martxoaren 07a, 13:18:27
Aipamenaren egilea: Taichisan  Noiz: 2011ko Martxoaren 07a, 12:51:42
Aipamenaren egilea: r522  Noiz: 2011ko Martxoaren 06a, 16:04:22
taichisan galactik football eko lehen denboraldi osoa daukat euskaraz baina bat igotzen saiatu naiz eta ezin izan dut

Ia, nik bi denboraldi OSOAK ditut grabatuta, gauza da nik telesail honen MUNTAIA DVD-RIPen egiten hari naizela ta segitzen dudanean lasai amaituko dudala.
Eskerrik asko.
ba ea amaitzen duzun ze ez duzu batbez igo duela bi urtetik ona :haserre: :haserre: :triste: :triste: ta nik momentuz bakarrik dut lehen denboraldia bigarrena orain hasi naiz grabatzen
Ba sentitzen dut bi urtez ez segitu izana, izan ere ahinbeste Release ditut "kolgaute" ezin dudala (tamalez) guztiei aurre emon. Dena den betidanik esan dut nahi duenak esan ahal didala pribatuan segitzeko prioritatea emotea, zeren igotzen ditudan telesail batzuek ez dute  ezta jaitsierarik eduki (eta justu hau 3 jaitsiera dute lehen 3 atalak ,besteak 2 besterik).
Zure petizioa onartuko dut ikusita behintzat zuk bazaudela interesatuta telesaila amaitu dezadan.
Bigarren denboraldia nahiz ta DVDan argitaratuta euki tamalez ezin izan ditut aurkitu ta TDTripen igoko nituzke.
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

Taichisan

Kaixo lagunok, tamalez ez dakin zein izango den Release honen etorkizuna, zeharo desbordatuta nabil aspaldi proiektutaz (euskal encodingsekin serikuzirik ez direnak) eta pixkat agobiatuta nabil ikusten dudalako telesail asko ireki ditudala eta ezin ditudala amaitu, batez ere mutaiak direnak.
Barkamena eskatzen dizuet nire izenean, nire erruz izango bait da ia telesail guztiak (denbora luze batean) amaitu gabe gelditzea.

Espero dut ulertuko duzuela. Goraintziak guztioi, barkatu.

Agur.
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

zumarra

Galactik Football eguneratuta. 2x13 jartzeko aukera, jarri Taichisan. Eskerrik asko.

Taichisan

Ondo, ia datorren astean astirik dudan ripeatzeko. Bide batez gauza batzuk aldatu egin ditut, MU linkak kendu ditut ez direlako DVB bertsioa baizik eta DVDrip 3 hizkuntzekin. Baita ere nahiz ta telesail hau 3 denboraldi eduki, 2 bikoiztu dira soilik euskaraz eta horregatik 2 denboraldi jarri dut 3 beharrean.

Uste dut besterik ez dagoela, oso lan fina betiko lez^^
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

zumarra

Ederki.

Izenburuan SS atzean jarri dut, beti ere sereieak alfabetikoki ordenatu ahal izateko. Zer iruditzen?

Taichisan

Horregatik bada ez daukat ezerkorik^^
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

zumarra


Euskadiman

geroago jaitsiko ditut kapitulu batzuk ea nolakoa den telesail hau. itxura beintzat ona dauka

zumarra

MF-ra mugituta.

Badira 4Shared-era igotako serie batzuk apenas deskargarik izan ez dutenak eta pixka bat moskeatuta nago. Horregatik, orain zeregin haundirik ez dagoela, MF-ra pasatzen ari naiz; badaezpada ere.

Taichisan: denbora pixka bat hartzen duzunean, igoko duzu 2x13 - Jariorik gabe atala, bi denboraldiak osatzeko?

Eskerrik asko.

zumarra