Dr. Who gaurtik aurrera ETBn

Sortzailea NeuAitor, 2009ko Uztailaren 15a, 15:27:02

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

NeuAitor

        Ba ipintzen doan bezela, gaur hasiko dia ETB1en Dr. Who telesaila ematen, gabeko hamarrak aldea. Itxuraz, astian bi kapitulo emango ditxue, segidan. Rarua ein'tzat ez ipintzia inok, ETB 1en ez'teue telesail berri askoik ipintzen eta...
Zea esan bihar noan, telesail hau bigarren bertsiua dala, berrixa, ez'tala zarra. Beste alde batetik, nik ezin izango det grabau, baten batek ahal baldin badeu... baina hori ya beste kontu bat'a.

        Hementxe EiTB.com-eko albistia: Dr. Who ETB 1-en

                  Ba horixe, hurrengo arte!

        P.D.: forua motel bezela dabil aspaldixan, ez?

Aju

Niri behintzat betiko moduan dabilkit. Igual zure ordenagailuana da arazua ze ez dakit zeba, zure testua Times New Romanen agertzen da :blink

jonnydbz

Hara!! Niri Arialen agertzen zait!!
Aju, informatikaria zarela!!!! ::Vudu


:wink:
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Aju

#3
Aipamenaren egilea: jonnydbz  Noiz: 2009ko Uztailaren 15a, 22:36:07
Hara!! Niri Arialen agertzen zait!!
Aju, informatikaria zarela!!!! ::Vudu


:wink:
Bah... tituluren bat aukeratzeagatik... :silba:

Bertsioak akatsen bat edo izango du... Begira nabil baina ez dakit non aukeratzen den zein letra erabili... Idazteko leihoan botoi bat dago baina ez zarete hori aldatzen ibili...

jonnydbz

botoiaz egiten da, letra-mota nahi duzuna jarri eta listo. Oraingoan Georgia ;)
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Aju

Aipamenaren egilea: jonnydbz  Noiz: 2009ko Uztailaren 15a, 23:55:50
botoiaz egiten da, letra-mota nahi duzuna jarri eta listo. Oraingoan Georgia ;)
Ya ya, botoi hori aipatzen nabil goian, baina esan nahi dudana da suposatzen dudala NeuAitorrek ez duela botoi hori erabili, zerbait arraroa gertatu zaiola baizik. Zurekin zalantzan egon naiz ea nahita erabili duzun ala ez. Beno NeuAitor, ea zalantza hau argitzen didazun, ze moska utzi nauzu esan duzunean foroa gaizki doala eta letra aldatuta egon denean.

NeuAitor

Bai, nik botoi hori erabili det, baina ez'tet Times erabili, Forte ipini det. Ta neri Forte agertzen zat...
Motel dabilela esateakuan nahi noan esan, neri behintzat, poliki ibiltzen zatela, bai foruan sartzeakuan bai foro barruan ibiltzeakuan. Baina ordenadoriana izango da seguruenik...

Aju

Aaaa, bale bale... Gaizki dabilela esan zenunean letraren aldaketa ere horrekin asoziatu nuen.

Taichisan

Eskerrik asko esateagatik, dena den aspaldi dabiltzate etb1ekoek iragartzen, akononanteena da orain dela 2 urte TRAVELER emititzen hasi zirela ta sekula ez dutela amaitu....eta 8 ataleko telesaila da, manda kojones! :smiley_1140:
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!