Taichisan, Blue Dragon-en Bideoak.

Sortzailea baronluigi, 2009ko Urriaren 08a, 14:45:13

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

baronluigi

Mezu Pribatuen arloak orain dela aste batzuetatik funtzionatzen ez duenez, hemen jartzea otu zait

http://www.mcanime.net/descarga_directa/anime/detalle/blue_dragon_1c2aa_temporada_dvdmasdvb_espanoljapones/17252

Hau, orain dela hilabete batzuk atera zuten erdarazko bertsioaren releasea da, DVDRIP japoniarra eta gaztelaniazko (eta japoniazko) audioa dituelarik

Jeitsiera zuzenean Rawik aurkitu ez dudanez, bideo hauek RAW bezala erabili ahal ditzakezula iruditu zait. Ez dakit ur markarik daukaten, baina begiratzearekin jakin daiteke.

Ea zer iruditzen zaizun.

Taichisan

Eskerrik asko, hauek erabiltzen nabil baino 12.atala faltan da, gainera japoniar audioa gehienetan desinkronizatuta dago, txorrada da sinkronizatzea baino bueno, dudan material bakarra daXD

Aju, ia beintzat 12.atala eskuratu ahal duzun ta bigarren denboraldia ere.
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

baronluigi

12 garrena ez dago, Cartoon Network-ek ez zuelako emititu, eta izan duen arrakasta gutxiarekin ez det uste berriro emitituko dutenik.

Baina tira, beste alde batetik lortzen saiatuko naiz.

Taichisan

Ba releasea badoa, baino 12 atalen rawrik ez izatea putada da niretzat, mkv formatoan ikusi dut ta badakit avia hortik atera daitekeela, gauza da nire ordenagailua ahin den motela ze virtua dubuean mkva sartzerakoan dena pikutara doala ta NO RESPONDE moduan geratzen dela...
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!